Oeh! Nicequote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef nokwanda het volgende:
Thuis
NokManda heeft vandaag overleg gehad met de DA. De pillen tegen diarree slaan goed aan en er liggen weer harde drollen in de bak. Dus als het zo blijft hoeven de poezjes niet aan de Metrazol.
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef nokwanda het volgende:
Thuis
NokManda heeft vandaag overleg gehad met de DA. De pillen tegen diarree slaan goed aan en er liggen weer harde drollen in de bak. Dus als het zo blijft hoeven de poezjes niet aan de Metrazol.
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
en Napoleon heeft ontdekt dat zijn langverloren tweelingbroer in het schermpje van mijn telefoon woont
Als je langharen in huis hebt ga je daar idd harder van juichen dan anders.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je langharen in huis hebt ga je daar idd harder van juichen dan anders.
Oeh, hoe laat gaat de zon onder?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:59 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag is de langste dag van het jaar. Gaat er hier iemand nog naar de late zonsondergang kijken?
Gelukkigquote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef nokwanda het volgende:
Thuis
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
en Napoleon heeft ontdekt dat zijn langverloren tweelingbroer in het schermpje van mijn telefoon woont
Ik genoot er zo van dat het alleen maar langer licht was de laatste tijd, heerlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 18:59 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag is de langste dag van het jaar. Gaat er hier iemand nog naar de late zonsondergang kijken?
21:57, de avondschemering duurt tot 22:46 en vandaag was de dag 16 uur en 48 minuten lang.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nou idd...
[..]
Oeh, hoe laat gaat de zon onder?
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en de bonusfoto, Nappie en zijn beessie:
[ afbeelding ]
Ongeveer de tijd dat ik naar bedje ga.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
21:57, de avondschemering duurt tot 22:46 en vandaag was de dag 16 uur en 48 minuten lang.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
21:57, de avondschemering duurt tot 22:46 en vandaag was de dag 16 uur en 48 minuten lang.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en de bonusfoto, Nappie en zijn beessie:
[ afbeelding ]
Ja, dat denk ik wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ongeveer de tijd dat ik naar bedje ga.
Man, wat heb ik de afgelopen nacht weer slecht geslapen. Tussen iedere droom moest ik me omdraaien en wakker worden. Heb weer de raarste dingen meegemaakt. Raar, want het hele weekend heb ik heerlijk geslapen. Zal wel aan de wenperiode liggen.
Och, met mij, geen verandering. Enkel gaat slecht, we verwachten eigenlijk weinig verbetering. Maar goed 21 juli weer naar het ziekenhuis. We proberen er maar het beste van te maken en een beetje te genieten. Daarom ben ik ook blij dat het weer mooi word. Lekker buiten, beetje planten pielen op de veranda en lekker in m'n nieuwe tuinfauteuil in de zon. Verder genieten van kleine Rufus, het kitten dat hard gaat.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met jou Strega? En heb je nog wijnglazen bij elkaar kunnen sprokelen met de makro zegels?
nee dat klopt, hij is in de rui, hij heeft een erg punky koppie vol pennenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ziet ie er nou een beetje verwilderd uit of ligt het aan mij?
oeh ja! is er al verbetering?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met jou Strega? En heb je nog wijnglazen bij elkaar kunnen sprokelen met de makro zegels?
is de boel al dicht?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Och, met mij, geen verandering. Enkel gaat slecht, we verwachten eigenlijk weinig verbetering. Maar goed 21 juli weer naar het ziekenhuis. We proberen er maar het beste van te maken en een beetje te genieten. Daarom ben ik ook blij dat het weer mooi word. Lekker buiten, beetje planten pielen op de veranda en lekker in m'n nieuwe tuinfauteuil in de zon. Verder genieten van kleine Rufus, het kitten dat hard gaat.en Bullie, die nog steeds knuffeliger word. De dieren gedijen allen goed, dus dat is sowieso fijn.
Ja, de glazen gaan lekker, ik heb nu al 4 rode wijn en 4 witte wijn glazen en een spaarkaart die ook nog wel vol komt, dus dat worden dan nog 4 rode wijn glazen erbij!
Nog steeds niet helemaal, helaas....quote:
Als ik die foto van Nappie aan Tashi laat zien, dan wil hij een eigen Nappie i.p.v. een beesiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |