Stuur een mailtje naar Jack of een PP dispute als hij er 'niks van af weet'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
super uitleg. maar gvd ik heb nog 100 euro krediet bij rachel voor een niet te kunnen leveren artikel
Emma werkt nog bij servicequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
DP/PBP zijn weg en bij PB kan je alleen nog maar met creditcard betalen. Jack heeft nu zarmark en lightake geopend en alle verder personeelsleden zijn weg.
Zarmark = nieuwe PBP
lightake = nieuwe PB
Kunnen we niet beter alle tekst onder de dikgedrukte punten in een spoiler zetten? Zo is het korter en kan je makkelijker de op doorkijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Emma werkt nog bij serviceMaar de rest is inderdaad weg..
![]()
OP moet verandert worden zodat weer iedereen naar OP verwezen kan worden
service01(ape)zarmark(punt)comquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef Granaatappel het volgende:
Kan iemand mij het nieuwe emailadres van Jack mailen? Ik probeer hem te bereiken op z'n dealperfect gmail maar krijg maar geen antwoord?
Niet zo handig, Focalprice levert fakes (met slechtere hardware).quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Killingparsley het volgende:
Vorige week deze besteld. Draait emulators zodat ik m'n oude oldschool weer kan spelen.![]()
http://www.focalprice.com(...)_Console__White.html
[ afbeelding ]
popbuyingquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij welke website kan ik nog van die DS flashkaartjes bestellen?
Bij Focalprice, buyincoins en Dealextreme vind ik ze niet.
http://www.goldenbridge.hk/quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij welke website kan ik nog van die DS flashkaartjes bestellen?
Bij Focalprice, buyincoins en Dealextreme vind ik ze niet.
*$(%*#&* lezen is ook lastig he...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef ASUS-Lover het volgende:
wie kent er een geldige kortingscoupon voor tabletstoreUK.com?
Gewoon in de Nederlandse winkelquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:18 schreef keerfdebest het volgende:
waar haal je die apple toetsenbord vandaan ?
Fuck YESquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Niet zo handig, Focalprice levert fakes (met slechtere hardware).
Je had hem beter bij DealExtreme kunnen bestellen als zijnde de "Dingoo A320". Als je je order nog kunt cancelen zou ik het nu doen, voordat je zo'n verrot HK-model krijgt met 2GB opslag en een inferieure batterij
EDIT: Oh, op Focalprice noemen ze hem nu ook Dingoo ipv Ding Guo. Blijft het feit dat het een stuk veiliger is deze te bestellen bij DealExtreme. Verder: fantastisch ding
EDIT2: Probleem bij TabletStoreUK (die aPad) is opgelost, de shopping cart kan niet zo goed overweg met PayPal dus soms snapt ie het niet meer, en raakt ie in de war. In ieder geval opgelost nu, dus mijn order staat op de Processing
Is dat die aPad?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik lees net dat die eken tablet video's pas een speelt op 176x144.
Hopen dat hij verder wel een beetje loopt, en anders verkoop ik hem wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |