/intensive care, je bent best okee, verder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik wist 't antwoord heul niet.
nou lekker dan, nou ja ik vergeef het je deze keerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik wist 't antwoord heul niet.
Spanning gelijk weg voor de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn Kameroen eruit. Wel jammer, hoop dat de Denen die stomme Jappen pakken komende week.
Nederland officieel door nu, als eerste land.
Ik geloof dat als we de volgende wedstrijd niet winnen wij 2e zijn en tegen Argentinië moeten, dat zou ik willen vermijdenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Spanning gelijk weg voor de volgende wedstrijd
Als je kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen. Het lijkt mij een prachtige pot voetbalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat als we de volgende wedstrijd niet winnen wij 2e zijn en tegen Argentinië moeten, dat zou ik willen vermijden
We moeten tegen Italie / paraquay / nieuw-zeland / slowakije. En dan verder in 't schema kom je al Brazilie tegen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat als we de volgende wedstrijd niet winnen wij 2e zijn en tegen Argentinië moeten, dat zou ik willen vermijden
Het is "zeaux", faalhaas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Lotusss het volgende:
Zeau... kijken of ik crackers binnen kan houden!
Jawohl Herr Nemesis!quote:
Ja goed! Beetje druk alleen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We waren bijna tegelijk aan het bijlezen volgens mij
Hoe ist?
Oh echt? Elke keer als ik Gert zie spelen, ga ik winkelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk elke keer dat Gert speelt als ik van Bommel zie
Wat deed jij rond een uur of 6 in KPD?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed! Beetje druk alleen.
Ik kwam het topic rond een uur of 6 al tegen in KPD, paar uurtjes geslapen, zitten ze in deel 3.
En met jou?
Ben je weer 's dronken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Elke keer als ik Gert zie spelen, ga ik winkelen.
Hij verscheen steeds bovenaan in de AT en nieuwsgierig als ik ben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat deed jij rond een uur of 6 in KPD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |