in de bios.... omdat die spontaan op mijn harde schijf in Full HD is gekomen en ik toch goed gebruik wil maken van die grote full HDTV en audio meuk die ik hebquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:53 schreef Laydina het volgende:
Avatar? waarom avatar? of nog niet gezien?
hmm dan nog is die film niet leuk genoeg om nog een keer te zienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:55 schreef cybermans het volgende:
[..]
in de bios.... omdat die spontaan op mijn harde schijf in Full HD is gekomen en ik toch goed gebruik wil maken van die grote full HDTV en audio meuk die ik heb
Is het al zeker dat we door zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
jes we zijn al door![]()
ooja de 1/8 finale is om 16u, dus bedje uit en in je oranje pyjama NL toeschreeuwen
denk voetbal... morgen heb ik ook niks, dus kan dan ook gaanquote:
Doe dat dan eens niet! Lever je mod rechten maar inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Mijn 302de post in de SC (ik doe dat altijd!)
[..]
Is het al zeker dat we door zijn?
mjah ik ga hem nu voor het eerst in 2D kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
hmm dan nog is die film niet leuk genoeg om nog een keer te zien
Zoals ze zeggen.. pocahontas maar dan vernieuwdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
is avatar niet leuk? ik heb em nog niet gezien. zag de dvd in de winkel en twijfelde om em te kopen. niet gedaan want de prinses en de kikker gekocht![]()
maar toch benieuwd of het nou wat is
alice was wel ok. geen geweldig verhaal maar mooi gemaakt. en johnny depp is weer engquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
mjah ik ga hem nu voor het eerst in 2D kijken![]()
Volgend weekend denk ik maar dat ik Alice ga kieken ofzo (of morgen als het snel genoeg gaat)
Heb jij dan nog recente films die de moeite van downloaden waard zijn
Maar ik krijg heul geen waarschuwing of zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Laydina het volgende:
Doe dat dan eens niet! Lever je mod rechten maar in
oh ik spaar disneyfilms maar pocahontas heb ik niet want vond em niet zo geweldigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoals ze zeggen.. pocahontas maar dan vernieuwd
klagen bij danny!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik krijg heul geen waarschuwing of zo
en doe je ook altijd na mijn post!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik krijg heul geen waarschuwing of zo
Avatar had je in 3D in de bios moeten kijken. Dát is namelijk de kracht van die film; spectaculaire beelden in 3D waar ze dan ook terecht een Oscar voor kregen. Maar ja, het verhaal heb je al 1000 keer gezien en er is niets verrassends aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
is avatar niet leuk? ik heb em nog niet gezien. zag de dvd in de winkel en twijfelde om em te kopen. niet gedaan want de prinses en de kikker gekocht![]()
maar toch benieuwd of het nou wat is
nee ik heb hem ook nooit echt gezien. Het is opzich best een film die je een keer gezien kan hebben hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik spaar disneyfilms maar pocahontas heb ik niet want vond em niet zo geweldig
Ik hoorde dat zelfs de 3D effecten niet heel goed waren gebruikt. Als in.. de diepte was niet super gebruikt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Avatar had je in 3D in de bios moeten kijken. Dát is namelijk de kracht van die film; spectaculaire beelden in 3D waar ze dan ook terecht een Oscar voor kregen. Maar ja, het verhaal heb je al 1000 keer gezien en er is niets verrassends aan.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Laydina het volgende:
Zoals ze zeggen.. pocahontas maar dan vernieuwd
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
en doe je ook altijd na mijn post!
oh een zoetsappig voorspelbaar verhaaltje vind ik ook leuk hoor. maar die beelden waren in Alphen 2D. Volgens mij alleen de grote steden hadden em in 3Dquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Avatar had je in 3D in de bios moeten kijken. Dát is namelijk de kracht van die film; spectaculaire beelden in 3D waar ze dan ook terecht een Oscar voor kregen. Maar ja, het verhaal heb je al 1000 keer gezien en er is niets verrassends aan.
Hoogeveen Big Cityquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
oh een zoetsappig voorspelbaar verhaaltje vind ik ook leuk hoor. maar die beelden waren in Alphen 2D. Volgens mij alleen de grote steden hadden em in 3D
Is me niet opgevallen. Ik heb oprecht erg genoten van de filmquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef Laydina het volgende:
Ik hoorde dat zelfs de 3D effecten niet heel goed waren gebruikt. Als in.. de diepte was niet super gebruikt.
Dat is mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen. Ik heb oprecht erg genoten van de film
Al heb ik nòg meer genoten van Alice in Wonderland in 3D
Alice? die is leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is mooi
ik vraag mij af of ik het uberhaupt een leuke film ga vinden, als ik hem al ooit ga kijken![]()
Ik merk wel altijd dat mijn perceptie van een film afhangt van mijn verwachting. Bij Avatar had ik gehoord dat het een matige tot slechte film was. Dus ik ging zonder veel verwachting naar de bioscoop om tot de conclusie te komen dat ik de film oprecht erg leuk vond. Als mensen de film de hemel in hadden geprezen was het me waarschijnlijk tegen gevallenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef Laydina het volgende:
Dat is mooi
ik vraag mij af of ik het uberhaupt een leuke film ga vinden, als ik hem al ooit ga kijken![]()
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Alice? die is leuk![]()
ik ben zeker de enige die de Prinses en de Kikker heeft gezien
het was de jaarlijkse hoofdfilm van Disneyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord
denk het welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alice? die is leuk![]()
ik ben zeker de enige die de Prinses en de Kikker heeft gezien
Nee klopt, hij is matig, maar wel oke.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeej![]()
ik heb em ook gekocht als disneyverzamelaar, maar hij is van de makers van de kleine zeemeermin en aladdin, alleen helaas niet zo goed als die films.. wel ok, maar niet zo goed als de andere klassiekers. vind ik
dat is inderdaad zo. beter zonder verwachtingen ergens heen te gaan. als ik ergens onwijs veel zin in heb, blijkt het helaas regelmatig tegen te vallen (of niet door te gaan).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik merk wel altijd dat mijn perceptie van een film afhangt van mijn verwachting. Bij Avatar had ik gehoord dat het een matige tot slechte film was. Dus ik ging zonder veel verwachting naar de bioscoop om tot de conclusie te komen dat ik de film oprecht erg leuk vond. Als mensen de film de hemel in hadden geprezen was het me waarschijnlijk tegen gevallen
Dat heeft al snel invloed op je mening over dergelijke zaken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik merk wel altijd dat mijn perceptie van een film afhangt van mijn verwachting. Bij Avatar had ik gehoord dat het een matige tot slechte film was. Dus ik ging zonder veel verwachting naar de bioscoop om tot de conclusie te komen dat ik de film oprecht erg leuk vond. Als mensen de film de hemel in hadden geprezen was het me waarschijnlijk tegen gevallen
green zone in de bios gezien... vond em gaafquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
denk het wel
trouwens Green zone is ook wel chill, zelfs in 2D
jullie disney lekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee klopt, hij is matig, maar wel oke.
ik had hem in het engels gedownload, maar wist niet eens dat het een disneyfilm was.. zag gewoon een vage naam en dacht: downloaden.
Lekker.quote:
wel je bavaria dress aan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef golfer het volgende:
Lekker dutje gedaan. Nu maar even Denemarken supporteren.
Als de Denen winnen zijn we al zeker door.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk voetbal... morgen heb ik ook niks, dus kan dan ook gaanen het weer is slecht hier
![]()
(niet dat je daar in de bios last van hebt maar om naar buiten te gaan is gewoon niet zo leuk)![]()
en Isa: ja hoor, volgens mij zijn we door
huh? oh ik dacht ze moeten minimaal 2e worden nu.. jammerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]als vanavond gelijkspel is zijn we zeker door, nu nog niet
Dat dus of als de Denen winnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:als vanavond gelijkspel is zijn we zeker door, nu nog niet
Moet ik er nog iets onder aan hebben?quote:
wat je zelf wilt... de jurk komt toch tot onder je kont. als je graag een panty aanwilt; be my guestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik er nog iets onder aan hebben?
We zijn door we worden wereldkampioen. Sinds wanneer voetbal jij bij Oranje?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:als vanavond gelijkspel is zijn we zeker door, nu nog niet
Daar ben ik 1x geweestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha mn moeder vraagt of ik 26 juni iets te doen heb;
wil ze me naar een feest van Relatieplanet.nl sturen in Hoofddorp![]()
ma-ham!!
Whahahahaahquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ma-ham!!
ach, dan heb je meer feestgevoel toch? en zit je er beter in.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
We zijn door we worden wereldkampioen. Sinds wanneer voetbal jij bij Oranje?
mierenneukertquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is voetbaltaal, zou je nu toch wel moeten weten nu je plots ook voetbal kijktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
echt waar? sta je daar ook ingeschreven? hoe vond je het?quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ma-ham!!
Stond wel een tijdje.. Naar het feest geweest met enkele fokkers als kennismaking.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt waar? sta je daar ook ingeschreven? hoe vond je het?
geeft niks, mn moeder probeert me soms te koppelen. gelukkig gaat ze nog net niet naar mannen toe om mij voor te stellenquote:
En sta jij of jouw moeder daar ingeschreven?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
echt waar? sta je daar ook ingeschreven? hoe vond je het?
Nou ja, op zo'n feest weet je in ieder geval zeker dat iedereen een partner zoektquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Laydina het volgende:
Stond wel een tijdje.. Naar het feest geweest met enkele fokkers als kennismaking.
Hebben het wel gezellig gedaan. Maar je kan beter gewoon de stad ingaan, daar heb je meer aan
Zeker voor onze leeftijd.
A-men. Danku.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat is voetbaltaal, zou je nu toch wel moeten weten nu je plots ook voetbal kijkt
wat is t geworden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo whisky proevenEn sam is een schatje
En Sun kan lekker koken
Ik vind het aandoenlijk liefquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
geeft niks, mn moeder probeert me soms te koppelen. gelukkig gaat ze nog net niet naar mannen toe om mij voor te stellen
hahah nee, mn moeder is al 36 jaar happily married. en ik sta ook niet op een relatiesite. snap heel goed dat mensen dat wel doen, maar ikzelf heb er niet zo'n lekker gevoel bijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
En sta jij of jouw moeder daar ingeschreven?
Maar daardoor werkt het juist nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, op zo'n feest weet je in ieder geval zeker dat iedereen een partner zoekt
haha tja 40+ is nog niet echt iets voor jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Stond wel een tijdje.. Naar het feest geweest met enkele fokkers als kennismaking.
Hebben het wel gezellig gedaan. Maar je kan beter gewoon de stad ingaan, daar heb je meer aan
Zeker voor onze leeftijd.
hahha slimmerdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, we zouden vandaag broodjes hamburger eten, die had ik nog bijgehaald voor gister omdat ik dacht dat 1,5 kg sateh niet genoeg was. Maar die waren niet opgegaan. Zijn we net terug van boodschappen doen, alles in huis gehaald om broodjes hamburger te maken. Vraagt Kaas: Lein, waar zijn de hamburgers? Ja, dus nog in de volkstuinEn het was net 1 over 8
![]()
Gelukkig verkopen ze bij de snackbar ook rauwe hamburgers
neh, nog net iets te oudquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha tja 40+ is nog niet echt iets voor jemaar vind het tof dat je een keer hebt gekeken. volgens mij is de sfeer heel ontspannen, maar ik zou niet gaan om een relatie te zoeken ofzo en ben bang dat mensen dat toch iets meer denken bij zo'n feest
nou ik ga dus (bijna) nooit uit... zit in dorpje waar niet veel soeps is en iedereen elkaar kent. dus zolang ik hier blijf blijf ik helaas voor mam nog lang alleenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
neh, nog net iets te oud
Ach er komen toch wel de 'rare' , wat wanhopige types. En dat werkt niet echt. Of ze zijn juist zo erg op zoek, werkt ook niet.
Nee gewoon de kreog in
Zeg dat maar tegen je ma
Via fok heb ik al veel leuke mannen ontmoet en met 1 een langdurige relatie gehad. Kan best zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik ga dus (bijna) nooit uit... zit in dorpje waar niet veel soeps is en iedereen elkaar kent. dus zolang ik hier blijf blijf ik helaas voor mam nog lang alleen
hahhaahh ok.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Via fok heb ik al veel leuke mannen ontmoet en met 1 een langdurige relatie gehad. Kan best zo
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
hahhaahh ok.
maar Ros zat er niet bij hè?
Zolang je je maar lekker in je vel voeltquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
en ik ben ook helemaal niet op zoek naar een relatie. heb altijd al gezegd tot mn 30e vrijgezel te blijven en dat hou ik al ruim 25 jaar vol
ow zo bedoel je. Maar dat zal op je 30e dan wel zo zijn? Dat weet je natuurlijk nooit en je wil volgens mij altijd verandering (als mens in het algemeen)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niet helemaal dus wil daarom ook niks. pas als ik helemaal tevreden ben met mezelf
Ja, alleen jammer van het eind van die relatie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Via fok heb ik al veel leuke mannen ontmoet en met 1 een langdurige relatie gehad. Kan best zo
Als je er aan toe bent gebeurt het vanzelf toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:39 schreef Laydina het volgende:
ow zo bedoel je. Maar dat zal op je 30e dan wel zo zijn? Dat weet je natuurlijk nooit en je wil volgens mij altijd verandering (als mens in het algemeen)
klopt. misschien komt het als ik 40, 50 ben of helemaal niet. dan blijf ik een eeuwig vrijgezelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
ow zo bedoel je. Maar dat zal op je 30e dan wel zo zijn? Dat weet je natuurlijk nooit en je wil volgens mij altijd verandering (als mens in het algemeen)
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je er aan toe bent gebeurt het vanzelf toch?
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt. misschien komt het als ik 40, 50 ben of helemaal niet. dan blijf ik een eeuwig vrijgezel
1tje .. en dat is al heeeel lang geledenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij hebt vriendjes gehad toch
Dan mag je als je dood gaat, vermeld worden als erelid van de Bond voor de Alleenstaanden. Ik had een oudje die erelid was. Die bond wilde graag op de hoogte gesteld worden als ze de pijp aan Maarten gaf. Maar ze zijn in alle jaren dat die dame in het verpleeghuis zat, NOOIT op bezoek geweest bij haar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
klopt. misschien komt het als ik 40, 50 ben of helemaal niet. dan blijf ik een eeuwig vrijgezel
Waarom, ze voelen er toch niks vanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat vind ik zielig voor de mieren
wat vreselijk zieligquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan mag je als je dood gaat, vermeld worden als erelid van de Bond voor de Alleenstaanden. Ik had een oudje die erelid was. Die bond wilde graag op de hoogte gesteld worden als ze de pijp aan Maarten gaf. Maar ze zijn in alle jaren dat die dame in het verpleeghuis zat, NOOIT op bezoek geweest bij haar.
Eigenlijk best wel een dooddoener.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:43 schreef Laydina het volgende:
Natuurlijk nietdaravoor ben je veels te leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |