Je zij dat ja? Het erge was alleen ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Marco001 het volgende:
wel grappig trouwens, ik praat dialect terwijl ik het niets eens door heb en denk gewoon abn te praten...
Ik zij ergens heb i.p.v.l ben...
doen groningers wel meer..![]()
erge was alleen, die ander zei direct: waar heb jij Nederlands geleerd? (ofzoiets)
Dus dan heb je zelf al zoiets van,m huh? waar heb je het over?
13 en omdat je naaktfoto's postte. En omdat je sex wou met je vriendje maar hij je afwees. En omdat je niet naar je ouders wou luisteren omdat ze zeiden dat je te jong was. En omdat je wel heel bijdehand was voor die leeftijd. Heul betweterig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef xAlina. het volgende:
Oh, was ik hier daarom niet meer, ik dacht dat ik verbannen was omdat ik 13 was
Ik weet niet eens meer welke foto dat was, weten jullie het?
HAHAHA. Ha.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef xAlina. het volgende:
Oh, cool! Ik heb de verkeerde datum hier gepost! Ben 11 augustus pas jarig!
Wil ik ook nog eens goed doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA. Ha.
Ohja, en omdat je stoned wou worden.
Vriend van me kan ook wel genoeg regelen.. Kan iedereen wel die in Amsterdam woontquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb wel wat goed spul liggen
Shit mattie ik heb het over klassa A onversneden spul je weet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vriend van me kan ook wel genoeg regelen.. Kan iedereen wel die in Amsterdam woont
Bij jou ook wel hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vriend van me kan ook wel genoeg regelen.. Kan iedereen wel die in Amsterdam woont
Je kan mij alles wijsmakenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Shit mattie ik heb het over klassa A onversneden spul je weet.
uhm, chips.. Die paal is niet actief hoop ik? zonee, dan phew, zoja, dan, kan je even een Volvo halen en dat ding omrijden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja zijn echt naaipalen.. Als je Putten uit rijd richting Voorthuizen.. Ben je geneigd om gelijk op het gas te gaan, maar het eerste stuk is nog 50 en er staat een flitspaal
Mwua.. dan ken je echt het tuig van het dorp denk ikquote:
Tsjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mwua.. dan ken je echt het tuig van het dorp denk ik..
yupquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is After Effects een geil programma
Die is voor zover ik weet actief.. Geloof dat ze in Putten allemaal werkend zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uhm, chips.. Die paal is niet actief hoop ik? zonee, dan phew, zoja, dan, kan je even een Volvo halen en dat ding omrijden?
Dichtsbijzijnde coffeeshop zit in Harderwijkquote:
njah, zie ik volgende maand ofzo dan wel..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die is voor zover ik weet actief.. Geloof dat ze in Putten allemaal werkend zijn..
Ik zou het wel mooi vinden als 's nachts eens al die flitspalen door een boertje met de trekker worden omgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |