quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:31 schreef Desunoto het volgende:
Terechte klacht.
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik alle reclame in het openbaar verbieden en het alleen nog toestaan om reclame te maken op tv tussen verschillende programma's door en niet tijdens programma's.Dat zou mooi zijn. En op internet mag het ook wel, maar dan alleen in een klein formaat en geen pop-ups.
Precies. Als ik nu op mijn scherm kijk zie ik in 2 hoeken koeienletters:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:31 schreef Desunoto het volgende:
Terechte klacht.
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik alle reclame in het openbaar verbieden en het alleen nog toestaan om reclame te maken op tv tussen verschillende programma's door en niet tijdens programma's.Dat zou mooi zijn. En op internet mag het ook wel, maar dan alleen in een klein formaat en geen pop-ups.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:26 schreef IntercityAPT het volgende:
Ik had het er net al over in mijn biertopic, maar dit is wel een eigen topic waard.
Wat een kutreclames overal zeg. Op mijn scherm, op de TV, op het station, langs de snelweg, overal om me heen zijn er grote teringbedrijven die mijn portemonnee willen leegroven. Dat lukt bij mij niet, maar de reclames blijf ik tegenkomen. Ik ben ermee opgegroeid en weet niet beter, maar ik ben ze nu teringzat aan het worden. Het is zo fucking irritant, waarom zou ik naar een film kijken met 6 'onderbrekingen'??
Ik heb er genoeg van. Ik heb trouwens ook genoeg van rechtse linkse politici, kapitalisten communisten en andere voorstanders van commercieel geneuk boomgeknuffel.
Google past die advertenties op jou aan. Blijkbaar ben je een sloeber of een tokkie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:40 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Precies. Als ik nu op mijn scherm kijk zie ik in 2 hoeken koeienletters:
"Leen 50 tot 300 euro"
"Klik om te lenen"
"Leen nu"
Of:
Download mij 'gratis'
Mee eensch!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Google past die advertenties op jou aan. Blijkbaar ben je een sloeber of een tokkie.
There, fixed itquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Google past die advertenties op jou de inhoud van de pagina aan. Blijkbaar ben je een sloeber of een tokkie.
Als TS naar tokkiesite gaat, dan zegt dat wat over TS, dus indirect heeft Rectum gewoon gelijk.quote:
Open er een topic over en je krijgt de reclame er gratisch bijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:02 schreef Brønsted. het volgende:
[..]
Als TS naar tokkiesite gaat, dan zegt dat wat over TS, dus indirect heeft Rectum gewoon gelijk.
Nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:07 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, er kan tegenwoordig blijkbaar niks meer zonder reclame.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:15 schreef Brønsted. het volgende:
[..]
Nee.
Reclame heeft onze mooie kapitalistische staat gemaakt.
Zonder reclame zouden we in de sovjet-unie wonen.
Dan zouden er alleen maar staatsbedrijven zijn en geen concurrentie.
Het is dus of reclame kijken of in sovjet rusland wonen.
In sovjet-russia you dont watch tv:
[ afbeelding ]
Nee, als in "Nee ik sluit mij niet bij jouw mening aan, en ik begijp dat niet iedereen mijn visie deelt, maar daarvoor leven we dan ook gelukkig in een democratie"quote:
Als voorstander van reclames ben jij wel de laatste die mag huilenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef Brønsted. het volgende:
[..]
Nee, als in "Nee ik sluit mij niet bij jouw mening aan, en ik begijp dat niet iedereen mijn visie deelt, maar daarvoor leven we dan ook gelukkig in een democratie"
Rectrum Faal. Heb inPrivate filtering aanstaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Google past die advertenties op jou aan. Blijkbaar ben je een sloeber of een tokkie.
Nee als in "Het is onzin dat je gelijk in een communistische dictatuur leeft als het weer meer om innovatie, kwaliteit en informeren van het volk gaat in plaats van commercieel gewin en zoveel mogelijk rotzooi verkopen."quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef Brønsted. het volgende:
[..]
Nee, als in "Nee ik sluit mij niet bij jouw mening aan, en ik begijp dat niet iedereen mijn visie deelt, maar daarvoor leven we dan ook gelukkig in een democratie"
Geen idee wat dat is maar je komt wel over als een sloeber.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:25 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Rectrum Faal. Heb inPrivate filtering aanstaan
Sorry maar dan hebben wij elkaar verkeerd begrepen. Ik klaag niet over reclames. Reclames zijn geweldig, ze stimuleren concurrentie en ze zijn grappig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:23 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Als voorstander van reclames ben jij wel de laatste die mag huilen
Mja, het is wel een feit dat veel dingen gratis dan wel goedkoop zijn dankzij reclame inkomsten. Maar waarom moet het allemaal zo schaamteloos door je strot geduwd worden? Het getuigt van minachting voor de potentiële klant.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:15 schreef Brønsted. het volgende:
[..]
Nee.
Reclame heeft onze mooie kapitalistische staat gemaakt.
Zonder reclame zouden we in de sovjet-unie wonen.
Dan zouden er alleen maar staatsbedrijven zijn en geen concurrentie.
Het is dus of reclame kijken of in sovjet rusland wonen.
In sovjet-russia you dont watch tv:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |