Bankzitterquote:
Jij bent een ongelooflijke lamlulquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 punt, 3 punten, 2 punten na 2 wedstrijden
Wij hebben er 6
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
"Student op het VMBO"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Michiel is een heel eenzaam jongetje, laat 'm maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent een ongelooflijke lamlul
Ga emigreren randdebiel![]()
3 punten = 3 punten sukkeltje
Wat is hoofdstand?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdstand van Zuid-Afrika? Dat is Kaapstad. Ja, ik heb veel parate kennis.²
Hoezo geluk. Schot op goal en die zat. Das geen geluk, dat was de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Ik vond Nigel met-twee-poten-vol-op-de-tegenstander de Jong niet bepaald sportief, om maar eens iets te noemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Echt? Heb de wedstrijd uiteraard ook gezien en vond het vrij sportief allemaal
Die gast zit hier al langer te trollen. Iets met geen leven ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
"Student op het VMBO"
Wie is hier nu de pauper?
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (terwijl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dus gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:
treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoezo geluk. Schot op goal en die zat. Das geen geluk, dat was de bedoeling.
Het gaat om de puntenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:
treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Er zijn toch drie 'hoofdsteden'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdstand van Zuid-Afrika? Dat is Kaapstad. Ja, ik heb veel parate kennis.²
Hulde.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (teriwjl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dius gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef wdn het volgende:
Eerste europese land met 6 punten na 2 wedstrijden
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.
En het is jammer dat ik je geen admin kan makenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (terwijl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dus gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.
"3 punten in de pocket"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |