Even wat geld overgeheveld naar betaalrekening, en als dat eenmaal binnen is bestellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef MagischMannetje het volgende:
Nog ff paar filmpjes van tabletstoreuk:
Je kan er dus ook office mee openen zoals powerpoint, excel & word. En ook maken, ook is er volgens hem skyfire beschikbaar en andere browser. Misschien ondersteunen die wel flash player.
Heheh ik ga hem ook misschien bestellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Even wat geld overgeheveld naar betaalrekening, en als dat eenmaal binnen is bestellen
En dan maar hopen dat het nog binnen de eerstvolgende batch valt, uiteraard. Volgens mij echt een goed ding
Er heeft altijd al verschil gezeten in de marges van Jack/Rachel/Tiffany... gewoon alle drie mailen xDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef marald.mec het volgende:
Hehe, na een week eindelijk weer een reactie van Jack vandaag.
Ik had trouwens al een price request gedaan voor wat spul bij Rachel maar moest het nu weer opnieuw doen bij Jack omdat Rachel weg is. En wat blijkt. Nu moet ik $55 betalen terwijl ik van Rachel $68 moest betalen. Lijkt wel of zijn marge naar beneden is gegaan. Dat mag ook wel als het allemaal zolang duurt.
maar hij is het waardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Berend. het volgende:
iPad wordt hier 500euro ofzo, vind ik veel te duur.
Mwa, daar verschillen de meningen overquote:
Leuk en mooi enzo, in NewYork even mee gespeeld maar toch echt te veel geld voor krijgt. Er zijn zo veel alternatieven die meer in zich hebben...quote:
Pech hebben, volgens mij is er niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef jopiede het volgende:
PFFFF mijn account op paypal is limited... Wat moet ik nu doen? Ben niet 18.. en heb ook geen creditcard.. Heb gemailed of het via de bank kan(door bijv 2x kleine overschrijving) laten we hopen, vind het namelijk niet zo chill om daarvoor weer een hele nieuwe rekening te moeten maken(bij de bank)
Ik zou goed kijken of je hem kan updaten naar 2.1 of 2.2 omdat dit onderand de standaard is voor android.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef MagischMannetje het volgende:
Nog ff paar filmpjes van tabletstoreuk:
Je kan er dus ook office mee openen zoals powerpoint, excel & word. En ook maken, ook is er volgens hem skyfire beschikbaar en andere browser. Misschien ondersteunen die wel flash player.
Als het niet lukt moet je mij even PM'en, dan wil ik wel je betalingen doen. Gewoon het bedrag op mijn bankrekening overmaken en vervolgens paypal ik hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef jopiede het volgende:
PFFFF mijn account op paypal is limited... Wat moet ik nu doen? Ben niet 18.. en heb ook geen creditcard.. Heb gemailed of het via de bank kan(door bijv 2x kleine overschrijving) laten we hopen, vind het namelijk niet zo chill om daarvoor weer een hele nieuwe rekening te moeten maken(bij de bank)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt toch ook een goedkopere variant uit van een Nederlander die in China dat ding heeft laten maken? Staat me iets van bij dat dat op het journaal wasquote:
Doe als je hem binnen hebt een review!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Ssonic het volgende:
ik post het ff nog een keer aangezien het andere topic na 2 posts al vol was
Heb dit keer een grote bestelling gedaan!![]()
Vorige keer een refurbished ds besteld. Toen omgerekend zon 65 euro en kwam perfect aan!
Nu een...
7" Touch Screen TFT LCD Google Android 1.5 Tablet PC w / WiFi/Camera (ARM926EH-S rev5)![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37867
[ afbeelding ]
omgerekend ¤120
Ben benieuwd! Fok!ken vanuit de bank zonder die zware laptop![]()
Op het forum van slatedroid zullen hun de eersten zijn die weten hoe je hem moet upgraden. Er is al een topic over: http://www.slatedroid.com/vbulletin/showthread.php?266-Froyo-on-Apad-%28android-2.2%29/page2&highlight=update+androidquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Ik zou goed kijken of je hem kan updaten naar 2.1 of 2.2 omdat dit onderand de standaard is voor android.
Voor de rest is het een mooi dingetje alleen een beetje prijzig voor android 1.5
Wtf heeft die kerel in z'n hand?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef monkeybrain het volgende:
Jack is een halve neger geworden![]()
[ afbeelding ]
Jouw geslacht ontneemt ons helaas de mogelijkheid jou hulp te bieden in eerste instantie, je daarna gruwelijk financieel af te zetten om je vervolgens te blackmailen om naakt voor de cam te dansen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef jopiede het volgende:
Jack, What elsequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef Berend. het volgende:
Damn was weg, komt de TNT langs met een pakket. Moet wel die van Jack zijn
Ssshh!! Gun die dames ook de kans om dat te doen!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jouw geslacht ontneemt ons helaas de mogelijkheid jou hulp te bieden in eerste instantie, je daarna gruwelijk financieel af te zetten om je vervolgens te blackmailen om naakt voor de cam te dansen.
Lichtbruine negers bestaan niet, dan zijn ze gedeeltelijk Europeesquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef neo2000 het volgende:
Lollies. Lijkt mij evident, het is en blijft uiteraard een Chinese kinderlokker.(die schijnbaar in een hesje rondloopt alsof is bij de lokale Praxis werkt)
Overigens vind ik het meer een hele neger, maar dat terzijde. Of hij moet geen onderlijf hebben, dat zou nog kunnen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |