Succes met je teleurstelling alvastquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Berend. het volgende:
Ik heb een aPad gekocht bij TabletstoreUK! Hij staat nu nog op pending.![]()
![]()
Hahaha wordt geen teleurstellingg. En ik zeg niet de iPad he, maar aPad. Die is stukken goedkoper, vind de iPad ook veel te duur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Succes met je teleurstelling alvast
Voor de iPad hoefde niemand een tablet, en nu wil iedereen ze. Ook degene die voor de iPad kut bleken te zijn.
Nou, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hahaha wordt geen teleurstellingg. En ik zeg niet de iPad he, maar aPad. Die is stukken goedkoper, vind de iPad ook veel te duur.
Volgens TabletStoreUK zou ik de mijne over ongeveer 10 dagen binnen moeten hebben. Dus zal ook wel voor die van jou geldenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Berend. het volgende:
Wie weet wanneer die ongeveer verzonden wordt?
Ik wilde vóór de iPad ook al een tablet (alleen niet zo'n overpriced kutding als de iPad, danku), maar toen waren er simpelweg nog geen goede tablets voor een fatsoenlijke prijs te koop. Sinds de iPad is de productie van die dingen pas echt op gang gekomen in China.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Succes met je teleurstelling alvast
Voor de iPad hoefde niemand een tablet, en nu wil iedereen ze. Ook degene die voor de iPad kut bleken te zijn.
Hehe, ik heb ook helemaal geen recht van spreken, ik heb in het verleden ook genoeg rotzooi besteldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Denk ik even de boel op te fleuren door foto's te plaatsen...
Die rotzooi kost in Nederland 3 keer zoveel + verzendkosten![]()
Buyincoins is vooral voordelig met kabeltjes.
[..]
Helemaal goed, inderdaad een batterijtester.
Dat is wel een mooi stevig dingetje![]()
[..]
Betty is een stuk leuker
[..]
Verhipt, dat is niet van de werknemer maar gewoon standaard DX kantoor uitrusting![]()
Heh, ook als je geen geld over hebt. Koop hem, is echt een fantastisch ding. De SuperNES emu is niet denderend, maar die in Dingux (Linux-distro voor de Dingoo) is echt fantastisch, en draait soepel. Er is inmiddels zelfs al een fatsoenlijke PSX emu voor beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 04:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat apparaatje![]()
![]()
Lekker kloten met firmware en roms en
![]()
![]()
een supermemulator
Als ik geld over had dan wist ik het wel
aPad heeft volgens mij resistive touchscreen (dus zelfs met Android 2.1 GEEN multitouch).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd![]()
Is dat btw met hetzelfde soort touchscreen als de ipad (met weerstand en zo?)
Welke heb je? Die gele verpakking?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:10 schreef Palin het volgende:
Easycap gekocht op DX, er stond bij dat hij zou werken met pal-60...
Nee hoor
Ik kan me nog wel herinneren dat er iets was met 2 verschillende suppliers, en dat het wel werkte bij die van de ene supplier, en niet van de andere. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5707 was volgens mij beter met PAL.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:15 schreef Palin het volgende:
[..]
Witte in een gele verpakking.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26319
Nee, die andere heb ik al, die gebruikt mijn vader om videobanden over te zetten. Die werkt niet met pal60 en staat er ook in. Daarom had ik specifiek eentje gezocht die wel pal60 ondersteunt, maar nee hoor...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat er iets was met 2 verschillende suppliers, en dat het wel werkte bij die van de ene supplier, en niet van de andere. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5707 was volgens mij beter met PAL.
Handig, geen multitouch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef joepie91 het volgende:
[..]
aPad heeft volgens mij resistive touchscreen (dus zelfs met Android 2.1 GEEN multitouch).
daarom wens ik je succes, namaak rommel. Heb nu 2x zoiets geprobeerd en beviel alles behalve. De huidige namaak van de iPad is in allerijl in elkaar geramd en wordt geleverd met verouderde software, verouderde hardware en gestolen designs. Je moet het maar willen hebben. Ik denk persoonlijk dat een iPad van 500 euro zijn geld meer waard is dan een aPad van 150 euro. En hoe zit je over een jaar, waar is je support van updates dan bijvoorbeeld? Komt er dan nog wel iets?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hahaha wordt geen teleurstellingg. En ik zeg niet de iPad he, maar aPad. Die is stukken goedkoper, vind de iPad ook veel te duur.
10 dollar is niet duur. Je kan ook het risico gewoon nemen. Hoe is de feedback overigens?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef mtchel112 het volgende:
ik wil dus schoenen kopen via ebay in china, alleen er staan maar 3 feedbacks bij en is lid sinds 19 juni,
het kost 10 dollar incl verzending alleen ik vertrouw het niet helemaal, maar als t scam is, is paypal toch mijn redder?
Ok, het is misschien niet zo luxe als de echte. Maar kan jij in Nederland een fatsoenlijke mobiel met wifi, en alle extra's die op de aPad zitten voor ¤167 krijgen? En dan heb ik het nog over een mobiel met 3" dit is het dubbele.quote:
3 feedbacks, 100%quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
10 dollar is niet duur. Je kan ook het risico gewoon nemen. Hoe is de feedback overigens?
Het is altijd goed om te proberen, alleen moet je waken dat je niet zo teleurgesteld wordt waardoor je ook de echte, goed werkende apparaten, links laat liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ok, het is misschien niet zo luxe als de echte. Maar kan jij in Nederland een fatsoenlijke mobiel met wifi, en alle extra's die op de aPad zitten voor ¤167 krijgen? En dan heb ik het nog over een mobiel met 3" dit is het dubbele.
En misschien wil jij niet zo'n ding maar het is toch leuk om uit te proberen?
Gewoon doen zou ik zeggen, kost je hooguit 8 euro als je geen moeite doet. En 3x 100% is best goed in zo'n korte tijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
3 feedbacks, 100%
ik krijg gewoon mijn geld terug geloof ik, dus ik denk dat ik t maar gewoon doe:p
Ik begin pas met oordelen als hij binnen isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is altijd goed om te proberen, alleen moet je waken dat je niet zo teleurgesteld wordt waardoor je ook de echte, goed werkende apparaten, links laat liggen.
Als voorbeeld, ik heb een HTC S730 gehad met WM5. 1 grote ramp, ding bijna van frustratie kapot getrapt. Maar als ik nu de HTC's zie moet ik ze echt niet meer, hoe goed ze nu ook zijn misschien. Gewoon een gevoel wat niet weggaat. Toevallig met de iPhone (mijn eerste Apple product, en ik ben al een jaar of 20 bezig met computers enzo) een hele goede ervaring. Dat neem je vervolgens wel mee.
Dat is ook verstandigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik begin pas met oordelen als hij binnen is
Nee want er was eerst al een topic op BePquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef Niemand.. het volgende:
Mag ik een aantal dingen van de OP overnemen om op bouweenpc.nl een topic te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |