Ja, Gijp versus lolbroek.quote:
Ik hoor het hem ook allemaal zeggenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:12 schreef Veerboot het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-der-gijp-bingo.html
[ afbeelding ]
Hahaha geniaal.quote:
Durven ze niet joh.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is er überhaupt ooit al eens een vrouw te gast geweest bij VI Oranje aan tafel?
Die heeft wel eens bij VI gezeten.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Vera Pauw zou ik zelfs logisch vinden, maar dat kan aan m
Kijk nog eens in de TT over welk programma dit gaatquote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef DrDentz het volgende:
Vera Pauw is wel eens te gast geweest bij Voetbal Insite.
Die is half-Duits, dat ligt wat gevoelig.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef DrDentz het volgende:
De vrouw van Rene Froger kan heel zinnig over voetbal praten, heeft ze bij SBS ook al laten zien.
Nee, hier werkt het wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan die afleveringen van gisteren niet terug zien op rtl gemist overigens... meer mensen hier last van?
En ik maar denken dat Wilfred het enige "zangtalent" wasquote:Op zondag 20 juni 2010 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
wat een veelzijdige artiest is die Van der Gijp toch. Hij kan zelfs zingen!
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:42 schreef Stiggie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Wilfred het enige "zangtalent" was![]()
Kzie ze zo al staan in de karaokebar, rene en wilfred lam als een dakduif en johan op een stoel zuchtend toekijken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Kraay_jr Nummer 3 inderdaad, en ik maar denken dat een hit scoren tegenwoordig al makkelijk isquote:Op zondag 20 juni 2010 15:53 schreef DrDentz het volgende:
Hansie had de grootste hit.
Een ware protestsong.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:38 schreef blonchi het volgende:
Aanvulling voor de Genee-Bingo:
'Wat dat betreft'
Elke uitzending minstens twee keer. Dus altijd prijs.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bingokaart van Genee ben je snel klaar:
-wat dat betreft
-maar dat terzijde
-hahahaha (na eigen matige grap)
Ik hoorde hem gisteren niet op de bingokaart die Derksen oplas, en ik lees nou eenmaal niet alles van VI op dit forum, dus wat dat betreft...quote:Op zondag 20 juni 2010 16:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
[..]
Goede aanvulling inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |