ok en have fun!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaa schat![]()
Bwoaaah zin in!
kut kan iemand ff een nieuw topic openen??
zie editquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik gok iets met internet op een mobiel?
Lui is goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
meestal lukt het me wel hoor
Alleen een topic openen met mobiel niet
En ik ben lui
Doe eens voor?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:17 schreef justmattie het volgende:
Ik kan wel nieuwe topics openen op de mobiel
Heb je ook een Nokia 3310?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:17 schreef Dyr. het volgende:
ik kan niet eens internetten op mijn mobiel
ik ook niet, mijne kan bellen en smsen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:17 schreef Dyr. het volgende:
ik kan niet eens internetten op mijn mobiel
en altidj kapot toch? of heb je een nieuwe?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet, mijne kan bellen en smsen.
en is roze
daar kom ik toch niet gekkiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doet ie regelmatig met he Liwadden topic
mijn kapotte is kapot ja, maar die is heul niet rozequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
en altidj kapot toch? of heb je een nieuwe?
mijn geheugen is matigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn kapotte is kapot ja, maar die is heul niet roze
Is die er ook in roze?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil een Nokia N900![]()
[ afbeelding ]
Maar geeft niet, want je bent luiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
oh... Ik zie nu dat ik ook een nieuw topic kan openen hihihi
Die is wel gaafquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad ja, alleen kopiëren en plakken gaat nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doet ie regelmatig met he Liwadden topic
Die is heel erg gaaf. Hij is wel wat dik en zwaar, maar ik las vandaag een review op Tweakers.net, en damn, wat is dat ding geil.quote:
Nokia E72quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is ook allemaal de schuld van de bal.quote:
nderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal in dikte...
[ afbeelding ]
Ja, maar het zijn de belgen, en dat zijn toch buitenstaanders, dus er zit een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is ook allemaal de schuld van de bal.
Oh, EN van het veld![]()
Sorry? Je hebt het wel over je buren jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, maar het zijn de belgen, en dat zijn toch buitenstaanders, dus er zit een kern van waarheid in.
Ik vind 'm niet mooi om eerlijk te zijn...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
nderdaad![]()
Ik vind de E72 echt een lekker toestel, erg dun maar niet heel licht
Dat kan, ik heb niks met sliders en touch dingenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet mooi om eerlijk te zijn...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eens een klein mannetje uit bed vissen![]()
Dan zijn het toch buitenstaandersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry? Je hebt het wel over je buren ja
Je baard weg?!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn baard is zo geod als weg, en mn snor helemaal![]()
Ik wilde eigenlijk voor een guw fawkes model gaan, maar dat wilde ik mn ouders niet aan doen, die hebben zo feestquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor een guw fawkes model gaan, maar dat wilde ik mn ouders niet aan doen, die hebben zo feest
Omdat zoiets toch leuke grappen zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik houd van mn ouders, waarom zou ik dat willen doen?
Nee, sorry, dat zijn ze niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat zoiets toch leuke grappen zijn
het wordt steeds vroegerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo dat was een leuke dag![]()
Eerst LL om half 8 al lastiggevallen, toen DW even met een bezoekje van wervelwind huppel vereerd, voetbal kijken in de kroeg, nu stem kwijt![]()
En ik ga zo maar naar bed denk ik
Ik ben nu al 14 uur wakkerquote:
Wie ben jij en wat heb je met Alex gedaan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn baard is zo geod als weg, en mn snor helemaal![]()
Sowieso kutwedstrijd.quote:
Ik ben zijn brave kant en ik heb hem geschorenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Alex gedaan?
ga weg jijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben zijn brave kant en ik heb hem geschoren
mja viel vies tegenquote:
Wat stond daar?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1469292/5/25#83026163
Ik ben nog nooit van mij leven ZO enorm gekwetst...
Was dit voor jouw tijd met haar?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat was dit weekend. Dus tijdens.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij bent ook niks gewend.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik klikte op de foto en moest een klein beetje overgeven in m'n mond
Had je maar ouder moeten zijn lijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, verdomme, wat is er aan de hand, ik heb geen toegang, weten jullie nog
Nu kan ik ook geen medelijden met alex hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Had je maar ouder moeten zijn lijken.
Straks een roadtrip naar maastricht, rellen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed, masker op en gezellig doen bij het feest van mijn ouders dan maar?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks een roadtrip naar maastricht, rellen?
negezllig met de hele familie het 40 jarig huwelijk van mn ouders vieren. de 2e keer dat mn ouders een feestej hebben, vorige keer was precies 15 jaar gelden. Ook leuk verpest nuquote:
Neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks een roadtrip naar maastricht, rellen?
Misschien maar goed ook.quote:
Damnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was dit weekend. Dus tijdens.
Tering man. En daar dan stoer mee doen. Dit vind ik echt sneu.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je op msn was zou ik je een korte uitleg geven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Aan de reacties te lezen is het echt verschrikkelijk
Laforest die niet van sistnogiets af kan blijven. En stoer doet met een foto.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Aan de reacties te lezen is het echt verschrikkelijk
Poging tot stoer doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laforest die niet van sistnogiets af kan blijven. En stoer doet met een foto.
Als ik hun nu allebei doodwens, krijg ik dan een ban? Nee toch?quote:
Gast is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:43 schreef Myraela het volgende:
Waar vind ik dit nou een echte laforest actie.Accepteer je al dat creepy gedrag van hem, gaat die zulke dingen doen.
Dood is te makkelijk in dit geval.quote:
Mwoah, pijnbank lijkt me meer wat voor hun.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
helwensen is zeker ook banwaardig, maar het hoeft niet te betekenen dat ze nu dood moeten
hel = pijnbank en andersomquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mwoah, pijnbank lijkt me meer wat voor hun.
Gewoon goed martelen, dan willen ze wel dood.quote:
hemelwensen ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:57 schreef RitseB het volgende:
Je mag gewoon niet wensen op FOK!, dat is verboten.
Mag je wel bidden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:57 schreef RitseB het volgende:
Je mag gewoon niet wensen op FOK!, dat is verboten.
Kippensoepquote:
Wat een rare combinatie!quote:
Kippensoep eten zittend op een autoband..quote:
Kippensoep eten uit een autoband?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Kippensoep eten zittend op een autoband..
Logica ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Autobanden zijn gemaakt van rubber. Kippen leggen eieren die je kunt kopen in de supermarkt. Daar verkopen ze ook biefstuk. Als je dat te ver doorbakt is het zo taai als rubber.
Terwijl je op een autoband zit.. ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kippensoep eten uit een autoband?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Logica ja.
Ik moet je nog wel bedanken trouwens, ik had een 7 op mijn scheikunde examen.
neeeheee, gewoon je autoband vullen met kippensoep en ;t dan oplepelen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:29 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Terwijl je op een autoband zit.. ja!
Ik ben je zeer dankbaar. Nu heb ik tenminste geen onvoldoendes op m;n diploma.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi gedaan.
Ach, ik doe graag iets voor m'n fans
Of je auto-binnenband vullen met kippensoep en het dan uit het tuitje slurpenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
neeeheee, gewoon je autoband vullen met kippensoep en ;t dan oplepelen!
Netjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben je zeer dankbaar. Nu heb ik tenminste geen onvoldoendes op m;n diploma.
Dan mag je hard zuigen denk ik?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Of je auto-binnenband vullen met kippensoep en het dan uit het tuitje slurpen
Wat is er aan het handje, Wormie? Mis je het kliekjesgedrag?quote:
Goed hequote:
Tuitje kapot makenquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje, Wormie? Mis je het kliekjesgedrag?
Ik heb een tongpiercing, mag dat ook?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Tuitje kapot maken![]()
Of je moet een sterke tong hebben en het puntje in het midden kunnen indrukken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is met sommigen al zo erg gesteld dat ze een heel gesprek kunnen voeren over kippensoep en autobanden.
Verzin een nieuw onderwerp, ik kan overal wel over praten denk ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is met sommigen al zo erg gesteld dat ze een heel gesprek kunnen voeren over kippensoep en autobanden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een tongpiercing, mag dat ook?
Ik ook.. en dat terwijl ik helemaal nuchter ben nuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verzin een nieuw onderwerp, ik kan overal wel over praten denk ik.
Tof.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:36 schreef Gotrick het volgende:
[..]
maakt het waarschijnlijk nog makkelijker.
Dit riekt naar een uitdaging.. om uit te proberenquote:
Nou, gooi jij je banden maar vol met kippensoep, dan probeer ik ;t er wel uit te slurpen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dit riekt naar een uitdaging.. om uit te proberen![]()
Heb jij nog een losse autoband voor mij?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, gooi jij je banden maar vol met kippensoep, dan probeer ik ;t er wel uit te slurpen.
Hoe wil je ;t erin krijgen dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Heb jij nog een losse autoband voor mij?![]()
Dan wil ik het serieus wel proberenZo gek ben ik wel.
Op dezelfde manier als dat er lucht in moetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe wil je ;t erin krijgen dan?
En gewoon langs de sloop gaan ofzo
Dat meen je niet?!quote:
Dat wordt moeilijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als dat er lucht in moet
Ja.. Ik had zo'n kutdag.. Heb de hele dag al zitten janken.. Zei net op Skype, nu gaat er nog 1 ding gebeuren wat zwaar kut is, ik weet het gewoon.. Vijf minuutjes later belt mn buurmeisje aan dat mn kat is doodgereden..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat meen je niet?!![]()
De mijne zit nu naast me.. moet er niet aan denken...
Nee serieus?quote:
Teringjantje he..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja.. Ik had zo'n kutdag.. Heb de hele dag al zitten janken.. Zei net op Skype, nu gaat er nog 1 ding gebeuren wat zwaar kut is, ik weet het gewoon.. Vijf minuutjes later belt mn buurmeisje aan dat mn kat is doodgereden..![]()
Mijn lieve lieve vriendje..
Nee, gelukkig niet.. Er waren mensen in een auto gestopt die het hadden gezien.. Eerst een auto, toen nog een motor, niet te geloven. De hufters zijn doorgereden. Die mensen die stopten waren wel ontzettend lief. Heb keihard op de grond op de parkeerplaats met hem op schoot zitten janken, blueueueurhg.quote:
Toevallig wel bekend wie er zijn doorgereden? (wonen ze in dezelfde wijk?).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.. Er waren mensen in een auto gestopt die het hadden gezien.. Eerst een auto, toen nog een motor, niet te geloven. De hufters zijn doorgereden. Die mensen die stopten waren wel ontzettend lief. Heb keihard op de grond op de parkeerplaats met hem op schoot zitten janken, blueueueurhg.
Nee, is een hele bekende doorgaande weg.. Geen kenteken enzo, nouja, daar krijg ik m toch niet mee terug. Stomme beest steekt ook gewoon die weg over.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Toevallig wel bekend wie er zijn doorgereden? (wonen ze in dezelfde wijk?).
Klopt, maar het lucht wel op om tegen de daders verbaal los te gaan..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, is een hele bekende doorgaande weg.. Geen kenteken enzo, nouja, daar krijg ik m toch niet mee terug. Stomme beest steekt ook gewoon die weg over.
Ach, het heeft allemaal toch geen zin meer. Wat een grafdag, niet te geloven, echt niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Klopt, maar het lucht wel op om tegen de daders verbaal los te gaan..
Sterkte!
Dankjewel ^^quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:34 schreef RitseB het volgende:
Wat kut voor je dat je kat is overleden Annet, sterkte.
Stomme mensenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.. Er waren mensen in een auto gestopt die het hadden gezien.. Eerst een auto, toen nog een motor, niet te geloven. De hufters zijn doorgereden. Die mensen die stopten waren wel ontzettend lief. Heb keihard op de grond op de parkeerplaats met hem op schoot zitten janken, blueueueurhg.
quote:
Weet je ;t zeker?quote:
dank jequote:
Hmhm, nou ja, het waait wel weer over. Heus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank jevind alle reacties een beetje sneu, maar goed, das fok, rellen zijn leuk tot je er zelf midden in zit.
![]()
Ik laat me er verder ook niet over uit.
Ik ga er ook verder maar niet op in, snoes, ik ken haar ook gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Vind het wel best erg dat D. als hoer neer word gezet. Zo is ze totaal niet. Maar goed, dan zal ik wel weer de domme lul zijn.
Mijn laatste woorden in deze openbaar.
Welke van de 2?quote:
Jij hebt ze echt allebei gezien?quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt ze echt allebei gezien?
Die andere staat nu ook in ;t topic.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt ze echt allebei gezien?
welk topic?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die andere staat nu ook in ;t topic.
Ik probeer ;t lieverdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Kunen we het alsjbelift egens anders over hebben?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Kunen we het alsjbelift egens anders over hebben?
Lyssa?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Die gaan ook schrikken als ze weer op fok komen![]()
Maar goed, maandag lekker met Marijke naar Lyssa toeff weg...
uit het caviatopicquote:
Ik mis het ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
uit het caviatopicEn vroeger het groningen toic
een vriendin van me
Nienke, ik mis het eiland deze week meer dan ooit tevoren
ahhh okequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uit het caviatopicEn vroeger het groningen toic
een vriendin van me
Nienke, ik mis het eiland deze week meer dan ooit tevoren
Ik in januari ofzo? Met de Emmenmeetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik de dag dat ik voor het eerst bij Windigo was voor het laatst, maar dat was maar een paar minuutjes middenin de nachtzal april geweest zijn of zo?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij woont dichterbij Marijke dan ik bij Alex.
En dan alsnog met de auto komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]maar een paar minuutjes fietsen
Wel als ik spullen mee moest jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan alsnog met de auto komen.
Wel een beetje gaan slapen he, zometeenquote:
Probeer het maar.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Sja, slapen... Dnek niet echt dat dat wat word...
fijne dromen lieve Nienke
Ik ga het niet eens proberen.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Sja, slapen... Dnek niet echt dat dat wat word...
fijne dromen lieve Nienke
Oh, meisje tochquote:
Ik heb nog een katje, die gaat vannacht mij troosten. Vriendin is net langsgeweest, waarmee ik mijn kat gekocht en verzorgd heb. En mijn hondje troost mij ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat jou is overkomen is echt mijn ergste nachtmerrie.. Timber is mijn Alles![]()
![]()
![]()
Hoi baardloze meneerquote:
quote:
Goedemorgen SwJquote:Op zondag 20 juni 2010 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Het goedemorgen topic is even verderop.
Vandaag lekker even wandelen in het park en beestjes kijken/ aaien en zometeen mag Thijs papa wakker maken met kusjes en knuffelsquote:Op zondag 20 juni 2010 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En wat zijn de wilde plannen voor vandaag?
Ook allemaal een leuke zaterdag gehad?
gister was niet zo leukquote:Op zondag 20 juni 2010 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En wat zijn de wilde plannen voor vandaag?
Ook allemaal een leuke zaterdag gehad?
Oh jeej, voel je je nu weer beter?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag lekker even wandelen in het park en beestjes kijken/ aaien en zometeen mag Thijs papa wakker maken met kusjes en knuffels(hij is nu nog te druk met dansen omdat Ernie aan het zingen is)
Gister was ik een beetje ziekig![]()
Hoe is het daar dan, geniet je al van de rust?
Ik had een beetje teruggelezen, knuff.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister was niet zo leuk![]()
vandaag geen plannen![]()
und du?
Hmhm, al een stuk beterquote:Op zondag 20 juni 2010 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh jeej, voel je je nu weer beter?
De rust is heerlijk, maar ik merk er nog weinig van. Lag gisteren om half 6 al op bedIk was kapot na mn roadtrip en het voetballen.
Dat is wel het plan ja. Lekker niks doen vandaagquote:Op zondag 20 juni 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, al een stuk beter
Hihi, dus jij gaat lekker een luie zondag tegemoet?
Nee, dat zou ik je ook niet nadoen denk ik, zeker niet als je daarna nog een heel programma hebtquote:Op zondag 20 juni 2010 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is wel het plan ja. Lekker niks doen vandaag![]()
Dat is niks hoor om kwart voor 3 je bed uit en dan meteen zo'n lange rit
het zou een mooi plaatje zijn geweestquote:Op zondag 20 juni 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Thijs ligt nu samen met een van de poesjes te slapen, hoofdjes tegen elkaar en een armpje om poes heen..en als ik opsta om de camera te pakken komt 'ie achter mij aan..damn.
Geen foon met cam in de buurt? of een webcam?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Thijs ligt nu samen met een van de poesjes te slapen, hoofdjes tegen elkaar en een armpje om poes heen..en als ik opsta om de camera te pakken komt 'ie achter mij aan..damn.
Ze keken me in de kroeg ook heel raar aan toen ik al heel vroeg zei dat ik naar huis ging.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik je ook niet nadoen denk ik, zeker niet als je daarna nog een heel programma hebt
is meneer dezelfde als met wie je toen ruzie had?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
Meneer zou hier om 11 uur zijn.
Dat zal wel wéér niet door gaan
ben ook expres nog op bed blijven liggen en me nu ook nog niet gaan aankleden, omdat ik deze situaties nu onderhand wel ken.
Neequote:Op zondag 20 juni 2010 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is meneer dezelfde als met wie je toen ruzie had?
quote:
Goed bezig naatquote:Op zondag 20 juni 2010 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is meneer dezelfde als met wie je toen ruzie had?
Ziehien, ziehienquote:Op zondag 20 juni 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Het is toch nog gedeeltelijk gelukt met die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij deed het gewoon nog een keer, maar ietsje andersquote:
Thijsquote:Op zondag 20 juni 2010 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij deed het gewoon nog een keer, maar ietsje anders![]()
Ga ik nu weer even spelen![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schattig
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Balen, leerse!quote:Op zondag 20 juni 2010 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben zo sloom als een vaatdoek vandaag, en ik moet nog leren voor 4 toetsen...
Genoeg kleingeld bij de hand?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Wie zegt dat dat een tvp was?quote:
Dat welquote:
1 Euro.. nicequote:Op zondag 20 juni 2010 12:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik heb btw de N900 !![]()
Die kan gelukkig wel tegen een stootje alleen mijn wifi werkt niet meer sinds een tijdje![]()
maar ja heb nu voor 1 euro internet per maand
Ook de n900 ?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
1 Euro.. nice![]()
Mijn telefoon deed gister opeens bijzonder raar toen ik de cybershot bovenkant opendeed met mijn tanden.. hele scherm werd groenig enzo..
Gelukkig was die weer goed na een herstart
Sony Ericsson c902 ofzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ook de n900 ?
Wtf wel apartik ben alleen 1 soort optie kwijt. Sms box dat je op je tabblad kon zetten en je kon zien hoeveel smsjes je had en hoeveel msn gesprekken. Is ineens verdwenen
En staat niet bij widgets opties of iets
Ja niet zo sjiek als die van jou.. maar good enough for mequote:
Jawel maar dan was dat bij anderen. Nu schrik ik me zelf helemaal rotquote:
vertelquote:Op zondag 20 juni 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar dan was dat bij anderen. Nu schrik ik me zelf helemaal rot
Gewoon oude bekenden die ik opeens op hyves tegenkom en die dan net als ik het halve land door zijn verhuisd.quote:
Dat dus.quote:
dat zijn fijne dingen om te weten te komenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon oude bekenden die ik opeens op hyves tegenkom en die dan net als ik het halve land door zijn verhuisd.
De grootste junk van mn oude woonplaats woont tegenwoordig ook in het Noorden. Iedereen dacht dat hij allang dood was![]()
En de beste vriend van mn ex heeft tegenwoordig hyves
same here, behalve de buikpijnquote:Op zondag 20 juni 2010 12:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nog steeds kut. En hoofdpijn en buikpijn.
Ben echt een wrak geworden.
Olaaaquote:Op zondag 20 juni 2010 12:37 schreef Gotrick het volgende:
Goedenmorgen DW, Annnet, Huppel en de rest
Nog een beetje kunnen slapen na zo´n kut dag gister ?quote:
et is handig om te kijken hoe et met mensen van vroeger gaatquote:
ik niet terwijl ik wel veel heb gezopenquote:
Nou, redelijk, pas om 3 uur ofzo. Andere katje heeft de hele nacht bij me gelegen, dat was wel heel gezellig. Maar werd alweer half jankend wakker enzoquote:Op zondag 20 juni 2010 12:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen na zo´n kut dag gister ?
en tegen mij zeggen ze niks...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:37 schreef Gotrick het volgende:
Goedenmorgen DW, Annnet, Huppel en de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |