Wij wachten wel hoor, zoek maar ffquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wou wat zeggen, nu ben ik het kwijt..
Ligt aan de wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ligt het aan mij of is dit gewoon weer een supersaaie wedstrijd
WK poule wedstrijden zijn toch bijna altijd ruk?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dat ligt aan jou!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja zijn de weg kwijt, horen eigenlijk in ONZ.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:10 schreef crv het volgende:
Ligt het aan mij of zweeft hier ineens wat gespuis rond
Ik had wel wat meer van Nederland verwacht zeker tegen Japanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
WK poule wedstrijden zijn toch bijna altijd ruk?
Mja. Gehoopt wel, maar verwacht... Het zou natuurlijk wel weer enorm Nederlands zijn om dit te verliezen en donderdag met een enorm mazzeltje de volgende ronde te halen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer van Nederland verwacht zeker tegen Japan
Ach, gaat wel weer wegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:10 schreef crv het volgende:
Ligt het aan mij of zweeft hier ineens wat gespuis rond
Die heeft een verjaardagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:12 schreef KingOfMars het volgende:
Moderatie, iemand?
Ja dat zal wel weerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Gehoopt wel, maar verwacht... Het zou natuurlijk wel weer enorm Nederlands zijn om dit te verliezen en donderdag met een enorm mazzeltje de volgende ronde te halen..
Die zijn hier nooitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:12 schreef KingOfMars het volgende:
Moderatie, iemand?
Iddquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben bang dat als ze zo doorgaan, we nog verliezen ook
Inderdaad, Japan scoort dadelijk ineens, en dan komen we.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:14 schreef Kally het volgende:
Mijn 3-0 heb ik al uit mijn hoofd gezetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:14 schreef Kally het volgende:
Nee ook bij rust ivm wissels en blessuresquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:15 schreef Watashiwa het volgende:
minuutje bij..dat is toch altijd na de wedstrijd?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:15 schreef Watashiwa het volgende:
minuutje bij..dat is toch altijd na de wedstrijd?
quote:
Ik mag het hopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat Bertje wel scheldend in de kleedkamer staat...
Ik hoop het ze mogen wel wat Spaanse peper in hun reet krijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat Bertje wel scheldend in de kleedkamer staat...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het ze mogen wel wat Spaanse peper in hun reet krijgen
Welke kijk jij dan?quote:
quote:
ze kunnen beter iets anders in hun... nee laat maar!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het ze mogen wel wat Spaanse peper in hun reet krijgen
OH NO YOU DIDNT!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze kunnen beter iets anders in hun... nee laat maar!
Van die reclame netquote:
Ik zit te luisteren wie het beste mee zingt met de liedjes op TMFquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd zit jij te kijken?
Oh NCOI reclame met als die mensen bij dat gebouw, dat is mijn oude schoolquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, duidelijk.. ff me zus knippen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef Kally het volgende:
Ik heb me afgesminckt het hielp niet dus nu misschien wel
Nou nee ik had er geen last vanquote:
Nooit gezien.quote:
Neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het door je schminckseldinges komt?
hear hearquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Het ligt aan een stel overbetaalde prutsers waarvan het lijkt of ze niet willen
quote:
Doei pantoffelpoes,quote:
Ja enquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
Heee er wordt blijkbaar toch nog wel gemodereerd hier.
dat is tactiek in de poulefases om te verassen in de 8e finalesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:57 schreef patrick37 het volgende:
wat is dit slecht zeg!
ongelofelijk,het valt mij zo enorm tegen!
en dan die van marwijk,altijd hetzelfde concept,elke tegenstander weet daardoor precies
hoe nederland lam te leggen
Nou blijkbaar niet dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:57 schreef patrick37 het volgende:
wat is dit slecht zeg!
en dan die van marwijk,altijd hetzelfde concept,elke tegenstander weet daardoor precies
Zanik eens niet zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:57 schreef patrick37 het volgende:
wat is dit slecht zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |