quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Doe eens normaal, schele kneus. Het is maar een spelletje. Jij bent zeker zo'n sneue huilbak die zijn vriendin in elkaar tremt als Nederland verliest
Japan speelde ook veel beter dan Nederland. Nederland speelde de bal de hele tijd terug, en er was niet eens echt spel. Mischien dat ze 5 minuten "echt" hebben gespeeld in totaal, terwijl japan echt de hele tijd goed bezig was.quote:
Denemarken same thing. Echt. Nederland speelt alsof ze op een schoolpleintje de bal over staan te trappenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Japan speelde ook veel beter dan Nederland. Nederland speelde de bal de hele tijd terug, en er was niet eens echt spel. Mischien dat ze 5 minuten "echt" hebben gespeeld in totaal, terwijl japan echt de hele tijd goed bezig was.
Onterechte klacht, het leek inderdaad alsof de scheids naar de stip wees.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef Dingess het volgende:
Kut commentator, ik dacht dat het een penalty was.![]()
Klacht: commentator die me laat schrikken..
Toch winnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Denemarken same thing. Echt. Nederland speelt alsof ze op een schoolpleintje de bal over staan te trappen
homoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Doe eens normaal, schele kneus. Het is maar een spelletje. Jij bent zeker zo'n sneue huilbak die zijn vriendin in elkaar tremt als Nederland verliest
Meer op geluk dan met goed spel. Zo winnen is toch niet fijn.quote:
quote:
Och, wat stoer toch. En straks toch het gehele elftal afkankeren en doodwensen als ze weer op het vliegtuig naar huis gaan.quote:
Dat neemt niks weg van het feit dat je homo bentquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Och, wat stoer toch. En straks toch het gehele elftal afkankeren en doodwensen als ze weer op het vliegtuig naar huis gaan.
Heerlijk toch altijd, die Hollandse mentaliteit waar verlies de schuld van een ander is en iedereen het zelf altijd veel beter had gekund
Over een uurtje is je adrenalinepeil weer gezakt, lieverd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat neemt niks weg van het feit dat je homo bent
De mensen die roepen dat iemand anders homo is zijn het vaak zelfquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat neemt niks weg van het feit dat je homo bent
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet dat ik jou vandaag aan het bashen ben ofzo hoor,quote:
Dit inderdaad. Ik kan er niet over uit dat die vent aangenomen is om in Nederland verslag te doen, ze hadden hem beter in Japan kunnen zetten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:40 schreef RickoKun het volgende:
Die commentator is echt kanker slecht. Ik heb mij helemaal doodgeërgerd.
Loopt ie ook nog te bitchen dat het doelpunt niet dankzij wesley was, maar door de keeper van het andere team. Japan prijst ie de hemel in en de Nederlanders zijn blijkbaar te laag voor die sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |