Vroeger aten we hele beren inclusief vel op en jij loopt te zeuren dat een piepklein schilletje goor is.quote:
Lekker boeiend, als ik fruit zie liggen dan vreet ik het op, dan ga ik neit eerst naar de keuken lopen om een mesje te pakken het te schillen vervolgens te wassen en het in hap klare homobrokjes te snijden.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef Rectum het volgende:
[..]
Vroeger aten we hele beren inclusief vel op en jij loopt te zeuren dat een piepklein schilletje goor is.
huillie, snijd je moeder iedere ochtend ook nog de korstjes van je brood?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef Broder het volgende:
Omdat de schil goor is.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als ik fruit zie liggen dan vreet ik het op, dan ga ik neit eerst naar de keuken lopen om een mesje te pakken het te schillen vervolgens te wassen en het in hap klare homobrokjes te snijden.
Heb wel wat beters te doen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
huillie, snijd je moeder iedere ochtend ook nog de korstjes van je brood?
Jonge, leer eens relativeren manquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:49 schreef Broder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze eet jij zeker ook zo op
voortbordurend op het feit dat jij fruit niet schilt, zou je dat dan met blik en al naar binnen moeten werkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jonge, leer eens relativeren man
Ananas koop ik natuurlijk in blik, zodat het me alsnog geen moeite kost, waarom zou je in godsnaam een verse ananas kopen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jonge, leer eens relativeren man
Ananas koop ik natuurlijk in blik, zodat het me alsnog geen moeite kost, waarom zou je in godsnaam een verse ananas kopen
Hij eet die peer toch ook niet met krat en al op?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef bas-beest het volgende:
[..]
voortbordurend op het feit dat jij fruit niet schilt, zou je dat dan met blik en al naar binnen moeten werken
De enige keer als ik ananas eet is als ik kip hawaii met extra hawaii kook, en als het eenmaal gebakken is proef je het verschil toch nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Broder het volgende:
[..]
Lekkerder dan die troep in blik misschien?
nee, hij ziet fruit en eet dat op met schil en al omdat 'ie niet naar de keuken wil lopen. Waarom zou dat anders zijn als 'ie een blik ananas-partjes/~schijven ziet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij eet die peer toch ook niet met krat en al op?
Bovendien zitten er in de schil hartstikke veel vitamines.
Hij is gewoon goed bezig.
Omdat het blik in de keuken staatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nee, hij ziet fruit en eet dat op met schil en al omdat 'ie niet naar de keuken wil lopen. Waarom zou dat anders zijn als 'ie een blik ananas-partjes/~schijven ziet?
Kiwi'squote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
En alle mensen die nu fruit gaan zoeken met ene niet eetbare schil, bespaar je de moeite
moet gelijk aan een doerian denkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
En alle mensen die nu fruit gaan zoeken met ene niet eetbare schil, bespaar je de moeite
Jij kookt je pizza's?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De enige keer als ik ananas eet is als ik kip hawaii met extra hawaii kook, en als het eenmaal gebakken is proef je het verschil toch niet
Wat heeft dat met pizza's te maken ?quote:
Ik las pizza hawaii, faalpostquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
durian ook niet relax om zo te eten, laat staan in je buurt tehebben
[..]
Wat heeft dat met pizza's te maken ?
Nu heb ik zin in een pizzaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef ProsperousMyAss het volgende:
[..]
Ik las pizza hawaii, faalpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |