quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is wel degene die expres die foto op FOK gooit, met een [ afbeelding ]
He waar ken ik dat van?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Samenvatting:
Was gezellig on the webs,
in the real; not so much.
Van mijn kant in ieder geval
Wel hoop getroll en gelol btw!
Is al gebeurd en tevens weer gaandequote:
We hadden heul nooit een relatiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou liever zeggen dat ik een relatie had dan toegeven dat ik een relatie aan het faken was
Nopequote:
Nee daarom, jullie deden wel alsof.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Is al gebeurd en tevens weer gaande
[..]
We hadden heul nooit een relatie
[..]
Nope
Ja maar dat was juist de garpquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee daarom, jullie deden wel alsof.
Ben jij echt een dwerg? Sort of?quote:
Oh, vertel, ik weet van één ander, de rest niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Is al gebeurd en tevens weer gaande
Ohja, wacht, even lachen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja maar dat was juist de garp..
Vreemdgaan kan alleen als je een gesloten relatie hebt, Sys dacht daar duidelijk anders over.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vreemdgaan is gewoon fout. Dat ze het dan opbiecht aan hem maar niet via FOK zo.
Toen was het echt like:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, vertel, ik weet van één ander, de rest niet.
Dat weten we niet..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemdgaan kan alleen als je een gesloten relatie hebt, Sys dacht daar duidelijk anders over.
Jep ik een echte dwerg yvonne.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij echt een dwerg? Sort of?
Klein enzo?
Een open relatie kan alleen als beide partners ervan af wetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemdgaan kan alleen als je een gesloten relatie hebt, Sys dacht daar duidelijk anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |