abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83078902
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:09 schreef Leonidas82 het volgende:
bedankt voor alle reacties! Het ging niet zo goed met onze labrador, vandaar dat ik nauwelijks in mijn eigen topic heb gereageerd.

ff voor de mensen die zeggen dat ik gewoon mijn eigen dingen moet gaan doen..

juist daardoor is mijn relatie bijna een paar x stukgelopen. Vriendin vond dat ik te veel aan mezelf dacht en weinig rekening met haar hield. Toen serieus gesproken en gezegd dat ik er meer voor haar zou zijn. Maarja, het resultaat is dus dan wel elk weekend op de bank tv-kantine kijken of criminal minds (vette serie trouwens). Ik wil dat niet meer, en als ik boven achter de comp ga of alleen in de slaapkamer een boek ga lezen, vraagt ze of ik weer beneden bij haar (op de bank) kom zitten. Anders is het niet gezellig..

Vicieuze cirkel dus
Tja, dan zul je er toch samen uit moeten komen. Nu lijkt alles een beetje te gaan zoals zij het wil.
En dat doe je natuurlijk ook zelf! Maar jij hebt toch ook jouw behoeftes...?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83091214
Anders moet TS gewoon wat minder op Fok zitten met zijn kansloze topics.
  maandag 21 juni 2010 @ 11:32:50 #103
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_83091472
Compromis maken. Jij bent niet gelukkig zo, als dit te lang doorgaat ga je het haar verwijten en sluipt de haat en nijd er langzaam in. Aankaarten en oplossing vinden

Overigens ken ik zelf het probleem niet zo. Vriend en ik zijn in hetzelfde huis graag op onszelf. Hij in zijn eigen pc kamer, ik in de woonkamer studeren of andere dingen doen. Als we er beide behoefte aan hebben kijken we een film, doen we een spelletje of gaan we er samen op uit. Het is wel fijn als je daarin dezelfde instelling hebt, maar het is niet onmogelijk afspraken hierover te maken als je een andere mening hebt hierin.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_83093725
Wat een haat tegen vaste avonden met je vrienden, hebben jullie uberhaubt vrienden van over de 20?

Ik moet er niet aan denken dat ik voor elke leuke avond eerst iedereen moet gaan opbellen, overleg met vriendinnen etc. etc.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:49:03 #105
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83093813
Gewoon doen waar je zin in hebt man.

Je leeft maar één keer.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:03:27 #106
82136 Xennia
gekroond
pi_83124662
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wat een haat tegen vaste avonden met je vrienden, hebben jullie uberhaubt vrienden van over de 20?

Ik moet er niet aan denken dat ik voor elke leuke avond eerst iedereen moet gaan opbellen, overleg met vriendinnen etc. etc.
Ik heb uitsluitend vrienden tussen 25-35 en als een van ons zin heeft om een terrasje te pakken, gaat er een sms-cirkel rond en wie er zin heeft gaat mee en wie onder de plak zit niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')