vind je vast wel geil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef SpecialK het volgende:
Die bovenste kijkt meer gewoon super pissed. Alsof je haar net hebt verteld dat je ontslagen bent en deze maand de huur niet kan betalen.
Een beetje.quote:
Gast, je zou d'r keihard doen als ze zo naar je keek.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef SpecialK het volgende:
Die bovenste kijkt meer gewoon super pissed. Alsof je haar net hebt verteld dat je ontslagen bent en deze maand de huur niet kan betalen.
Natuurlijk. Ook wel als ze anders keek.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:21 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Gast, je zou d'r keihard doen als ze zo naar je keek.
die laatste is niet zaadvragend want het zijn moslims.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met welke uit mijn rijtje hierboven zou jij het wel eens willen doen? En zeg niet "die met die boerka"quote:
die met die Boerkaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met welke uit mijn rijtje hierboven zou jij het wel eens willen doen? En zeg niet "die met die boerka"
jailbaitgallery.comquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat een draak![]()
Deze daarentegen:
Zij is een vrijmetselaar!quote:
Ach, zolang het om gewone foto's gaatquote:
OPROTTENquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef Roel0f het volgende:
[ afbeelding ]
Google zegt dat dit zaadvragende ogen zijn
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef Roel0f het volgende:
[ afbeelding ]
Google zegt dat dit zaadvragende ogen zijn
Zaad zit rond zn ogenquote: