eejjjjjjjj Patjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Sexy foto's Kallyy!!!!![]()
![]()
![]()
Hoi Iedereen!!
Hey Kittykatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Sexy foto's Kallyy!!!!![]()
![]()
![]()
Hoi Iedereen!!
quote:
Alleen bij een doelpuntquote:
Nu ga je te ver!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Nog niks want er is nog geen doelpuntquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
vind hem briljantquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die zag ik gisteren op tv die is leuk
Vertel?quote:
quote:TOR TOR TOR TOR
kom schnell zum Tankstell ...x... und wen Deutschland ein spiel gewint dan tanken sie 2ct pro Liter billiger
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:54 schreef crv het volgende:
zat in de auto en hoorde een duitse WM reclame op de radio
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik dacht net ze kunnen allemaal karate maar een handje wat duwt is meteen een kaakbreukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:55 schreef PatriQue89 het volgende:
jezus... wat een aansteller die japanneer...
Ik zag 'm ook, 2 keer, want ze herhaalde 'm omdat ze 'm zelf ook zo leuk vondenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die zag ik gisteren op tv die is leuk
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:57 schreef crv het volgende:
Had ook nog een ander briljant plan, maar zit ff met de uitvoering
Na een verloren wedstrijd van duitsland even naar Duitsland (is hier 10 min vandaan) en 's nachts alle vlaggen halfstok hangen
Zouden ze het erg vinden
Auwquote:
Ik zag er hier ook eentje half stok, maar weet niet of dat een rouwende Duitser was, of een lollige Nederlanderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:57 schreef crv het volgende:
Had ook nog een ander briljant plan, maar zit ff met de uitvoering
Na een verloren wedstrijd van duitsland even naar Duitsland (is hier 10 min vandaan) en 's nachts alle vlaggen halfstok hangen
Zouden ze het erg vinden
En jij hebt wat van mij te zeggenquote:
Dat was een grapjequote:
Van mij ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was een grapje![]()
En tenslotte zijn het mijn eigen geslachtsdelen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ff dreigen met Hiroshima, kijken hoe hard ze lopen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |