Wat is REV?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de juiste tag wel.
Ik ben benieuwd naar topics in REV
hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Chowi het volgende:
Ik durf niet te gaan plassen, je weet maar nooit. Straks kom je terug en is systeria ineens zwanger van drie FOK!kers tegelijk.
Mja, als er dus opeens dwergen blijken te bestaan acht ik de kans dat God bestaat ook best grootquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef fyah het volgende:
Als door een of andere goddelijke tussenkomst het nu weer goed zou komen tussen Alex en die chick zou dit topic wel extra lullig zijn
Hoezo? Dan kunnen we er juist nog jaren lol van hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef fyah het volgende:
Als door een of andere goddelijke tussenkomst het nu weer goed zou komen tussen Alex en die chick zou dit topic wel extra lullig zijn
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een soort FOK!stok maar dan anders.
Review subforum was/is dat.quote:
Een pluis.rar met aanvullingquote:
druk met zich laten naaien, denk ik?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is ook niets zonder het lijdend voorwerp.
Ik ken ;t ideequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Chowi het volgende:
Ik durf niet te gaan plassen, je weet maar nooit. Straks kom je terug en is systeria ineens zwanger van drie FOK!kers tegelijk.
Dat past precies bij jou.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De sociaal moreel uitgekotste afdankertjes zeker
Goed
nee, ga lekker brieven schrijvenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een pluis.rar met aanvulling
Maareh Lafo is al pleite. kunnen we het nu exclusief hebben over Chipsie en Pluis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |