Alleen om dit soort misplaatste arrogantie moet Robben er tegen Kameroen in.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef DrDentz het volgende:
We gaan Robben toch niet riskeren in een wedstrijd die nergens om gaat, straks schopt een grote neger hem kapot en hebben we geen Robben in de finale.
Robben in de finale? Dat kan alleen als hij heel erg snel van nationaliteit kan veranderen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef DrDentz het volgende:
We gaan Robben toch niet riskeren in een wedstrijd die nergens om gaat, straks schopt een grote neger hem kapot en hebben we geen Robben in de finale.
Volgens mij doet NL voor niemand onder als je dit toernooi bekijkt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Beavis het volgende:
[..]
Robben in de finale? Dat kan alleen als hij heel erg snel van nationaliteit kan veranderen.
Is dit een grap?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Volgens mij doet NL voor niemand onder als je dit toernooi bekijkt.
Verder zou ik gewoon met dezelfde 11 spelen, het loopt nog voor geen meter. En een probeerelftal was ook geen succes in 2008
Weinig zin want de kaart vervallen pas na de achste finales.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Geen probeer-elftal, alleen jongens die geel hebben vervangen.
Neequote:
Argentinie, Mexico, Duitsland, Chili, Spanje(ondanks resultaat).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
NeeVandaag was bagger maar ik zie nog geen ploegen die er bovenuit steken, jij wel?
denk overigens al heel lang dat NL de titel uiteindelijk niet pakt
Italië heeft 4 jaar geleden ook totaal geen indruk op me gemaakt. Toch werden ze wereldkampioen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:48 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Argentinie, Mexico, Duitsland, Chili, Spanje(ondanks resultaat).
Hebben op mij iig veel meer indruk gemaakt dan Nederland.
Duitsland, serieus? Gisteren liggen slapen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:48 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Kregen genoeg kansen. Alleen podolski was totaal niet scherp.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Duitsland, serieus? Gisteren liggen slapen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
We hebben het effect van 2 jaar geleden gezien toen het halve elftal werd gespaard.
Niks wijzigen dus
Maar nog geen twee wedstrijden constant.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:48 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |