Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:43 schreef rulerofdeath het volgende:
keel naar de tering?
TS is een faalhaasquote:
Ik heb geen voetpompquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef Thelonious het volgende:
Kun je er geen voetpomp op aansluiten en op die manier die teringherrie maken?
je weet hoe je op zo'n ding moet blazen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jana 4x blazen
alsof ik de hele dag op defqon heb lopen schreeuwen
Defqonquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jana 4x blazen
alsof ik de hele dag op defqon heb lopen schreeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, google zei dit ;quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je weet hoe je op zo'n ding moet blazen?
Nou, dat lawaai isser welquote:Men plaatst de lippen op de opening zodat deze deels wordt afgesloten. Men blaze met volle kracht in die opening, kijkt er wat bedenkelijk bij en bereidt zich voor op een oorverdovend lawaai.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:45 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Defqon______
Als je daarheen gaat verdien je sowieso vier soorten keelkanker.Defqon is voor echte bazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
TS is een faalhaas
TS had beter die 1 euro kunnen houden
tjah, ik blaas dan ook niet m'n longen binnenstebuiten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, google zei dit ;
[..]
Nou, dat lawaai isser wel
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:47 schreef Ludwig. het volgende:
En je moet er één kopen om uit te vinden dat het een waardeloos ding is?
OMGquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef CptChaos het volgende:
http://skoften.net/index/video/gebroeders_meelift
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |