abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83027322
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:25 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Nee als in "Het is onzin dat je gelijk in een communistische dictatuur leeft als het weer meer om innovatie, kwaliteit en informeren van het volk gaat in plaats van commercieel gewin en zoveel mogelijk rotzooi verkopen."
Oh... jammer.
Nou in dat geval: helaas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83027462
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:28 schreef Brønsted. het volgende:

[..]

Sorry maar dan hebben wij elkaar verkeerd begrepen. Ik klaag niet over reclames.
Zijn we nu ook al debielen? Ok, dan zal ik het speciaal voor jou in Teletubbie-niveau uitleggen:
Jij begrijpt me misschien niet, maar achter dit scherm is het vlekkeloos verlopen.

Eerst schrijft Penisbaard "Terechte klacht". Hierop antwoord jij met "Nee". Daarna smeer je ons af als communisten.
Daarna huil je dat 'niet iedereen', ofwel niemand, jouw mening deelt. Als dit zo was waren er geen reclames op TV, want ja... Daarvoor leven we ook gelukkig in een democratie!

Er is voor jou dus geen reden om te huilen.
pi_83027667
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:36 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Zijn we nu ook al debielen? Ok, dan zal ik het speciaal voor jou in Teletubbie-niveau uitleggen:
Jij begrijpt me misschien niet, maar achter dit scherm is het vlekkeloos verlopen.

Eerst schrijft Penisbaard "Terechte klacht". Hierop antwoord jij met "Nee". Daarna smeer je ons af als communisten.
Daarna huil je dat 'niet iedereen', ofwel niemand, jouw mening deelt. Als dit zo was waren er geen reclames op TV, want ja... Daarvoor leven we ook gelukkig in een democratie!

Er is voor jou dus geen reden om te huilen.
Ik vind het vervelend dat anderen mijn mening niet delen, maar en het zou inderdaad heel fijn zijn als iedereen het met mij eens zou zijn. Maar ik ben wel reël en snap dat zo iets nooit zou kunnen, omdat je dat de kritiek uitsluit. En uit kritiek volgt zelfverbetering.
En daarbij, als iedereen het met mij eens zou zijn zouden wij in een communistische staat leven, en dat staat tegen mijn idealen in.

Offtopic: serieuze reactie's in KLB
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:02:43 #29
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83028124
Je houdt wel van communisten zo te zien
pi_83028201
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:44 schreef Brønsted. het volgende:

Ik vind het vervelend dat anderen mijn mening niet delen, maar en het zou inderdaad heel fijn zijn als iedereen het met mij eens zou zijn.
Jouw analyse is slecht. Niet alleen van de posts in dit topic, maar van de hele maatschappij.
quote:
Maar ik ben wel reël en snap dat zo iets nooit zou kunnen, omdat je dat de kritiek uitsluit. En uit kritiek volgt zelfverbetering.
Ik heb niets te verbeteren, omdat ik mijn mening uberhaupt niet in praktijk kan brengen. Met mijn de door de maatschappij genoemde 'communistsiche trekjes" kan ik niet in opstand komen tegen de 'beheerders' van reclames, die overigens alle kritiek aan hun laars lappen en totaal niets van zelfverbetering willen weten.
pi_83028790
Totaal eens met TS.
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')