quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef Falco het volgende:
Weinig ophef over Gijp die het over een kleine teringaap heeft
Over wie of wat zei hij dit?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef Falco het volgende:
Weinig ophef over Gijp die het over een kleine teringaap heeft
Parkinsonquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef BB-King het volgende:
Er zit een gozer in het publiek die alleen maar ja knikt...
Bedankt voor het melden. Overigens is deze man van de ING wel "zeker" over dingen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, vrouwtje komt net wat food brengen.
Zit hier met een bord op schoot.²
De problemen zijn voorbijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Overigens is deze man van de ING wel "zeker" over dingen.
Moet ze nu de hele avond in de keuken zitten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, vrouwtje komt net wat food brengen.
Zit hier met een bord op schoot.²
Ik stel een vraag, daar zit geen oordeel in hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo politiek correct, hè?
Het 'rebelse' van Anouk aan een bank koppelen, ik volg hem niet zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Overigens is deze man van de ING wel "zeker" over dingen.
Schreeuw dan effe, vind Johan ook leuk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Reddiablo het volgende:
ik ben morgen overigens in de uitzending.. dusseh... niet kijken.
(als publiek hoor)
Neen, helaas heeft zij onze breedbeeld HD LCD (in de living) gekaapt, ik zit/lig in de slaapkamer met een kleinere beeldbuistv.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Moet ze nu de hele avond in de keuken zitten?
Haha noem je FOK! nog ff?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Reddiablo het volgende:
(als publiek hoor)
Ik kan wel aardig grunten.... maar da's niet zijn muziekstijlquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Schreeuw dan effe, vind Johan ook leuk.
LOL.. zou wel een l33t stunt zijn, maar heb geen FOK! shirtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Haha noem je FOK! nog ff?
Of doe een FOK! shirt aan
Neem een bordje met FOK! erop mee...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Reddiablo het volgende:
(als publiek hoor)
Johan Derksen moet gewoon een vluggertje doen met Yolanthe, kunnen alle vooroordelen van tafel.quote:
Oke je hebt dus niets te vertellen thuisquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, helaas heeft zij onze breedbeeld HD LCD (in de living) gekaapt, ik zit/lig in de slaapkamer met een kleinere beeldbuistv.²
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Oke je hebt dus niets te vertellen thuis![]()
Zij is het Alpha mannetje.
Wat denk je zelf? Ik ben Marokkaan hoor. Bij ons zijn corrigerende tikken nog oké.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Oke je hebt dus niets te vertellen thuis![]()
Zij is het Alpha mannetje.
Ik kan ook in adamskostuum en dan FOK! op m'n buik en rug geschreven... Of Het FOK! forum is echt megacool, bezoek het nu op forum.fok.nl op m'n leuterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Neem een bordje met FOK! erop mee...
Ik had een Turkse collega, die zijn vrouw naar de keuken stuurde. Daar mocht ze zitten, niet in de woonkamer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik ben Marokkaan hoor. Bij ons zijn corrigerende nog oké.²
Dat lijkt mij een prima actie. Dat zou elke man moeten doen tijdens het voetbal, bespaart heel wat irritatie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik had een Turkse collega, die zijn vrouw naar de keuken stuurde. Daar mocht ze zitten, niet in de woonkamer.
Ik denk dat ie het ontroerend vond met weke oogjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zal Johan hier weer van genieten. Ik gok op "tja wat een leuk popliedje"
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Hey die is van die reclame over weerstand.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Can't stop thinking about you x300
Vergeet niet dat Nikki alle simpele, kinderachtige teksten krijgt voorgekauwd van haar tekstschrijvers.quote:
Dat ligt aan de single verkoopt. Dus zeker wel een hele euro!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel schuift dat, een tekst voor haar schrijven?
Goede vraag.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel schuift dat, een tekst voor haar schrijven?
Na meerdere one-night stands zou je over Nikki heen kunnen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goede vraag.
Op mij hoef je niet te rekenen, mijn haat jegens Nikki is zo diepgeworteld dat ik meerdere one-nightstands nodig heb om eroverheen te komen.
Als het gaat om simpele meezingers, dan wil ik 'Tubthumping' meeblèren met een paar vrienden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Can't stop thinking about you x300
Het is maar een indicatie...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Na meerdere one-night stands zou je over Nikki heen kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |