Volkomen uitgesloten.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:42 schreef Vincpod het volgende:
Kameroen is in de poule uitgeschakeld. Ze hebben geen kans meer om door te gaan naar de 1/8ste finales. Of wel?
Is er nog een mogelijkheid dat Kameroen toch nog door kan gaan?
Stel, Kameroen wint van Nederland (Als dit überhaupt mogelijk is). Is er dan een mogelijkheid dat Denemarken en Japan beiden gediskwalificeerd worden, bijvoorbeeld door dat beide teams al 2 rode kaarten hebben en zij beiden tegelijk een fatale rode kaart krijgen waardoor de wedstrijd gestaakt word.
Kan Kameroen nog door?
je snapt er niets van.quote:
Bron?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
5 doelpunten tellen als een extra punt volgens de officiele Fifa regels. Dus indien Denemarken - Japan in een 0-0 eindigt. Dan hebben ze aan een 5-0 overwinning op Nederland genoeg. Spelen ze daarbij ook uit dan zullen de doelpunten zelfs dubbel tellen en uitkomen op 7 punten.
Bij mijn weten is er nog nooit een WK wedstrijd gestaakt of een deelnemend land gediskwalificeerd.quote:
Betekent het geen dat het nog nooit gebeurd is, dat het niet mogelijk is?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:50 schreef Klummie het volgende:
[..]
Bij mijn weten is er nog nooit een WK wedstrijd gestaakt of een deelnemend land gediskwalificeerd.
Bovendien wordt er pas gestaakt als een team minder dan 7 spelers op het veld heeft, dus na 5 rode kaarten en dat gebeurt dus niet.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Als blijkt dat Japan en Denemarken geschorste spelers ofzo opgesteld hadden.![]()
Internazionale raakt misschien ook die triple kwijt.
Precies, zo is het in principe mogelijk dat morgen de kampioen al gekroond wordtquote:Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Betekent het geen dat het nog nooit gebeurd is, dat het niet mogelijk is?
Praktisch gezien is het dus bijna onmogelijk volgens jou, maar is het theoretisch gezien mogelijk? Dat was mijn vraag.
In theorie kan alles, zelfs dat wij wereldkampioen worden. Ik hou me liever bij de feiten en die zijn dat Kameroen de olifant kan gaan boeken.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Betekent het geen dat het nog nooit gebeurd is, dat het niet mogelijk is?
Praktisch gezien is het dus bijna onmogelijk volgens jou, maar is het theoretisch gezien mogelijk? Dat was mijn vraag.
strek je linkerarm uit naar voren, met de binnenkant van je hand omhoog.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
5 doelpunten tellen als een extra punt volgens de officiele Fifa regels. Dus indien Denemarken - Japan in een 0-0 eindigt. Dan hebben ze aan een 5-0 overwinning op Nederland genoeg. Spelen ze daarbij ook uit dan zullen de doelpunten zelfs dubbel tellen en uitkomen op 7 punten.
Hater !quote:Op zondag 20 juni 2010 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit topic![]()
Kameroen ligt eruit, weg ermee!
Het grappige van heel dat gezeur op die Jabulani is dat Ajax er al een hele tijd mee heeft gevoetbald afgelopen seizoen en er toen geen woord was dat het een slechte bal zou zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:10 schreef Kekster het volgende:
Tja, als je de wedstrijden bekijkt heeft Kameroen vooral veel pech gehad. Hun voetbal zag er beter uit dan dat van Nederland in ieder geval. De Jabulani kan raar rollen zeggen we maar
En jij hebt zeker een hele grote duim?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het grappige van heel dat gezeur op die Jabulani is dat Ajax er al een hele tijd mee heeft gevoetbald afgelopen seizoen en er toen geen woord was dat het een slechte bal zou zijn.
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:42 schreef Vincpod het volgende:
Kameroen is in de poule uitgeschakeld. Ze hebben geen kans meer om door te gaan naar de 1/8ste finales. Of wel?
Is er nog een mogelijkheid dat Kameroen toch nog door kan gaan?
Stel, Kameroen wint van Nederland (Als dit überhaupt mogelijk is). Is er dan een mogelijkheid dat Denemarken en Japan beiden gediskwalificeerd worden, bijvoorbeeld door dat beide teams al 2 rode kaarten hebben en zij beiden tegelijk een fatale rode kaart krijgen waardoor de wedstrijd gestaakt word.
Kan Kameroen nog door?
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:45 schreef Symphonic het volgende:
Dit topic ga ik aanmelden voor de Darwin award....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |