Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
affelaay er nooit meer in hoop ik
Alleen jammer dat hij niet scoorde, 2 xquote:
helemaal nietquote:
Hij DOET tenminste iets. Nederland is zo tam als wat, hij probeert het nog tenminste.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
helemaal nietdie 2 schoten die hij mist. en dan de bal afpakken van huntelaar die sowieso zou hebben gescoord en missen.
Niet echt een goeie invalbeurt.
Het was wel het meest enthousiaste commentaar wat ik 'm heel de wedstijd heb horen geven. Volgens mij is hij stiekem voor Japan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
schrok me de tering. ik hoorde penalty ik denk kut!
Het was ook een fucking NSB-er, met zijn zouteloze commentaar. Het leek echt alsof ie het Japan meer gunde.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het was wel het meest enthousiaste commentaar wat ik 'm heel de wedstijd heb horen geven. Volgens mij is hij stiekem voor Japan.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het was wel het meest enthousiaste commentaar wat ik 'm heel de wedstijd heb horen geven. Volgens mij is hij stiekem voor Japan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |