Ha, Copycatt, je bent een komma vergeten na "zeg".quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:58 schreef annie68 het volgende:
Wat een haat en nijd hier zeg niet te geloven.
vreet niet alle koekjes op bij Bep, je weet de AOW is ook geen vetpot.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:09 schreef opastokvis het volgende:
ik ben al weg, ga weer achter de vrouwtjes aan, kijken of ik nog wat koffie kan scoren bij bep
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:58 schreef annie68 het volgende:
Wat een haat en nijd hier zeg niet te geloven.
Jij ook welkomquote:
vind altijd dat jij zoveel liefde uitstraald, je hebt een groot hart, zelf de grootste randdebiel heet jij welkomquote:
Hee.. DJ Varkenskop ook hier??quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ha, Copycatt, je bent een komma vergeten na "zeg".
En nu ophoeren allemaal, stakkerds!
ja, opaatje trekt ook van alles aan, zelf deze komt uit zijn zolderraampje gekropenquote:
Maar deze had toch ooit een eigen topic, net als Opaatje?? En dat bloedde zomaar dood, waarschijnlijk (lees: hopenlijk) net als deze. Jee wat een treurnis die man.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, opaatje trekt ook van alles aan, zelf deze komt uit zijn zolderraampje gekropen
Squeeze me?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef sly-nl het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En nu ophoeren allemaal, stakkerds!
Afschuwelijk hè, die enge blik en die harde kreten. Ik ben sinds dat bij Peter werd doorgegeven niet meer op Peters stream geweest.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef opastokvis het volgende:
ik heb alleen maar een minuut gekeken hoe hij commentaar gaf op het voetbal.
het zou je opa maar zijn
Heeey welkom terugquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Wijnneus het volgende:
Hallo opaatje, heksie, babous, peter, Fokkers! en anderenIk heb enkele weken moeten revalideren.
Hoi Wijnneus, als ik jou was zou ik gezellig in de SC gaan posten (of in de COS over een stream, kan ook). Dit is een bashtopic van een of andere minder bedeelde. Hoewel terugbashen natuurlijk ook leuk kan zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Wijnneus het volgende:
Hallo opaatje, heksie, babous, peter, Fokkers! en anderenIk heb enkele weken moeten revalideren.
Joh wijsneus, zelf beginnen met bashen en iemand een gedrocht noemen en vervolgens een ander ook nog opstoken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Wijnneus, als ik jou was zou ik gezellig in de SC gaan posten (of in de COS over een stream, kan ook). Dit is een bashtopic van een of andere minder bedeelde. Hoewel terugbashen natuurlijk ook leuk kan zijn
Je zal maar niks anders te doen hebben overdagquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Joh wijsneus, zelf beginnen met bashen en iemand een gedrocht noemen en vervolgens een ander ook nog opstoken?
Mindere Mientje
Vergeet de stoephoeren niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Disana het volgende:
Oh oh oh dit topic is echt voor mensen die uit de goot komen kruipenNiet eens kunnen lezen dat wij in de OP al aangeduid worden met 'wijven'.
Dit topic is pas later geopend nadat jij met gedrocht kwam stookster.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Disana het volgende:
Oh oh oh dit topic is echt voor mensen die uit de goot komen kruipenNiet eens kunnen lezen dat wij in de OP al aangeduid worden met 'wijven'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |