/intensive care, je bent best okee, verder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik wist 't antwoord heul niet.
nou lekker dan, nou ja ik vergeef het je deze keerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik wist 't antwoord heul niet.
Spanning gelijk weg voor de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn Kameroen eruit. Wel jammer, hoop dat de Denen die stomme Jappen pakken komende week.
Nederland officieel door nu, als eerste land.
Ik geloof dat als we de volgende wedstrijd niet winnen wij 2e zijn en tegen Argentinië moeten, dat zou ik willen vermijdenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Spanning gelijk weg voor de volgende wedstrijd
Als je kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen. Het lijkt mij een prachtige pot voetbalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat als we de volgende wedstrijd niet winnen wij 2e zijn en tegen Argentinië moeten, dat zou ik willen vermijden
We moeten tegen Italie / paraquay / nieuw-zeland / slowakije. En dan verder in 't schema kom je al Brazilie tegen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat als we de volgende wedstrijd niet winnen wij 2e zijn en tegen Argentinië moeten, dat zou ik willen vermijden
Het is "zeaux", faalhaas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Lotusss het volgende:
Zeau... kijken of ik crackers binnen kan houden!
Jawohl Herr Nemesis!quote:
Ja goed! Beetje druk alleen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We waren bijna tegelijk aan het bijlezen volgens mij
Hoe ist?
Oh echt? Elke keer als ik Gert zie spelen, ga ik winkelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk elke keer dat Gert speelt als ik van Bommel zie
Wat deed jij rond een uur of 6 in KPD?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed! Beetje druk alleen.
Ik kwam het topic rond een uur of 6 al tegen in KPD, paar uurtjes geslapen, zitten ze in deel 3.
En met jou?
Ben je weer 's dronken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Elke keer als ik Gert zie spelen, ga ik winkelen.
Hij verscheen steeds bovenaan in de AT en nieuwsgierig als ik ben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat deed jij rond een uur of 6 in KPD?
Uhuh. Ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij verscheen steeds bovenaan in de AT en nieuwsgierig als ik ben.
Ik kende het topic nog niet trouwens, wel de enkele variant.
Dag!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit in Team Fuck it, ik ga naar mijn nest, welterusten Noek en Liesl
Ze vroegen toentertijd of ik KPD er ook bij wilde doen. Eh nee niet echt mijn dingetje.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:08 schreef Noek het volgende:
En gadverdamme, zo alles in your face. Ik wist niet eens dat FOK!kers dat deden joh.
Gingen ze allemaal maar wow-en.
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:03 schreef remlof het volgende:
Ow niet dat ik aan de coke zit trouwens, ik heb niet eens geblowd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door PietjePuk007 op 20-06-2010 12:02:23 ]
Ziek hèquote:Op zondag 20 juni 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik misselijk.
Zuid-Holland ---> the south of Hollandquote:"Snoop Dogg is astonished by the decision of the Mayor of The Hague, a town in the south of Holland, to not allow him to perform at the free festival, Parkpop. There’s been much speculation that, given the enormous response by Snoop’s fans to the free festival, the local authorities would not be able to provide sufficient security. Mojo, the largest concert promoter in Holland says, 'We have never had any issues with Snoop, who has played magnificent shows at many of the festivals we promote such as Lowlands, North Sea Jazz and at several other promoted shows by Mojo.' Snoop is a mainstay at music festivals all over the world and has performed at all of these without incident."
Vroeg? Heb al weer één wand in de saus zittenquote:
Ik hou van die lucht, net zoals ik graag met mijn neus boven een vat benzine hang of in een garage/smederij rondloopquote:Op zondag 20 juni 2010 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Netjes, krijg je geen koppijn als je in die lucht zit
?
Of de inspanning van de laatste dagen hè. Een beetje fysiek bezig zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 12:12 schreef Lotusss het volgende:
Yay! Voor het eerst in tijden super geslapen!
Was die buikgriep gisteren nog ergens goed voor!
Dan had ik eerder deze week al goed moeten slapen, dus dat is het niet...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of de inspanning van de laatste dagen hè. Een beetje fysiek bezig zijn
Vergis je niet, een ritme van goed slapen door fysiek bezig te zijn bereik je pas na meerdere dagen of weken en misschien duurt het bij sommigen wel maanden. Je hebt er immers ook jaren over gedaan om het te laten zijn zoals het is.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan had ik eerder deze week al goed moeten slapen, dus dat is het niet...
Was gisteren wel doodop maar dat was meer omdat ik zo slap was als een vaatdoek en dat put ook wel uit.
Het is maar een 24u-dingetje geweest want nu voel ik me eigenlijk kiplekker
Ik ga er toch vanuit dat het door die buikgriep kwamquote:Op zondag 20 juni 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vergis je niet, een ritme van goed slapen door fysiek bezig te zijn bereik je pas na meerdere dagen of weken en misschien duurt het bij sommigen wel maanden. Je hebt er immers ook jaren over gedaan om het te laten zijn zoals het is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Aardige foto in z'n fotoboek
kan degene van deze foto geen hulp krijgen of zoiets, wat ziek zeg om er nog een foto van te nemen en in je fotoboek neer te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dat allemaal maar mag op FOK
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Hij is gewoon een attention whore. Anders had-ie allang dieper gesneden, en 90 graden t.o.v. de richting in de fotoquote:Op zondag 20 juni 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan degene van deze foto geen hulp krijgen of zoiets, wat ziek zeg om er nog een foto van te nemen en in je fotoboek neer te zetten.dat dat allemaal maar mag op FOK
Heksie... wat ik me nou af zat te vragen was, is het nou nog gelukt met die gekleurde nageltjesquote:Op zondag 20 juni 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan degene van deze foto geen hulp krijgen of zoiets, wat ziek zeg om er nog een foto van te nemen en in je fotoboek neer te zetten.dat dat allemaal maar mag op FOK
Ik hoor een echo................. zei het namelijk al een paar posts geledenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die foto! Wat een amateur! Je moet met de rivier mee snijden niet oversteken!
Als je er een foto van wil maken, is het toch helemaal niet handig om het zodanig te doen dat je dood bloedt?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die foto! Wat een amateur! Je moet met de rivier mee snijden niet oversteken!
Als je een slagaderlijke bloeding hebt dan nog ben je niet binnen een paar seconden dood hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je er een foto van wil maken, is het toch helemaal niet handig om het zodanig te doen dat je dood bloedt?
Een paar seconden is wel heel snel, maar het fotograferen wordt er niet makkelijker op als er 100 BPM bloed uit je arm gutst.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een slagaderlijke bloeding hebt dan nog ben je niet binnen een paar seconden dood hoor.
Zie het als een soort jodenster maar dan voor idioten waarbij je ver uit de buurt moet blijven.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar wat is je boodschap als je zoiets in je fotoboek zet?
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met de huidige uitslagen en verrassingen is niks meer zeker. Als Ghana Duitsland op een gelijkspel kan houden liggen de Duitsers er gewoon uit, damn dat zou wat zijn na zo'n start.
Het zal van een uiting zijn van dat wat hij vroeger tekort of teveel heeft gehad?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie het als een soort jodenster maar dan voor idioten waarbij je ver uit de buurt moet blijven.
Zo kunnen we ze herkennen.
De mongeaulen.
mijn oudste heeft ze voor me besteld via internet, zodra ik ze binnen heb en het gedaan heb bij Jaap zal ik het hier vertellenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Heksie... wat ik me nou af zat te vragen was, is het nou nog gelukt met die gekleurde nageltjes
voor Terror Jaap?
quote:NEDERLAND
Plaats op FIFA-ranglijst 4de
Nederland bleef in zijn laatste negen competitieve interlands (acht WK-kwalificatieduels en één WK-wedstrijd) zonder puntenverlies. Indien de ploeg van bondscoach Bert van Marwijk ook de tweede groepswedstrijd tegen Japan winnend afsluit, is een nieuw Oranje-record een feit. De huidige reeks is een evenaring van de topprestatie tussen 13 oktober 2004 en 8 oktober 2005. In die periode won Oranje, destijds onder leiding van bondscoach Marco van Basten, negen opeenvolgende kwalificatiewedstrijden voor het WK 2006 in Duitsland.
Opvallend De laatste keer dat Oranje in een interland om het echie niet tot scoren kwam, dateert van 13 oktober 2007. In het EK-kwalificatieduel bij Roemenië verloor Nederland met 1-0. Daarna volgden zestien competitieve interlands waarin Oranje telkens minimaal één keer scoorde, een ongeëvenaarde serie in de Oranje-historie. In totaal produceerden de internationals in die reeks 32 doelpunten.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is gewoon een attention whore. Anders had-ie allang dieper gesneden, en 90 graden t.o.v. de richting in de foto
Dat je baas over je eigen lichaam bent (en dat vroeger wellicht niet was)?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar wat is je boodschap als je zoiets in je fotoboek zet?
Er bestaat ook echt zoiets als het attention-whore syndroom, alleen heet het iets anders!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent toch goed ziek als je al zoiets bij jezelf doet, en dan nog een foto er van maken ja dan ben je helemaal ziek, ik vind dat deze gewoon hulp nodig heeft, en ik vind de snijwonden erg diep, vind het gewoon eng zoiets.
En tattoos en piercings, is dat dan attention whore syndroom-light?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er bestaat ook echt zoiets als het attention-whore syndroom, alleen heet het iets anders!
http://en.wikipedia.org/wiki/Histrionic_personality_disorder
In het Nederlands is het Theatrale Persoonlijkheidsstoornis.
Maar ik vind Attention-whore syndroom toch een leukere benaming
Mooi. Want de beste littekens krijg je met een bot mes. En niet met een scherp stanleymesquote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Kijkt naar stanleymes en armen en schudt bedachtzaam nee met z'n hoofd
Dat heb ik niet als criterium vermeld zien staan.....quote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En tattoos en piercings, is dat dan attention whore syndroom-light?
Wat zal dat vreselijk pijn doen, al die diepe sneeen, afschuwelijk als je jezelf zoiets aandoet.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi. Want de beste littekens krijg je met een bot mes. En niet met een scherp stanleymes
Hoezo? Als je het jezelf aan wil doen moet je lekker je gang gaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zal dat vreselijk pijn doen, al die diepe sneeen, afschuwelijk als je jezelf zoiets aandoet.
Snijden/krassen in jezelf is blijkbaar de psychische pijn omzetten in (zelf te reguleren) lichamelijke pijn. Tenminste, dat is de bedoeling. Doordat het niet werkt op die manier én dat de pijn op een gegeven moment verslavend werkt (komt geloof ik dopamine en/of endorfinen vrij) is het heel moeilijk om daar vanaf te komen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zal dat vreselijk pijn doen, al die diepe sneeen, afschuwelijk als je jezelf zoiets aandoet.
quote:
Ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo? Als je het jezelf aan wil doen moet je lekker je gang gaan.
Maar de mensen die er dan vervolgens mee gaan pimpen, door het bijvoorbeeld online te slingeren, doen het voor aandacht en mogen van mij best wat dieper snijden
Well duh, da's helemaal attention whore hèquote:Op zondag 20 juni 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even, heeft hij nou zo'n plastic speelgoedmesje vast?
Ja want aandacht vragen is belachelijk, dat doen normale mensen niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo? Als je het jezelf aan wil doen moet je lekker je gang gaan.
Maar de mensen die er dan vervolgens mee gaan pimpen, door het bijvoorbeeld online te slingeren, doen het voor aandacht en mogen van mij best wat dieper snijden
Ja, ik had het zelf ook al door terwijl ik het zat te typenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want aandacht vragen is belachelijk, dat doen normale mensen niet.
Baggerquote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat ik zojuist met een hilarische fipeaux een note heb gescoord![]()
Linkje?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat ik zojuist met een hilarische fipeaux een note heb gescoord![]()
Stelt geen kut voor hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exact, iedereen doet het, alleen hier gaat één en ander flink foutquote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want aandacht vragen is belachelijk, dat doen normale mensen niet.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelt geen kut voor hoor.
Wat roept dat Afrikaanse kind?
Mijn fipeaux was:Thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog veel meer bagger.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ja, ik begrijp het wel hoor, zo een heul boeiend en intelligent topique ga je niet met humor verkloten natuurlijk.quote:
Ah joh, je hebt al zoveel gedaan dat dat ene wandje er ook nog wel bij kan. Gewoon jezelf een beloning in het vooruitzicht stellenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog één fucking wandje, maar ik heb geen zak zin meer.
Een lekker peukjequote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, je hebt al zoveel gedaan dat dat ene wandje er ook nog wel bij kan. Gewoon jezelf een beloning in het vooruitzicht stellen
Happel hapt wel lekker.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, ik begrijp het wel hoor, zo een heul boeiend en intelligent topique ga je niet met humor verkloten natuurlijk.
/intensive care.quote:
Dan doe je het toch lekker morgenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog één fucking wandje, maar ik heb geen zak zin meer.
Lekker die wandjes die je nou zit te sauzen weer geel makenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar gelijk heeft ie wel. Ik rook er weer flink op los
Ze waren al geel (gesausd), nu maak ik ze saharazand bruin of zo. 't Is ff wennen, maar volgens mij staat het welquote:Op zondag 20 juni 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekker die wandjes die je nou zit te sauzen weer geel maken
Ik ben er na een paar halfzachte stoppogingen nu geloof ik écht vanaf. Het kan wél.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar gelijk heeft ie wel. Ik rook er weer flink op los
Hoe toeter je eigenlijk op een pauw?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is prachtig, het loopt los, ook hier in de tuin, maar 't maakt veel kabaal, ongeveer net zoveel als een vuvuzela en het maakt mij soms erg vroeg wakker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat verdient ze, de bitch!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
En waarom zitten er stokken in die kip?
quote:Men zal de pauw plukken zodanig dat het hoofd zijn veren houdt, en ook de nek tot aan de schouders, en dat de staart heel blijft. Dan kookt men het lichaam zodanig dat hoofd en staart niet bederven . Lardeer hem dan en steek hem aan een spit. Dan neemt men een doek waarmee men de staart afdekt en een andere doek waar men het hoofd en de hals mee bedekt. Maak vuur geschikt om het lichaam mee te braden en niets anders. Bevestig hem nadat hij geroosterd is op een brood met een priem, verwijder de doeken, en draag de pauw vervolgens zo naar de tafel
Echt lief, dat handjequote:
nou, zijn broer of zus woond dus hier ( we hadden er 4, 3 weggehaald deze bleef) maar het schijt gewoon alles onder, en af en toe schrik ik me helemaal het leplazerus zit ie op balkon de boel onder te schijten, het is dat ik geen luchtbuks heb anders knalde ik die pauw zo poef neer.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is prachtig, het loopt los, ook hier in de tuin, maar 't maakt veel kabaal, ongeveer net zoveel als een vuvuzela en het maakt mij soms erg vroeg wakker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"woont woont woont:" het is ook niet: "hij komd"quote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, zijn broer of zus woond dus hier ( we hadden er 4, 3 weggehaald deze bleef) maar het schijt gewoon alles onder, en af en toe schrik ik me helemaal het leplazerus zit ie op balkon de boel onder te schijten, het is dat ik geen luchtbuks heb anders knalde ik die pauw zo poef neer.
duiven, eenden en ganzen,reigers, 1 ooievaar ratten en konijnen, allemaal lief maar wel op de kinderboerderij inplaats van op de stoep
hey, mocht je een lang weekend van de inrichting, je moet je wel weer op tijd bij de poort melden hoor, 8 uur vanavond doen ze weer alles op het nachtslot.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"woont woont woont:" het is ook niet: "hij komd"![]()
laters, oma
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stelt geen kut voor hoor.
Wat roept dat Afrikaanse kind?
Mijn fipeaux was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vind er niks grappigs aan, hoe kut is dit voor Nederland.quote:
Nou sorry hoor, heb niet echt het idee dat Italië zo gevaarlijk isquote:Op zondag 20 juni 2010 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind er niks grappigs aan, hoe kut is dit voor Nederland.
Heb je gister Denemarken - Kameroen gezienquote:Op zondag 20 juni 2010 18:23 schreef Toverheks het volgende:
straks Ivoorkust-Brazilie............kom maar op wil nu een mooie leuke wedstrijd.
al vond ik Nzeeland-Italie ook wel leuk om te kijken.
ben je helemaal uitgekliederd Teun, en tevreden over je saharakleurtje?quote:
de leukste vond ik nog steeds Zuid Africa-Mexico de 1e wedstrijd.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je gister Denemarken - Kameroen gezien? Leukste wedstrijd van 't toernooi tot nu toe
.
De kozijnen en deuren moeten nog. Maar ik geloof dat het saharakleurtje wel staat. 't Is even wennen, het is wat rustiger aan de ogen dan dat gele.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je helemaal uitgekliederd Teun, en tevreden over je saharakleurtje?
Ik ga met je mee, ZAF-Mexico vond ik ook de leukste wedstrijdquote:Op zondag 20 juni 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de leukste vond ik nog steeds Zuid Africa-Mexico de 1e wedstrijd.
en engeland - amerika ( als 2e)
Dat is dan idd weer wel mogelijk.... zeker als wij op onze sloffen de 8ste finale halen en denken daardoor al in de finale te staan, terwijl Italië daar dan met een hoop geluk en wijsheid tegenover ons terecht gekomen is (in die 8ste finale bedoel ik dan dusquote:Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om vervolgens tegen Nederland zich in te graven en door 1 prima counter met 1-0 te winnen. Ik zie 't nu al gebeuren.
zie je welquote:Op zondag 20 juni 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, ZAF-Mexico vond ik ook de leukste wedstrijd
De hoofdkleur is wit hoor. In de kamer zijn twee wandjes zandkleur en in de slaapkamer eentje. Maar goffer, ik ben zo gaar als boterquote:Op zondag 20 juni 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je welen wat dat saharakleurtje betreft, ja is wel wennen misschien maar altijd geel ( zie je toch haast bij iedereen) ik kan zo 5 mensen opnoemen die geel als hoofdkleur hebben in mijn direkte omgeving) een beetje durven in het leven, ik zelf heb muren wit en 2 olijf/leger groene muren, staat leuk.
Zo bont heeft het NL team het toch nog niet gemaakt??quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is een drama daar, 't lijken wel Nederlanders
Bij wijze van dan hè. Meestal is er rond het Nederlands elftal ook wel een rel(letje)quote:Op zondag 20 juni 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo bont heeft het NL team het toch nog niet gemaakt??
Of was dat relletje in Engeland (met Seedorf?? Davids??) destijds ook zover gekomen?
Ja.... das waar, maar weer zwembadfoto's doen dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij wijze van dan hè. Meestal is er rond het Nederlands elftal ook wel een rel(letje)
Dat kan tegen Paraguay ook gebeuren en dan is de schande groter. Maar laat ze maar komen, die Italianen.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om vervolgens tegen Nederland zich in te graven en door 1 prima counter met 1-0 te winnen. Ik zie 't nu al gebeuren.
Wat vind je leuker, het nummer of de reclame ervoorquote:Op zondag 20 juni 2010 19:31 schreef Toverheks het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=EmbedLayer&MovieID=773942
alleen het getoeter op de Vuvuzela er tussen doorquote:Op zondag 20 juni 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat vind je leuker, het nummer of de reclame ervoor?
Alleen al om hun volkslied, vind het het allermooistequote:Op zondag 20 juni 2010 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan tegen Paraguay ook gebeuren en dan is de schande groter. Maar laat ze maar komen, die Italianen.
Il Canto Degli Italiani, het Italiaanse volkslied dat onder de Italianen ook wel bekend staat als Inno di Mameli, werd door Goffredo Mameli in het jaar 1847 geschreven.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al om hun volkslied, vind het het allermooiste
Zou Verdi het gecomponeerd hebben?
Ja, ik heb het ook al de hele middag in mijn hoofdquote:Op zondag 20 juni 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je dat 1x hoort sta je 't savonds onder de douche nog te zingen!
Klinkt goed!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:27 schreef Soury het volgende:
@ Deisyy: Systeembeheer in een ziekenhuis, op fietsafstand van hier.Van een psychiatrische afdeling.
Ben ik zeer op mijn plaats
Ik had dat ding eigenlijk nog niet echt gehoord enzo... ik luister tijdens de wedstrijden niet echt, en ben dus niet aangesloten, dus ook geen last van die dingen, en we wonen in een wijk waar het dus nogal meevalt qua Vuvuzela.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen het getoeter op de Vuvuzela er tussen door
Ah, bedankt Toverheksquote:Op zondag 20 juni 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Il Canto Degli Italiani, het Italiaanse volkslied dat onder de Italianen ook wel bekend staat als Inno di Mameli, werd door Goffredo Mameli in het jaar 1847 geschreven.
De tekst is niet alleen in het oud Italiaans geschreven, maar bevat ook veel verwijzingen naar de volksopstand voorafgaand aan de eenwording en onafhankelijkheid van Italia. Dit zie je niet alleen terug in de Nederlandse vertaling van het Italiaanse volkslied, maar ook in de achterliggende betekenis van de verschillende strofes.
Om te pesten.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
Ik heb gauw Waka Waka uit mijn linkje verderop naar boven weer opgezet omdat klotelied van Heks weer uit mijn hoofd te krijgen!
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, bedankt Toverheks![]()
Dat liedje van jou blijft ook hangen zeg, heb zin om Jaques Herp een schop te geven nu.
deze speciaal voor jou, wel gaan staan en de handjes in de luchtquote:Op zondag 20 juni 2010 19:58 schreef Dementor het volgende:
De tuin is nog niet af of we moeten de buitenkant schilderen.
Ik ben voor rood met wit....
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze speciaal voor jou, wel gaan staan en de handjes in de lucht
Ja klinkt niet goed Is goed. Maar ja ik heb de baan al in mijn hoofd hé ? Moet me nog bewijzen. Iig ben ik uitgepikt tussen de honderden brieven. Wel klote dat ik een gesprek heb met een vrouwquote:
Zou het heel erg leuk voor je vinden, je bent er nu ook echt wel aan toe.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klinkt niet goed Is goed. Maar ja ik heb de baan al in mijn hoofd hé ? Moet me nog bewijzen. Iig ben ik uitgepikt tussen de honderden brieven. Wel klote dat ik een gesprek heb met een vrouw![]()
Woensdag bijenkorf middag, Fann gaat met me mee commentaar leveren op mijn kleding
Thanks de vreugde begint nu een beetje naar nerveus om te slaanquote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou het heel erg leuk voor je vinden, je bent er nu ook echt wel aan toe.
Succes woensdag, en volgende week maandag natuurlijk
Hallo, doe es normaal, 't is pas over acht dagenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks de vreugde begint nu een beetje naar nerveus om te slaan
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:27 schreef Soury het volgende:
@ Deisyy: Systeembeheer in een ziekenhuis, op fietsafstand van hier.Van een psychiatrische afdeling.
Ben ik zeer op mijn plaats
Komt wel goedquote:Op zondag 20 juni 2010 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks de vreugde begint nu een beetje naar nerveus om te slaan
duurde maar 3 uurtjes zoiets, en was de straat schuin voor me, werden een paar oude auto`s neer gezet, straatnaam veranderd en kwam steeds een solex aanscheuren de hoek om, auto stukje rijden en een jogger steeds in beeld.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
Hoe waren de opnames van de Becel reclame eigenlijk Heksie?
Ik zoek wel iet wits voor je uit zo met die lange mouwen enzo die ze op je rug kunnen bindenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klinkt niet goed Is goed. Maar ja ik heb de baan al in mijn hoofd hé ? Moet me nog bewijzen. Iig ben ik uitgepikt tussen de honderden brieven. Wel klote dat ik een gesprek heb met een vrouw![]()
Woensdag bijenkorf middag, Fann gaat met me mee commentaar leveren op mijn kleding
quote:Zelfs voor de lange termijn verwacht de meteorologiedienst goed weer. “Van zondag 27 juni tot en met 24 juli is er een grote kans op rustig weer met temperaturen ruim boven normaal en ongeveer 30 procent kans op buien”, aldus het KNMI op de website.
quote:Ook Meteo Consult verwacht een ‘groots herstel’ met zomerse waarden vanaf donderdag. “En er zijn aanwijzingen dat op zeer lange termijn iets structureels zou kunnen gaan veranderen.”
Volgens de meteorologiedienst is het namelijk mogelijk dat er iets gaat veranderen in de stromingen boven Europa, waardoor we in Nederland langer van mooi weer zouden kunnen genieten.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
duurde maar 3 uurtjes zoiets, en was de straat schuin voor me, werden een paar oude auto`s neer gezet, straatnaam veranderd en kwam steeds een solex aanscheuren de hoek om, auto stukje rijden en een jogger steeds in beeld.
heb ff staan te kijken moest wel stil zijn hahhaa kwam er om de haverklap een vliegtuig laag over je zag die gozer steeds meer zuchten.
Das goed nieuwsquote:
Ja tuurlijk, dat snap ik. Maar als we nu even bij kunnen tanken is dat wel erg lekker.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das goed nieuws....al hoop ik voor mezelf wel dat er dan over 2 weken ''even'' een dipje komt
Nah ik gun het jullie natuurlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat snap ik. Maar als we nu even bij kunnen tanken is dat wel erg lekker.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, we vragen gewoon iets voor allemaal. Moet kunnen
jawelquote:Op zondag 20 juni 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel een leuk voor een keer maar ze zijn al dagen aan het oefenen samen met De Dijk en Van Dik Hout
ik wilde een dutje doen maar dat gaat voorlopig niet lukken ben ik bang
te laatquote:
Wit is niet zo handig voor me, koffie kleur ofzo. Of peukengaten kleur bestaat datquote:Op zondag 20 juni 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zoek wel iet wits voor je uit zo met die lange mouwen enzo die ze op je rug kunnen binden![]()
Cool dat zijn er al 4quote:
dus dat wordt een bruine outfitquote:Op zondag 20 juni 2010 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wit is niet zo handig voor me, koffie kleur ofzo. Of peukengaten kleur bestaat dat
Ja daar ben ik het wel mee eensquote:
Als de voorspelling van Teun uitkomt heb ik twee paarse ogen na woensdagquote:Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
oké gaan we dat zoeken![]()
anders eindig je straks nog in het paars
nee.... komt goedquote:Op zondag 20 juni 2010 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als de voorspelling van Teun uitkomt heb ik twee paarse ogen na woensdag![]()
Dan kleurt het wel lekker
We verliezen volgens jou toch in de achtste finale al van Italië, lekkere positivo?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtfbbq, Brazilie![]()
Als we die in de kwart tegenkomen.
Bruin is mooi te combineren met wit.quote:
Flikker op het is kut weer. Verdomme met trui en laarzen naar de supermarkt. Daaaggg lentequote:Op zondag 20 juni 2010 21:49 schreef FANN het volgende:
ow..... nu deze die vin ik wel mooi
HET REGENT ZONNEEEEEEEEEEESTRAAAAAAAAAAAAAALEN
Nee dat zei ik niet, ik vind alleen Italie als tegenstander wel ruk omdat ze niet willen voetballen maar tegenhouden en counterenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Gert het volgende:
We verliezen volgens jou toch in de achtste finale al van Italië, lekkere positivo?
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bruin is mooi te combineren met wit.
Omdat het zomer is, gewoon een mooi wit t-shirt eronder of topje..
ga jij dat meneer Acda maar effe vertellenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op het is kut weer. Verdomme met trui en laarzen naar de supermarkt. Daaaggg lente
Ik heb ook wel een aantal bruine dingetje, is altijd wel goed eigenlijk als je een beetjequote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bruin is mooi te combineren met wit.
Omdat het zomer is, gewoon een mooi wit t-shirt eronder of topje..
Bruin beige,,niet doenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wel een bruin en beige type. Oh en oranje maar dat durf ik een maand niet te dragen.
Ik post wel een pic van de aanwinst
Hij was een klant van mij... Ohhhhhh in de videotheek dagen. Of was het zijn broer? Die leeft niet meer volgens mijquote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ga jij dat meneer Acda maar effe vertellen![]()
![]()
volgens mij hebben ze pauze ofzo nu... ik hoor wel iets maar heel zaggies
Dat zeg ik oranje ff niet. Wit is iid mooi. Maar ik ben ook een kluns dus witquote:Op zondag 20 juni 2010 21:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bruin beige,,niet doen
Neem er gewoon wit bij, .is frisser om te zien.
Oranje nu niet, zeker niet bij een sollicitatie...
dat lijkt me een goeie tipquote:Op zondag 20 juni 2010 21:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bruin beige,,niet doen
Neem er gewoon wit bij, .is frisser om te zien.
Oranje nu niet, zeker niet bij een sollicitatie...
I rest my casequote:Op zondag 20 juni 2010 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dat lijkt me een goeie tip![]()
of je doet zo'n bos penen op je hoofd Muis![]()
als je haar maar goed zit
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik oranje ff niet. Wit is iid mooi. Maar ik ben ook een kluns dus wit
oh mooi, en als ik dit nummer hoor denk ik altijd aan bart de graafquote:
quote:
maak je nou niet druhuk zenuwelijerquote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik oranje ff niet. Wit is iid mooi. Maar ik ben ook een kluns dus wit
Was het de korte versiequote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh mooi, en als ik dit nummer hoor denk ik altijd aan bart de graafwerd op zijn begravenis gezongen door hun.
Ok ok okquote:Op zondag 20 juni 2010 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
maak je nou niet druhuk zenuwelijer![]()
misschien wordt het wel een jurk in verschillende bruintinten ofzo, met bruin jasje
of vestje, moet je nu nog niet gaan lopen stressen dat zien we daar wel....
ow dat wist ik nietquote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh mooi, en als ik dit nummer hoor denk ik altijd aan bart de graafwerd op zijn begravenis gezongen door hun.
Niet das van Bartje.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:11 schreef FANN het volgende:
We zijn er ietsje later![]()
nog nooit gehoord dat liedje
Ze zouden er een mod op moeten mikkenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een ongelovelijke puinhoop op het veld!![]()
Hoppa Yvonne op de stipquote:Op zondag 20 juni 2010 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is iets wat zou moeten doorgaan voor scheidsrechter geloof ik.
Ik ken dat woord niet, Ik hoop dat het voetbal taal isquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet, Ik hoop dat het voetbal taal is
quote:schitterend slottafereel van een voorstelling, ceremonie enz.
De Dijk vind ik gewoon top, zowel qua muziek als tekst. Vooral de teksten vind ik af en toe geniaal.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die is mooi.... die had jij nog niet zo lang geleden gepost
Echt ?? Weer wat geleerdquote:
Ja ja ik geloof je welquote:
Beenhakker te gast, altijd goed.quote:
Ja er zitten hele mooie bij...quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De Dijk vind ik gewoon top, zowel qua muziek als tekst. Vooral de teksten vind ik af en toe geniaal.
Die heeft wel tekst. Maar ik kijk altijd VI (nu met Ivo Niehe en piep piep piep Gerald Vanenburg), en Studio Sportzomer soms in de herhaling.quote:
Sowieso heb je niks te klagen hè, las hier vanmorgen dat ze in Afrika honger hebben, daar hebben wij hier geen last vanquote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja er zitten hele mooie bij...
eigenlijk moet ik niet klagen met mijn stomme kop![]()
zit ik hier warm en droog gewoon naar een concert te luisteren
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sowieso heb je niks te klagen hè, las hier vanmorgen dat ze in Afrika honger hebben, daar hebben wij hier geen last van
Ik had zuid afrikaanse braait aartappels (ja met een t) waren niet te vretenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sowieso heb je niks te klagen hè, las hier vanmorgen dat ze in Afrika honger hebben, daar hebben wij hier geen last van
Valt wel mee denk ikquote:Op zondag 20 juni 2010 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
da's helemaal waar
![]()
maar ik klaag toch niet zo vaak ?
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had zuid afrikaanse braait aartappels (ja met een t) waren niet te vretenKan me voorstellen dat ze honger hebben. De lap vlees maakte het goed
Dat zijn gewoon overjarige Zeeuwse piepers die ze even heen en weer gevlogen hebben. Vervolgens geef je er een naam aan en mensen kopen zequote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had zuid afrikaanse braait aartappels (ja met een t) waren niet te vretenKan me voorstellen dat ze honger hebben. De lap vlees maakte het goed
Ikke dus...quote:Op zondag 20 juni 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon overjarige Zeeuwse piepers die ze even heen en weer gevlogen hebben. Vervolgens geef je er een naam aan en mensen kopen ze
Opperdoese rontjes maar afwachtenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon overjarige Zeeuwse piepers die ze even heen en weer gevlogen hebben. Vervolgens geef je er een naam aan en mensen kopen ze
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:36 schreef FANN het volgende:
deze plaat kan ik echt niet thuisbrengen![]()
langzaam gaan we onderuit ofzoiets ...
Begrijp er geen ruk vanquote:
Oh een YT ok die kilk ik nooit aan (bijna)quote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
was een onbekend ploatje denk ik![]()
ze zijn alweer een plaat verder
Nee dooie ik luister nu naar een live concertquote:Op zondag 20 juni 2010 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh een YT ok die kilk ik nooit aan (bijna)
Ohhh wat geweldig... Ja ik begin redelijk aan die hond te wennen.quote:
Ha ja echt wel, begin een kluizenaar te wordenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
@Soury, klinkt als een perfecte baan voor jou![]()
Gekheid, alvast succes met je gesprek, ik kan me zo voorstellen dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd
Nou ja, topic dood? Was uithalen, in de droger, nieuwe was erin, gedroogde was uit droger opvouwen, druk, druk, druk hèquote:Op zondag 20 juni 2010 23:24 schreef Soury het volgende:
[quote]Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh wat geweldig... Ja ik begin redelijk aan die hond te wennen.
Het lijkt wel een beetje op dit.
Nou tiny pic is dood ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |