/intensive care, je bent best okee, verder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik wist 't antwoord heul niet.
nou lekker dan, nou ja ik vergeef het je deze keerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik wist 't antwoord heul niet.
Spanning gelijk weg voor de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn Kameroen eruit. Wel jammer, hoop dat de Denen die stomme Jappen pakken komende week.
Nederland officieel door nu, als eerste land.
Ik geloof dat als we de volgende wedstrijd niet winnen wij 2e zijn en tegen Argentinië moeten, dat zou ik willen vermijdenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Spanning gelijk weg voor de volgende wedstrijd
Als je kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen. Het lijkt mij een prachtige pot voetbalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat als we de volgende wedstrijd niet winnen wij 2e zijn en tegen Argentinië moeten, dat zou ik willen vermijden
We moeten tegen Italie / paraquay / nieuw-zeland / slowakije. En dan verder in 't schema kom je al Brazilie tegen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat als we de volgende wedstrijd niet winnen wij 2e zijn en tegen Argentinië moeten, dat zou ik willen vermijden
Het is "zeaux", faalhaas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Lotusss het volgende:
Zeau... kijken of ik crackers binnen kan houden!
Jawohl Herr Nemesis!quote:
Ja goed! Beetje druk alleen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We waren bijna tegelijk aan het bijlezen volgens mij
Hoe ist?
Oh echt? Elke keer als ik Gert zie spelen, ga ik winkelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk elke keer dat Gert speelt als ik van Bommel zie
Wat deed jij rond een uur of 6 in KPD?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed! Beetje druk alleen.
Ik kwam het topic rond een uur of 6 al tegen in KPD, paar uurtjes geslapen, zitten ze in deel 3.
En met jou?
Ben je weer 's dronken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Elke keer als ik Gert zie spelen, ga ik winkelen.
Hij verscheen steeds bovenaan in de AT en nieuwsgierig als ik ben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat deed jij rond een uur of 6 in KPD?
Uhuh. Ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij verscheen steeds bovenaan in de AT en nieuwsgierig als ik ben.
Ik kende het topic nog niet trouwens, wel de enkele variant.
Dag!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit in Team Fuck it, ik ga naar mijn nest, welterusten Noek en Liesl
Ze vroegen toentertijd of ik KPD er ook bij wilde doen. Eh nee niet echt mijn dingetje.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:08 schreef Noek het volgende:
En gadverdamme, zo alles in your face. Ik wist niet eens dat FOK!kers dat deden joh.
Gingen ze allemaal maar wow-en.
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:03 schreef remlof het volgende:
Ow niet dat ik aan de coke zit trouwens, ik heb niet eens geblowd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door PietjePuk007 op 20-06-2010 12:02:23 ]
Ziek hèquote:Op zondag 20 juni 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik misselijk.
Zuid-Holland ---> the south of Hollandquote:"Snoop Dogg is astonished by the decision of the Mayor of The Hague, a town in the south of Holland, to not allow him to perform at the free festival, Parkpop. There’s been much speculation that, given the enormous response by Snoop’s fans to the free festival, the local authorities would not be able to provide sufficient security. Mojo, the largest concert promoter in Holland says, 'We have never had any issues with Snoop, who has played magnificent shows at many of the festivals we promote such as Lowlands, North Sea Jazz and at several other promoted shows by Mojo.' Snoop is a mainstay at music festivals all over the world and has performed at all of these without incident."
Vroeg? Heb al weer één wand in de saus zittenquote:
Ik hou van die lucht, net zoals ik graag met mijn neus boven een vat benzine hang of in een garage/smederij rondloopquote:Op zondag 20 juni 2010 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Netjes, krijg je geen koppijn als je in die lucht zit
?
Of de inspanning van de laatste dagen hè. Een beetje fysiek bezig zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 12:12 schreef Lotusss het volgende:
Yay! Voor het eerst in tijden super geslapen!
Was die buikgriep gisteren nog ergens goed voor!
Dan had ik eerder deze week al goed moeten slapen, dus dat is het niet...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of de inspanning van de laatste dagen hè. Een beetje fysiek bezig zijn
Vergis je niet, een ritme van goed slapen door fysiek bezig te zijn bereik je pas na meerdere dagen of weken en misschien duurt het bij sommigen wel maanden. Je hebt er immers ook jaren over gedaan om het te laten zijn zoals het is.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan had ik eerder deze week al goed moeten slapen, dus dat is het niet...
Was gisteren wel doodop maar dat was meer omdat ik zo slap was als een vaatdoek en dat put ook wel uit.
Het is maar een 24u-dingetje geweest want nu voel ik me eigenlijk kiplekker
Ik ga er toch vanuit dat het door die buikgriep kwamquote:Op zondag 20 juni 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vergis je niet, een ritme van goed slapen door fysiek bezig te zijn bereik je pas na meerdere dagen of weken en misschien duurt het bij sommigen wel maanden. Je hebt er immers ook jaren over gedaan om het te laten zijn zoals het is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Aardige foto in z'n fotoboek
kan degene van deze foto geen hulp krijgen of zoiets, wat ziek zeg om er nog een foto van te nemen en in je fotoboek neer te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dat allemaal maar mag op FOK
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Hij is gewoon een attention whore. Anders had-ie allang dieper gesneden, en 90 graden t.o.v. de richting in de fotoquote:Op zondag 20 juni 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan degene van deze foto geen hulp krijgen of zoiets, wat ziek zeg om er nog een foto van te nemen en in je fotoboek neer te zetten.dat dat allemaal maar mag op FOK
Heksie... wat ik me nou af zat te vragen was, is het nou nog gelukt met die gekleurde nageltjesquote:Op zondag 20 juni 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan degene van deze foto geen hulp krijgen of zoiets, wat ziek zeg om er nog een foto van te nemen en in je fotoboek neer te zetten.dat dat allemaal maar mag op FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |