En dan erbij laten zetten: Phishing for free!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lichtbruine negers bestaan niet, dan zijn ze gedeeltelijk Europees![]()
Toch wel grappig hoe Chinezen ons gerust willen stellen door zich voor te doen als westerse personen maar niet begrijpen dat negers onbetrouwbaar overkomen. Er is maar 1 immigrantengroep waar men geen hekel aan heeft en dat zijn juist Chinezen![]()
Wie mailt Jack dat ie gewoon een paar Nigerianen op zijn website moet zetten
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan erbij laten zetten: Phishing for free!
En dan een hengel met paar kunstvisjes erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 'n grappig apparaatje, kan koelen en verhitten. Past een blikje of een glas water in.
24 is gewoon erg popi in Chinaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Ssonic het volgende:
Lekker dan!
Wil mijn geld terug. Heb nota bene 120 euro betaald voor die apad, krijg je dit te horen!!![]()
![]()
![]()
p.s. Zit jack ook al bij DX of is dat gewoon toeval?![]()
Hello,
Sorry for keeping you waiting so long.
We are sorry to tell you that the sku37867 has been stopped in production. Would you like to change or cancel it? Please advise.
Thank you for your understanding and patience.
Best regards,
Jack
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:48 schreef Michael-H het volgende:
Hier is ie dan! (Tromgeroffel.......)Wat een heerlijke nutteloze gadgetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 'n grappig apparaatje, kan koelen en verhitten. Past een blikje of een glas water in.![]()
Ik heb hem vandaag via een andere site besteld. Wel wat duurder maar dan heb ik tenminste wel de echte met rockchip.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Ssonic het volgende:
Lekker dan!
Wil mijn geld terug. Heb nota bene 120 euro betaald voor die apad, krijg je dit te horen!!![]()
![]()
![]()
p.s. Zit jack ook al bij DX of is dat gewoon toeval?![]()
Hello,
Sorry for keeping you waiting so long.
We are sorry to tell you that the sku37867 has been stopped in production. Would you like to change or cancel it? Please advise.
Thank you for your understanding and patience.
Best regards,
Jack
Welke?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag via een andere site besteld. Wel wat duurder maar dan heb ik tenminste wel de echte met rockchip.
Bij TabletStoreUK toevallig? Daar heb ik hem net besteld. PayPal deed wel even moeilijk (lekker betrouwbaar systeem is het ook altijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag via een andere site besteld. Wel wat duurder maar dan heb ik tenminste wel de echte met rockchip.
Ik heb net weer een mailtje terug gekregen van Kyle hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:05 schreef Unreal88 het volgende:
Lightakecs@gmail.com
Dit staat in de mail van lightake als mailadres van de Customer Service
Ja klopt dat is de goedkoopste ivb met invoerrechten en dat heb je niet in de EU. Verder ligt het niet aan PP maar aan hun. Ik kreeg een mailtje dat ik betaald had van PP maar hun zeiden dat ze het nog niet binnen hadden dus ik stuur een mailtje dat ze het na moeten checken. Hebben ze het ineens welquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Bij TabletStoreUK toevallig? Daar heb ik hem net besteld. PayPal deed wel even moeilijk (lekker betrouwbaar systeem is het ook altijd), maar de betaling is wel verstuurd. Vraag me alleen even af waarom de order nu op Cancelled staat bij de webshop. Heb vast even een mailtje gestuurd, zal morgen wel ergens antwoord krijgen
Het kan wel maar er zijn altijd fake aPads in omloop dus ik zou voor dat beetje meer gaan en dan ben je er zeker van. Verder kan je het aan de specs zien maar die kunnen ze natuurlijk ook fakenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:50 schreef Berend. het volgende:
Hoe weet je of er een echte Rockchip in zit? Zou ik een aPad via Ebay kunnen kopen?
http://www.slatedroid.com/vbulletin/showthread.php?704-Working-Applications-List&p=9211#post9211quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Berend. het volgende:
Maar uhmm die Apps voor de aPad. Nemen die niet maar de helft van het scherm omdat het toch normaal voor Android Mobiel is? Want uhmm bij de iPad hebben ze speciale apps.
Rachel, Tiffany zijn weg. Jack en Kyle zijn er nu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef flexoo het volgende:
kan iemand mij helpen waar ik het verhaal van jack en rachel kan vinden? ik snap dr niks van
of als iemand het wil uitleggen zou ook fijn zijn
DP/PBP zijn weg en bij PB kan je alleen nog maar met creditcard betalen. Jack heeft nu zarmark en lightake geopend en alle verder personeelsleden zijn weg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef flexoo het volgende:
kan iemand mij helpen waar ik het verhaal van jack en rachel kan vinden? ik snap dr niks van
of als iemand het wil uitleggen zou ook fijn zijn
Gewoon een filmpje waarin je het dagelijks gebruik laat zien + snelheid. En uiteraard bij welke retailer hij gekocht is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
http://www.slatedroid.com/vbulletin/showthread.php?704-Working-Applications-List&p=9211#post9211
En de meesten worden omgezet naar de schermgrootte. Ik maak wel een video review.
@iedereen
Wat moet er id review komen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
DP/PBP zijn weg en bij PB kan je alleen nog maar met creditcard betalen. Jack heeft nu zarmark en lightake geopend en alle verder personeelsleden zijn weg.
Zarmark = nieuwe PBP
lightake = nieuwe PB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |