in de bios.... omdat die spontaan op mijn harde schijf in Full HD is gekomen en ik toch goed gebruik wil maken van die grote full HDTV en audio meuk die ik hebquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:53 schreef Laydina het volgende:
Avatar? waarom avatar? of nog niet gezien?
hmm dan nog is die film niet leuk genoeg om nog een keer te zienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:55 schreef cybermans het volgende:
[..]
in de bios.... omdat die spontaan op mijn harde schijf in Full HD is gekomen en ik toch goed gebruik wil maken van die grote full HDTV en audio meuk die ik heb
Is het al zeker dat we door zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
jes we zijn al door![]()
ooja de 1/8 finale is om 16u, dus bedje uit en in je oranje pyjama NL toeschreeuwen
denk voetbal... morgen heb ik ook niks, dus kan dan ook gaanquote:
Doe dat dan eens niet! Lever je mod rechten maar inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Mijn 302de post in de SC (ik doe dat altijd!)
[..]
Is het al zeker dat we door zijn?
mjah ik ga hem nu voor het eerst in 2D kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
hmm dan nog is die film niet leuk genoeg om nog een keer te zien
Zoals ze zeggen.. pocahontas maar dan vernieuwdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
is avatar niet leuk? ik heb em nog niet gezien. zag de dvd in de winkel en twijfelde om em te kopen. niet gedaan want de prinses en de kikker gekocht![]()
maar toch benieuwd of het nou wat is
alice was wel ok. geen geweldig verhaal maar mooi gemaakt. en johnny depp is weer engquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
mjah ik ga hem nu voor het eerst in 2D kijken![]()
Volgend weekend denk ik maar dat ik Alice ga kieken ofzo (of morgen als het snel genoeg gaat)
Heb jij dan nog recente films die de moeite van downloaden waard zijn
Maar ik krijg heul geen waarschuwing of zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Laydina het volgende:
Doe dat dan eens niet! Lever je mod rechten maar in
oh ik spaar disneyfilms maar pocahontas heb ik niet want vond em niet zo geweldigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoals ze zeggen.. pocahontas maar dan vernieuwd
klagen bij danny!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik krijg heul geen waarschuwing of zo
en doe je ook altijd na mijn post!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik krijg heul geen waarschuwing of zo
Avatar had je in 3D in de bios moeten kijken. Dát is namelijk de kracht van die film; spectaculaire beelden in 3D waar ze dan ook terecht een Oscar voor kregen. Maar ja, het verhaal heb je al 1000 keer gezien en er is niets verrassends aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
is avatar niet leuk? ik heb em nog niet gezien. zag de dvd in de winkel en twijfelde om em te kopen. niet gedaan want de prinses en de kikker gekocht![]()
maar toch benieuwd of het nou wat is
nee ik heb hem ook nooit echt gezien. Het is opzich best een film die je een keer gezien kan hebben hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik spaar disneyfilms maar pocahontas heb ik niet want vond em niet zo geweldig
Ik hoorde dat zelfs de 3D effecten niet heel goed waren gebruikt. Als in.. de diepte was niet super gebruikt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Avatar had je in 3D in de bios moeten kijken. Dát is namelijk de kracht van die film; spectaculaire beelden in 3D waar ze dan ook terecht een Oscar voor kregen. Maar ja, het verhaal heb je al 1000 keer gezien en er is niets verrassends aan.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Laydina het volgende:
Zoals ze zeggen.. pocahontas maar dan vernieuwd
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
en doe je ook altijd na mijn post!
oh een zoetsappig voorspelbaar verhaaltje vind ik ook leuk hoor. maar die beelden waren in Alphen 2D. Volgens mij alleen de grote steden hadden em in 3Dquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Avatar had je in 3D in de bios moeten kijken. Dát is namelijk de kracht van die film; spectaculaire beelden in 3D waar ze dan ook terecht een Oscar voor kregen. Maar ja, het verhaal heb je al 1000 keer gezien en er is niets verrassends aan.
Hoogeveen Big Cityquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
oh een zoetsappig voorspelbaar verhaaltje vind ik ook leuk hoor. maar die beelden waren in Alphen 2D. Volgens mij alleen de grote steden hadden em in 3D
Is me niet opgevallen. Ik heb oprecht erg genoten van de filmquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef Laydina het volgende:
Ik hoorde dat zelfs de 3D effecten niet heel goed waren gebruikt. Als in.. de diepte was niet super gebruikt.
Dat is mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen. Ik heb oprecht erg genoten van de film
Al heb ik nòg meer genoten van Alice in Wonderland in 3D
Alice? die is leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is mooi
ik vraag mij af of ik het uberhaupt een leuke film ga vinden, als ik hem al ooit ga kijken![]()
Ik merk wel altijd dat mijn perceptie van een film afhangt van mijn verwachting. Bij Avatar had ik gehoord dat het een matige tot slechte film was. Dus ik ging zonder veel verwachting naar de bioscoop om tot de conclusie te komen dat ik de film oprecht erg leuk vond. Als mensen de film de hemel in hadden geprezen was het me waarschijnlijk tegen gevallenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef Laydina het volgende:
Dat is mooi
ik vraag mij af of ik het uberhaupt een leuke film ga vinden, als ik hem al ooit ga kijken![]()
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Alice? die is leuk![]()
ik ben zeker de enige die de Prinses en de Kikker heeft gezien
het was de jaarlijkse hoofdfilm van Disneyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord
denk het welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alice? die is leuk![]()
ik ben zeker de enige die de Prinses en de Kikker heeft gezien
Nee klopt, hij is matig, maar wel oke.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeej![]()
ik heb em ook gekocht als disneyverzamelaar, maar hij is van de makers van de kleine zeemeermin en aladdin, alleen helaas niet zo goed als die films.. wel ok, maar niet zo goed als de andere klassiekers. vind ik
dat is inderdaad zo. beter zonder verwachtingen ergens heen te gaan. als ik ergens onwijs veel zin in heb, blijkt het helaas regelmatig tegen te vallen (of niet door te gaan).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik merk wel altijd dat mijn perceptie van een film afhangt van mijn verwachting. Bij Avatar had ik gehoord dat het een matige tot slechte film was. Dus ik ging zonder veel verwachting naar de bioscoop om tot de conclusie te komen dat ik de film oprecht erg leuk vond. Als mensen de film de hemel in hadden geprezen was het me waarschijnlijk tegen gevallen
Dat heeft al snel invloed op je mening over dergelijke zaken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik merk wel altijd dat mijn perceptie van een film afhangt van mijn verwachting. Bij Avatar had ik gehoord dat het een matige tot slechte film was. Dus ik ging zonder veel verwachting naar de bioscoop om tot de conclusie te komen dat ik de film oprecht erg leuk vond. Als mensen de film de hemel in hadden geprezen was het me waarschijnlijk tegen gevallen
green zone in de bios gezien... vond em gaafquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
denk het wel
trouwens Green zone is ook wel chill, zelfs in 2D
jullie disney lekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee klopt, hij is matig, maar wel oke.
ik had hem in het engels gedownload, maar wist niet eens dat het een disneyfilm was.. zag gewoon een vage naam en dacht: downloaden.
Lekker.quote:
wel je bavaria dress aan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef golfer het volgende:
Lekker dutje gedaan. Nu maar even Denemarken supporteren.
Als de Denen winnen zijn we al zeker door.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk voetbal... morgen heb ik ook niks, dus kan dan ook gaanen het weer is slecht hier
![]()
(niet dat je daar in de bios last van hebt maar om naar buiten te gaan is gewoon niet zo leuk)![]()
en Isa: ja hoor, volgens mij zijn we door
huh? oh ik dacht ze moeten minimaal 2e worden nu.. jammerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]als vanavond gelijkspel is zijn we zeker door, nu nog niet
Dat dus of als de Denen winnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:als vanavond gelijkspel is zijn we zeker door, nu nog niet
Moet ik er nog iets onder aan hebben?quote:
wat je zelf wilt... de jurk komt toch tot onder je kont. als je graag een panty aanwilt; be my guestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik er nog iets onder aan hebben?
We zijn door we worden wereldkampioen. Sinds wanneer voetbal jij bij Oranje?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:als vanavond gelijkspel is zijn we zeker door, nu nog niet
Daar ben ik 1x geweestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha mn moeder vraagt of ik 26 juni iets te doen heb;
wil ze me naar een feest van Relatieplanet.nl sturen in Hoofddorp![]()
ma-ham!!
Whahahahaahquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ma-ham!!
ach, dan heb je meer feestgevoel toch? en zit je er beter in.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
We zijn door we worden wereldkampioen. Sinds wanneer voetbal jij bij Oranje?
mierenneukertquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is voetbaltaal, zou je nu toch wel moeten weten nu je plots ook voetbal kijktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
echt waar? sta je daar ook ingeschreven? hoe vond je het?quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ma-ham!!
Stond wel een tijdje.. Naar het feest geweest met enkele fokkers als kennismaking.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt waar? sta je daar ook ingeschreven? hoe vond je het?
geeft niks, mn moeder probeert me soms te koppelen. gelukkig gaat ze nog net niet naar mannen toe om mij voor te stellenquote:
En sta jij of jouw moeder daar ingeschreven?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
echt waar? sta je daar ook ingeschreven? hoe vond je het?
Nou ja, op zo'n feest weet je in ieder geval zeker dat iedereen een partner zoektquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Laydina het volgende:
Stond wel een tijdje.. Naar het feest geweest met enkele fokkers als kennismaking.
Hebben het wel gezellig gedaan. Maar je kan beter gewoon de stad ingaan, daar heb je meer aan
Zeker voor onze leeftijd.
A-men. Danku.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat is voetbaltaal, zou je nu toch wel moeten weten nu je plots ook voetbal kijkt
wat is t geworden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo whisky proevenEn sam is een schatje
En Sun kan lekker koken
Ik vind het aandoenlijk liefquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
geeft niks, mn moeder probeert me soms te koppelen. gelukkig gaat ze nog net niet naar mannen toe om mij voor te stellen
hahah nee, mn moeder is al 36 jaar happily married. en ik sta ook niet op een relatiesite. snap heel goed dat mensen dat wel doen, maar ikzelf heb er niet zo'n lekker gevoel bijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
En sta jij of jouw moeder daar ingeschreven?
Maar daardoor werkt het juist nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, op zo'n feest weet je in ieder geval zeker dat iedereen een partner zoekt
haha tja 40+ is nog niet echt iets voor jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Stond wel een tijdje.. Naar het feest geweest met enkele fokkers als kennismaking.
Hebben het wel gezellig gedaan. Maar je kan beter gewoon de stad ingaan, daar heb je meer aan
Zeker voor onze leeftijd.
hahha slimmerdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, we zouden vandaag broodjes hamburger eten, die had ik nog bijgehaald voor gister omdat ik dacht dat 1,5 kg sateh niet genoeg was. Maar die waren niet opgegaan. Zijn we net terug van boodschappen doen, alles in huis gehaald om broodjes hamburger te maken. Vraagt Kaas: Lein, waar zijn de hamburgers? Ja, dus nog in de volkstuinEn het was net 1 over 8
![]()
Gelukkig verkopen ze bij de snackbar ook rauwe hamburgers
neh, nog net iets te oudquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha tja 40+ is nog niet echt iets voor jemaar vind het tof dat je een keer hebt gekeken. volgens mij is de sfeer heel ontspannen, maar ik zou niet gaan om een relatie te zoeken ofzo en ben bang dat mensen dat toch iets meer denken bij zo'n feest
nou ik ga dus (bijna) nooit uit... zit in dorpje waar niet veel soeps is en iedereen elkaar kent. dus zolang ik hier blijf blijf ik helaas voor mam nog lang alleenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
neh, nog net iets te oud
Ach er komen toch wel de 'rare' , wat wanhopige types. En dat werkt niet echt. Of ze zijn juist zo erg op zoek, werkt ook niet.
Nee gewoon de kreog in
Zeg dat maar tegen je ma
Via fok heb ik al veel leuke mannen ontmoet en met 1 een langdurige relatie gehad. Kan best zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik ga dus (bijna) nooit uit... zit in dorpje waar niet veel soeps is en iedereen elkaar kent. dus zolang ik hier blijf blijf ik helaas voor mam nog lang alleen
hahhaahh ok.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Via fok heb ik al veel leuke mannen ontmoet en met 1 een langdurige relatie gehad. Kan best zo
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
hahhaahh ok.
maar Ros zat er niet bij hè?
Zolang je je maar lekker in je vel voeltquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
en ik ben ook helemaal niet op zoek naar een relatie. heb altijd al gezegd tot mn 30e vrijgezel te blijven en dat hou ik al ruim 25 jaar vol
ow zo bedoel je. Maar dat zal op je 30e dan wel zo zijn? Dat weet je natuurlijk nooit en je wil volgens mij altijd verandering (als mens in het algemeen)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niet helemaal dus wil daarom ook niks. pas als ik helemaal tevreden ben met mezelf
Ja, alleen jammer van het eind van die relatie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Via fok heb ik al veel leuke mannen ontmoet en met 1 een langdurige relatie gehad. Kan best zo
Als je er aan toe bent gebeurt het vanzelf toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:39 schreef Laydina het volgende:
ow zo bedoel je. Maar dat zal op je 30e dan wel zo zijn? Dat weet je natuurlijk nooit en je wil volgens mij altijd verandering (als mens in het algemeen)
klopt. misschien komt het als ik 40, 50 ben of helemaal niet. dan blijf ik een eeuwig vrijgezelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
ow zo bedoel je. Maar dat zal op je 30e dan wel zo zijn? Dat weet je natuurlijk nooit en je wil volgens mij altijd verandering (als mens in het algemeen)
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je er aan toe bent gebeurt het vanzelf toch?
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt. misschien komt het als ik 40, 50 ben of helemaal niet. dan blijf ik een eeuwig vrijgezel
1tje .. en dat is al heeeel lang geledenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij hebt vriendjes gehad toch
Dan mag je als je dood gaat, vermeld worden als erelid van de Bond voor de Alleenstaanden. Ik had een oudje die erelid was. Die bond wilde graag op de hoogte gesteld worden als ze de pijp aan Maarten gaf. Maar ze zijn in alle jaren dat die dame in het verpleeghuis zat, NOOIT op bezoek geweest bij haar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
klopt. misschien komt het als ik 40, 50 ben of helemaal niet. dan blijf ik een eeuwig vrijgezel
Waarom, ze voelen er toch niks vanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat vind ik zielig voor de mieren
wat vreselijk zieligquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan mag je als je dood gaat, vermeld worden als erelid van de Bond voor de Alleenstaanden. Ik had een oudje die erelid was. Die bond wilde graag op de hoogte gesteld worden als ze de pijp aan Maarten gaf. Maar ze zijn in alle jaren dat die dame in het verpleeghuis zat, NOOIT op bezoek geweest bij haar.
Eigenlijk best wel een dooddoener.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:43 schreef Laydina het volgende:
Natuurlijk nietdaravoor ben je veels te leuk
ooh ik dacht 8 ofzo, valt reuze meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is nu zo'n bijna 4 jaar geleden.
Ik ben in die 4 jaar tijd nog niemand tegen gekomenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een dooddoener.
Ik ben ook leuk en ben ook jarenlang vrijgezel geweest waarbij ik de meeste tijd toch echt niemand ontmoette waar ik wel een relatie mee zou willen. Stel je nu voor dat dat niet maanden, maar jaren of zelfs 10-tallen jaren zo gaat? Dat heeft dan volgens mij niets met leuk zijn te maken, maar ook met 'toevallig' niemand tegenkomen. Of kom jij elke maand wel mensen tegen waar je een relatie mee zou willen hebben?
Is toch pas twee jaar geleden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer van het eind van die relatie.
Ik ken Kaas ook al bijna 3 jaar, dankzij FOKWe waren op de verjaardag van Liejannuh en hij was daar ook. Hij gaf me een schop tegen m'n kont en dat was het begin
volgens mij ga ik kaas binnenkort voor het eerst ontmoeten. En jullie ook weer zien!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer van het eind van die relatie.
Ik ken Kaas ook al bijna 3 jaar, dankzij FOKWe waren op de verjaardag van Liejannuh en hij was daar ook. Hij gaf me een schop tegen m'n kont en dat was het begin
Zo oud ben ik nog nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ik dacht 8 ofzo, valt reuze mee![]()
een vriendin van me is ook vrijgezel (en nog maagd). we zeggen altijd gekscherend (maar ook serieus) dat we op ons 30'ste samen met onze vriendjes uit eten gaan. en ieder jaar zeggen we weer hoeveel jaar we nog hebben om iemand te vinden
bij mij duurt het dan al 10-tallen jaren. maar niet alleen omdat ik ze niet leuk vind hoor. vaker 'andersom'. (bleken of een vriendin te hebben) en/of ze wilden een keer met me het bed in en klaar. nog vaker; mannen die geen relatie zoeken, die vind ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een dooddoener.
Ik ben ook leuk en ben ook jarenlang vrijgezel geweest waarbij ik de meeste tijd toch echt niemand ontmoette waar ik wel een relatie mee zou willen. Stel je nu voor dat dat niet maanden, maar jaren of zelfs 10-tallen jaren zo gaat? Dat heeft dan volgens mij niets met leuk zijn te maken, maar ook met 'toevallig' niemand tegenkomen. Of kom jij elke maand wel mensen tegen waar je een relatie mee zou willen hebben?
dan hebben we gefaaldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet![]()
haha.. en wat nou als jullie of 1 niemand heeft. gaan jullie dan vriendjes inhuren?
Hoi Nynke!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
[sub]volgens mij ga ik kaas binnenkort voor het eerst ontmoeten.
haha ik vind felle kleuren (of wit) bij de afrikanen wel leuk staan. deze pakken vallen wel degelijk opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Even extreme wijvenopmerking, maar: wat heeft kameroen een waanzinnig leuke outfits
oh sorry dat ik het heb verklaptquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je wil hem niet snappen.. geeft niet
Firma *rent a friend*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
en wat nou als jullie of 1 niemand heeft. gaan jullie dan vriendjes inhuren?
Geeft nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorry dat ik het heb verklapt
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Frima *rent a friend*
Voor al uw damespleziertjes. Aangenaam.
ben je gigolo in je vrije uurtjes?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Frima *rent a friend*
Voor al uw damespleziertjes. Aangenaam.
Stel je nu voor dat 4 jaar 40 jaar wordtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
Ik ben in die 4 jaar tijd nog niemand tegen gekomen
en ben het met je eens qua dooddoener hoor. Sowieso al die cliches![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
zoveel geld heb ik nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef Laydina het volgende:![]()
heb je nog wat leuks in de aanbieding en is het ook mogelijk om het van huur naar koop te doen?
Ik mag toch toch een beetje bijklussen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ben je gigolo in je vrije uurtjes?
Maar het ziet er vooral zo superleuk uit als je ze over het veld ziet rennen. Zeker in combinatie met de blanke Denen in witte outfits. Zeer esthetische wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik vind felle kleuren (of wit) bij de afrikanen wel leuk staan. deze pakken vallen wel degelijk op
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stel je nu voor dat 4 jaar 40 jaar wordtOngewenst. Je wilt toch ook geen relatie omdat je bang bent over te blijven
![]()
Zelf denk ik ook dat het vinden van een partner die bij je past alleen maar moeilijker wordt als je ouder bent. Als tiener heb je allemaal zo'n beetje hetzelfde leven (middelbare school, wat sporten, rondhangen, uitgaan), maar hoe ouder je wordt hoe meer je leven een bepaalde richting op gaat en je persoonlijkheid meer tot uitdrukking komt. Je bent ook niet super flexibel meer (leuke carriere in bepaalde stad, koophuis dat soort dingen). Daarbij zijn in mijn beleving alle leuke mannen al bezet (geef die vrouwen eens ongelijk) en als ze niet bezet zijn komen ze uit een scheiding en heb je elke 14 dagen 2 kinderen die niet van jou zijn over de vloer (kan natuurlijk ook super leuk zijn) Maar ook hierop zijn uitzonderingen
Gewoon mijn vage idee over het vinden van een partner als je ouder wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He!! hier worden we niet vrolijker van hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je krijgt vast fok kortingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoveel geld heb ik niet![]()
of mag ik daarvoor een hypotheek afsluiten?
quote:jaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze krijgt bij mij wel korting hoor.quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag toch toch een beetje bijklussen?
jij geniet dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar het ziet er vooral zo superleuk uit als je ze over het veld ziet rennen. Zeker in combinatie met de blanke Denen in witte outfits. Zeer esthetische wedstrijd
Ik heb een lekkere rose, jongensHeel licht, ik denk 9% ofzo.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stel je nu voor dat 4 jaar 40 jaar wordtOngewenst. Je wilt toch ook geen relatie omdat je bang bent over te blijven
![]()
Zelf denk ik ook dat het vinden van een partner die bij je past alleen maar moeilijker wordt als je ouder bent. Als tiener heb je allemaal zo'n beetje hetzelfde leven (middelbare school, wat sporten, rondhangen, uitgaan), maar hoe ouder je wordt hoe meer je leven een bepaalde richting op gaat en je persoonlijkheid meer tot uitdrukking komt. Je bent ook niet super flexibel meer (leuke carriere in bepaalde stad, koophuis dat soort dingen). Daarbij zijn in mijn beleving alle leuke mannen al bezet (geef die vrouwen eens ongelijk) en als ze niet bezet zijn komen ze uit een scheiding en heb je elke 14 dagen 2 kinderen die niet van jou zijn over de vloer (kan natuurlijk ook super leuk zijn) Maar ook hierop zijn uitzonderingen
Gewoon mijn vage idee over het vinden van een partner als je ouder wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ontmoeten de meeste hoogopgeleiden hun partner tijdens hun studieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij ontmoeten de meeste hoogopgeleiden hun partner tijdens hun studie
Ik vond vrijgezel zijn niet erg, maar het idee een nieuwe relatie aan te gaan wel (was toch wat ik uiteindelijk wel wilde, samen is leuker dan alleen). En dan haal je je allemaal dingen in het hoofd waarom het moeilijk is. Maar goed, ik struikelde een beetje over mijn huidige partner. Dat was ook allemaal onverwachtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:57 schreef Laydina het volgende:
He!! hier worden we niet vrolijker van hoor!!
Er is wel speciale alcoholvrije wijn voor zwangeren en andere probleemgevallenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij geniet dus9% is goed!! heb je ook rosé malt?
Ik kende ook aardig wat studentenstelletjes bij geneeskundequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:00 schreef ColdFeet het volgende:
vandaaaar dat ik vrijgezel ben!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In ieder geval leuk dat je gestruikeld bentquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond vrijgezel zijn niet erg, maar het idee een nieuwe relatie aan te gaan wel (was toch wat ik uiteindelijk wel wilde, samen is leuker dan alleen). En dan haal je je allemaal dingen in het hoofd waarom het moeilijk is. Maar goed, ik struikelde een beetje over mijn huidige partner. Dat was ook allemaal onverwachtZoals volgens mij de meeste relaties beginnen
Wat bedoel je met 'hoger' dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:01 schreef Laydina het volgende:
Onder hoogopgeleiden verstaan jullie hopelijk universiteit en hoger?
Grr!! daar ging mijn kans dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'hoger' dan?
Nee, ik bedoel dan HBO en WO.
ik ben een probleemgeval. waar kan ik het kopen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er is wel speciale alcoholvrije wijn voor zwangeren en andere probleemgevallen
Eten is bijna klaar. Luie zaterdagen
Ex BTW, dat wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
van ¤ 200,- nu voor maar ¤ 199,-
VAn 200 euro, nu199 euro kortingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van ¤ 200,- nu voor maar ¤ 199,-
houdt Dr.R van voetbal?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:03 schreef Isabeau het volgende:
En hoihoi NynkeAlles goed hier. Ik word een beetje
van het voetbal de hele tijd, maar het meeste gaat wel langs me heen.
nou ik ken 2 dominante stomme meiden en die hebben een ontzettend lieve vriend. die houden ze een paar jaar.. ik vind dat zo zielig, want die leuke ontzettend lieve jongens verdienen zoveel beter. maar goed; blijkbaar zoeken ze een bazig niet aardig type om hondje te spelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb gister het boek gekocht: waarom mannen een bitch trouwen: stop met lief en aardig zijn en vind de ware
Ik heb ook zo'n jongen gekend! Echt niet normaal.. dat ze dat overlevenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik ken 2 dominante stomme meiden en die hebben een ontzettend lieve vriend. die houden ze een paar jaar.. ik vind dat zo zielig, want die leuke ontzettend lieve jongens verdienen zoveel beter. maar goed; blijkbaar zoeken ze een bazig niet aardig type om hondje te spelen
Als je ontdekt waarom mannen een bitch trouwen dan hoor ik het graagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb gister het boek gekocht: waarom mannen een bitch trouwen: stop met lief en aardig zijn en vind de ware
Waarom shit? Ben je tegen Nederland?quote:
nee ik overleef die meiden al niet. laat staan zij die er dagen lang bij zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n jongen gekend! Echt niet normaal.. dat ze dat overleven
ik ook!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je ontdekt waarom mannen een bitch trouwen dan hoor ik het graag
jij bent geen bitch en hij is vast geen hondjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind die kameroenezen zo leuk
FFT, zoiets zijn Meneer en ik ook, hoor
Nee, OK. Wij zijn de 'vriendelijke variant' van het stel dat jij omschrijft; ik ben heel daadkrachtig en Meneer is heel makkelijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bent geen bitch en hij is vast geen hondje
Ik heb een halve aflevering gezien en zat ook even met open mond te kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook!!
'helse bruiden' wel eens gezien? dat die mannen niet besluiten om toch niet te trouwen....
dus elke als jij zegt ik ga een tukkie doen heeft bluezz tegen jou gezegd: in je mand?quote:
dat vind ik een evenwichtige combiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, OK. Wij zijn de 'vriendelijke variant' van het stel dat jij omschrijft; ik ben heel daadkrachtig en Meneer is heel makkelijk.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef cybermans het volgende:
[..]
dus elke als jij zegt ik ga een tukkie doen heeft bluezz tegen jou gezegt: in je mand?
nouja bitch wordt positief bedoeld als in, assertieve, onafhankelijke vrouwen, staan best wel nuttige tips in nogquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je ontdekt waarom mannen een bitch trouwen dan hoor ik het graag
Vroeger ging ik wekelijks uit met 2 vriendinnen. Eén lekker nuchtere meid met pit (is nu vrachtwagenchauffeur), 1 blonde, aantrekkelijke, doch valse bimbo en ik. De blondine kreeg altijd alle aandacht en al die mannen vonden haar geweldig. Maar juist zij was helemaal niet lief en gebruikte mannen echt als voetveeg. En dan ook niet subtiel of zo. De nuchtere meid en ik hebben regelmatig met veel plezier al die hofmakerij gadegeslagen, met een heeeel klein beetje medelijden voor de heer in kwestie.
dat ook, maar op een gegeven moment krijgen vrouwen dat toch wel door en stoppen ze ermee?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een halve aflevering gezien en zat ook even met open mond te kijken
Maar goed, misschien valt 'vrouwen vallen voor klootzakken' ook wel in die categorie.
gezegd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef cybermans het volgende:
dus elke als jij zegt ik ga een tukkie doen heeft bluezz tegen jou gezegt: in je mand?
Ja, leuk he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
spannend potje zeg! er gebeurt hier nog wat!
limonade = the bestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
hallo kinderslekker voetbal aan t kijken ? wij gaan zo wat afleveringen house erdoor gooien onder t genot van een hapje en drankje (ja limonade voor DE ja
) ..
nou.... als idd NL poulewinnaar wordt en in de 1/4 finale tegen Brazilië moet heb ik liever dat ze 2e worden en in de 8e tegen Italië (waarschijnlijk) gaan...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk he?
Al die missers.![]()
Go Denmark!
[ afbeelding ]
Je hebt de keus tussen Brazilië of Spanje in de kwartfinale. Dan kies ik toch voor Brazilië.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou.... als idd NL poulewinnaar wordt en in de 1/4 finale tegen Brazilië moet heb ik liever dat ze 2e worden en in de 8e tegen Italië (waarschijnlijk) gaan...
Brazilië heb ik slechte herinneringen aan... laatste minuut gelijk komen... verlenging.. penalty's![]()
dat kan ik gewoon niet aanzien, penalty's
ik Spanjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt de keus tussen Brazilië of Spanje in de kwartfinale. Dan kies ik toch voor Brazilië.
Je hebt Spanje niet zien spelen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:29 schreef borisz het volgende:
Je hebt de keus tussen Brazilië of Spanje in de kwartfinale. Dan kies ik toch voor Brazilië.
Jawel hoor, maar dat was gewoon pech. SPanje groeit nog wel in dit toernooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt Spanje niet zien spelen?
Ik hoorde overigens net dat Nederland alleen absoluut door is als dit duel eindigt in gelijk spel.
Ik probeerde over de telefoon ook te doen alsof ik er verstand van had
de SP heeft deze verkiezingen toch ook redelijk verloren... dus SPanje vast ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat was gewoon pech. SPanje groeit nog wel in dit toernooi.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
de SP heeft deze verkiezingen toch ook redelijk verloren... dus SPanje vast ook
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
de SP heeft deze verkiezingen toch ook redelijk verloren... dus SPanje vast ook
Ik volg de statistieken niet zo, hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt Spanje niet zien spelen?
Ik hoorde overigens net dat Nederland alleen absoluut door is als dit duel eindigt in gelijk spel.
Ik probeerde over de telefoon ook te doen alsof ik er verstand van had
WK1974 dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
maar NL heeft nog nooit van Brazilië gewonnen.
en wil best optimistisch zijn dat dit de 1e keer wordt, maar qua het spel wat ze nu hebben laten zien kan ik dat echt niet
het ergste vind ik nog achteraf kwallebal Sneijder; wordt 2x onterecht uitgeroepen tot Man of the Match. Dat kleine mannetje krijgt het veels te hoog in zn bol zo, en blijft hiermee het belabberde spel behoudenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik heb vandaag gekeken; als Nederland zo blijft spelen als vandaag, 'verdienen' ze het ook echt niet om door te gaan. Vind ik
Nee hoor, ook als Denemarken wint van Kameroen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Daar heb ik nog trauma's van.quote:
net aan mn vader gevraagd, die was toen al 27quote:
2-1quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ook als Denemarken wint van Kameroen.
doe maar 6 kwartierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Liever dat Denemarken vanavond wint. Dan kan Nederland een B-team opstellen tegen Kameroen en evt. Robben een kwartiertje brengen ofzo.
wel gestold toch hoop ik? rauw ei in de pasta.. ieeehhquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Lekkere pasta met doperwten en spekjes trouwens, uit het boek van Gino d'Acampo. Op het laatst een eitje erdoor
Ja, het is echt veel beter te pruimen dan de wedstrijd van vanmiddag!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
mooi doelpunt! jammer dat kameroen de kansen niet weet te benutten, het is serieus een leuke wedstrijd. ik hoop dat de NL'e spelers op de bank zitten om te kijken hoe het moet
Carbonara Erwt dus?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Lekkere pasta met doperwten en spekjes trouwens, uit het boek van Gino d'Acampo. Op het laatst een eitje erdoor
Ook geen fan van spaghetti carbonara? Als je rauw ei door de hete pasta roert, wordt het mooi half-gestold en sauzigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel gestold toch hoop ik? rauw ei in de pasta.. ieeehh
nou mn zusje heeft dat een keer voor ons gemaakt, had ze geleerd van Italianen in Amerika. ik dacht na een hap; is dit saus? 2e hap: nee dit is ei. 3e hap: dit is blegh, bijna rauw warm ei.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook geen fan van spaghetti carbonara? Als je rauw ei door de hete pasta roert, wordt het mooi half-gestold en sauzig
is nog behoorlijk snel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Bluezz het volgende:
In 40 minuten tijd je 60jarige zus per telefoon leren hoe je op de TNT-site een foto als kaart kan versturen is best een goeie score
hahahaa ja kaas, spek en idd extra champignons en hamblokjes. lekker hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh jakkes, carbonara uit een zakje is echt zo vies! Dat is gewoon kaas-speksaus, en al die smerige hollanders gooien er dan nog een berg champignons doorheen*ril.
The Real Thing is trouwens wel belachelijk machtig
weet ik maar ik wil niet weer ziek wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
Carbonara hoort met ei te zijn en niet met saus uit een pakje.
Ze krijgt altijd wel foto's van me opgestuurd per mail of msn, maar waar láát ze ze altijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
is nog behoorlijk snel!![]()
2e kaart hoef je haar maar 30 minuten te helpen
en je hoort ook niet ziek te worden ervan als het goed gemaakt is...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
Carbonara hoort met ei te zijn en niet met saus uit een pakje.
ach ook al vertel je het 100 keer, je zult haar iedere keer alsnog moeten bijstaan. dat heb ik ook met mn moeder. ze wil het graag allemaal zelf doen dat ik aanwijzigingen geef, maar de volgende keer vraagt ze het weer. en daarna weer. het gaat er gewoon niet meer in..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze krijgt altijd wel foto's van me opgestuurd per mail of msn, maar waar láát ze ze altijd![]()
Ze is ze echt altijd kwijt terwijl ik laatst nog een map op haar bureablad heb aangemaakt waar ze allemaal automatisch inkomen
Sme-rigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahaa ja kaas, spek en idd extra champignons en hamblokjes. lekker hoor
Carbonara met champignons?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh jakkes, carbonara uit een zakje is echt zo vies! Dat is gewoon van die melige kaas-speksaus, en al die smerige hollanders gooien er dan nog een berg champignons doorheen*ril.
The Real Thing is trouwens wel belachelijk machtig
maar-maar volgens Honig is het carbonaraquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Carbonara met champignons?Noem het dan een witte saus met champignons of zo, want dat is geen carbonara meer
Maar honig maakt ook poeder-tomatensaus. Wat natuurlijk echt heel raar en verdacht isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar-maar volgens Honig is het carbonara![]()
ik eet ook bolognese met champignons
Nee toch? Hij liep er toch weer inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
zoo die Deen heeft een hersenschudding..
gelukkig maar, ik postte net na de trap.... was een behoorlijke knalquote:
ik fruit meestal een fijngehakt sjalotje en een teentje knof mee met de pancetta. En dan serveren met wat verse peterselie. En alleen dooiers, niet een heel ei.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Champignons kunnen altijd![]()
Maar dan héét het geen carbonara meer.
Dit is een mooi ouderwets recept wat wij altijd gebruiken :
http://www.coquinaria.nl/recepten/05.1recept.htm
bolognese eet ik niet van honig, maar van de italiaanse winkelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar honig maakt ook poeder-tomatensaus. Wat natuurlijk echt heel raar en verdacht is
Ja, nu heb ik alweer trek.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Dit is een mooi ouderwets recept wat wij altijd gebruiken :
http://www.coquinaria.nl/recepten/05.1recept.htm
Zeg, jij ging toch naar de movies vanavond?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig maar, ik postte net na de trap.... was een behoorlijke knal
ja ik dacht alquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke wedstrijd tot nu toe.
Derde Poulsen erin nu.
Lijkt Korea wel met al hun Lee's en Kim'squote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke wedstrijd tot nu toe.
Derde Poulsen erin nu.
ik was in slaap gevallen hhahaa. en daarna kon ik naar de late voorstelling maar wilde voetbal zien. morgen nieuwe kansquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, jij ging toch naar de movies vanavond?
en Parkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Lijkt Korea wel met al hun Lee's en Kim's.
Sowieso, hoe verschillend je iets kunt bereiden... Die dame van Coquinaria zegt bij spaghetti aglio e olio dat je de knoflook moet laten kleuren. Dat vind ik echt helemaal niet lekker; ik laat 'm heel licht geuren en iets glazig wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich wel grappig hoe we sommige gerechten zo traditioneel mogelijk proberen te eten, en andere gerechten creatief bewerken met eigen ingredienten.
Inderdaad. En die voetballers maar miljoenen verdienen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ook grappig: kijken naar de looplijnen van een scheidsrechter. Valt nog niet mee, zoveel hollen en dan ook nog adem hebben om op je fluitje te blazen.
ik hou van gekleurde knoflookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sowieso, hoe verschillend je iets kunt bereiden... Die dame van Coquinaria zegt bij spaghetti aglio e olio dat je de knoflook moet laten kleuren. Dat vind ik echt helemaal niet lekker; ik laat 'm heel licht geuren en iets glazig worden
En mij culi-zonde is dat ik er dan soms wat spinazie doorheen slink. Niet authentiek, wel lekker&gezond. ZO at ik 'm in het casino in Johannesburg
is peper en zout en kruidenboter traditioneel dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:20 schreef cybermans het volgende:
het enige wat ik echt graag volledig traditioneel eet is houtskool gegrillde steak
peper en wat zout en daarna kruidenboter
Scheidsrechters hoeven tegenwoordig ook niet meer te klagen hoor. tov de voetballers is het een schijntje maar de topscheidsrechters vangen toch al snel een ton per jaar. Al heb ik het nu wel over de bedragen in Europa en dan heb ik het over de internationale scheidsrechtersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Inderdaad. En die voetballers maar miljoenen verdienen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Dude! Laforest is gesignaleerddit is een leugen, toch?
sommige scheidsrechters zien er helemaal niet uit alsof ze het volhouden, maar zelfs de ouderen hebben echt een mega-conditiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Inderdaad. En die voetballers maar miljoenen verdienen.
mozes! wat gaat zo'n topic snel in general chatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Dude! Laforest is gesignaleerddit is een leugen, toch?
Ik kom er niet van klaar neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn er mensen die daarvan echt alles lezen? dan kom je toch nooit klaar?
Daar zijn weer KPD-topics voor als je dat zou willen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik lees het allemaal jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
In hun uppie zo'n heel veld belopen.Ik vind het knap! En inderdaad, ze zien er vaak niet uit als topsporters.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sommige scheidsrechters zien er helemaal niet uit alsof ze het volhouden, maar zelfs de ouderen hebben echt een mega-conditie
Ja, die bouwt net zo'n reputatie op als onze D_H.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
Alexxx jaagt ze er trouwens ook met een aardig gangetje doorheen zeg!
Hij wil graag Fok!slet 2010 wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
om wat ze geflikt heeft of om hoe ze eruit ziet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de dame in kwestie echt heel erg![]()
OM NOM NOMquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
ach ogen dicht en springen maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de dame in kwestie echt heel erg![]()
zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik kom er niet van klaar nee
maar is goed te volgen hoor
ach, de keeper van ADO Den Haag was ook zo'n lieve jongen, totdat er een video uitlekte van hem waar zijn vriendin met een voorbinddildo hem anaal penetreerdequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef Duderella het volgende:
Wel een heel ander type dan Windigo, die nieuwe vorige dame van Alexxx. Maar wel weer into SM. Ik vind Alexxx zo'n lieve jongen die ik me helemaal niet voorstel als iemand die een vrouw wil pijnigen en zo.Maar dat zegt vast niets.
Allebei. En om haar postsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
om wat ze geflikt heeft of om hoe ze eruit ziet?
ben je dan geen lieve jongen meer? ik heb er niks mee maar seksuele uitspattingen zijn anders dan je gewone karakterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ach, de keeper van ADO Den Haag was ook zo'n lieve jongen, totdat er een video uitlekte van hem waar zijn vriendin met een voorbinddildo hem anaal penetreerde
mja
O ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ach, de keeper van ADO Den Haag was ook zo'n lieve jongen, totdat er een video uitlekte van hem waar zijn vriendin met een voorbinddildo hem anaal penetreerde
mja
oh privetoegang geeist... ik zie alleen op hoofdpagina seks en daaronder keldertje en dat was tquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
De lightversie.
http://forum.fok.nl/forum/128
Aanmelden kan op Aanmeldtopic KPD editie #2/2010quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh privetoegang geeist... ik zie alleen op hoofdpagina seks en daaronder keldertje en dat was t
ik lig liever bovenop hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja!![]()
Maar dat klopt dan wel weer met het beeld van de lieve onderdanige jongen.
Je komt daar soms heel onthullende foto's tegen van fokkertjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh privetoegang geeist... ik zie alleen op hoofdpagina seks en daaronder keldertje en dat was t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |