quote:Schaakgenie Fischer wordt opgegraven voor DNA-test
REYKJAVIK - Het stoffelijk overschot van schaakgrootheid Bobby Fischer zal worden opgegraven om te bepalen of hij de vader is van een 9-jarig Filipijns meisje. Het Hooggerechtshof van IJsland heeft toestemming gegeven het graf te openen.
Volgens de advocaat van het Filipijnse meisje en haar moeder, Thordur Bogason, moeten DNA-tests aantonen of Fischer de biologische vader is van het meisje. Als dat inderdaad het geval is dan heeft zij recht op tweederde van zijn nalatenschap.
De erfenis van Fischer wordt echter ook geclaimd door de weduwe van de grootmeester en twee Amerikaanse neven. Een andere gegadigde voor de nalatenschap is de IRS, de Amerikaanse belastingdienst. Volgens Washington had Fischer bij zijn overlijden een omvangrijke belastingschuld opgebouwd die nooit betaald is.
De oud-wereldkampioen schaken Bobby Fischer stierf in januari 2008. Op het moment van zijn overlijden bezat de schaakgrootmeester een villa in het centrum van Reykjavik ter waarde van zo’n twee miljoen dollar.
Het grillige schaakgenie Bobby Fischer werd wereldberoemd toen hij in 1972 in een wedstrijd met Boris Spasski de hegemonie van de Sovjet-Unie doorbrak en de wereldtitel in de wacht sleepte. Toen Fischer in 1975 weigerde zijn titel te verdedigen tegen de Sovjetschaker Anatoli Karpov werd hem de titel ontnomen.
In 1992, tijdens de oorlog in Joegoslavië, speelde Fischer in Servië een nieuwe wedstrijd tegen Spasski, zonder zich iets aan te trekken van de VN-boycot tegen dat land. De Amerikaanse overheid vaardigde daarop een internationaal arrestatiebevel tegen hem uit. In 2000 ontnam Washington Fischer bovendien het Amerikaanse staatsburgerschap. De grootmeester kreeg asiel in het schaakgekke IJsland. Een internetpoll riep Bobby Fischer in 2000 uit tot de beste schaker van de 20ste eeuw.
Ik groei dramatisch, waar ik bij zoonlief een week voor de uitgerekende datum volgens een vriendin niet hoogzwanger leek maar slechts zwanger, ben ik nu met bijna 16 weken echt al dusdanig gegroeid dat ik ook geen gewone spijkerbroeken aankan die nog in de kast lagen uit een tijd dat ik meer woog dan voor ik zwanger werd, die dus op de stapel "te groot" lagen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ben je erg dik of valt het mee en was je bij je jongen dikker, en las je babykamer heb je al, staat het al of moet je nog beginnen.
leuk he Leandra al die kleine spulletjes weer, en er is zoveel keus.
Het is gewoon exemplarisch voor je houding, Dementor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef Dementor het volgende:
Als je daar al om gaat
Ik ben altijd de sjaak op zaterdag.
Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar dus dat kan best!quote:
Ja, die houding van mij het is toch wat he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gewoon exemplarisch voor je houding, Dementor.
Boordevol antioxidanten. Goed zo!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Ik pak wel even een bakkie cornflakes met rode vruchten.
Puur of eerst koken??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar dus dat kan best!
Dat gekke wief kreeg iedereen wel zo gek dat ze brandnetels gingen vreten tegen een blaasontsteking.
Yep... maar dan andersquote:
oke, van je babykamer ik las zoiets maar wist niet of je hem al had staan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik groei dramatisch, waar ik bij zoonlief een week voor de uitgerekende datum volgens een vriendin niet hoogzwanger leek maar slechts zwanger, ben ik nu met bijna 16 weken echt al dusdanig gegroeid dat ik ook geen gewone spijkerbroeken aankan die nog in de kast lagen uit een tijd dat ik meer woog dan voor ik zwanger werd, die dus op de stapel "te groot" lagen.
Ja ik heb standaard een stapel "te groot" en een stapel "te klein" achterin de kast![]()
Maarreh, de babykamer staat nog niet hoor, ik heb m besteld en we halen m half september op
Daar moet je dan overheen plassen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
En als het puur was, wat moet je dan daarna nemen tegen de blaren in je mond?
Meestal plast men ook over brandnetels, dus ze kan er ook gewoon direct brandnetels op smeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar moet je dan overheen plassen.Of je smeert er weegbree op. Weegbree is eigenlijk altijd wel te vinden naast de brandnetel. Mijn hoofd loopt over, wat een kennis!
Die Klazien toch, gewoon P&P promoten via een omwegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar moet je dan overheen plassen.Of je smeert er weegbree op. Weegbree is eigenlijk altijd wel te vinden naast de brandnetel. Mijn hoofd loopt over, wat een kennis!
Moet je wel eerst naakt om de netel dansen want je moet hem wel gunstig stemmen anders is het nog voor niks. Dan maar hopen dat de maan goed staat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Meestal plast men ook over brandnetels, dus ze kan er ook gewoon direct brandnetels op smeren.
Wel eerst wikkelen in een natte theedoek welke eerder in de wind is gedroogd en gewassen is met een zeepsteen.
En dat het goede deel van de vacht van de kat omhoog staat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je wel eerst naakt om de netel dansen want je moet hem wel gunstig stemmen anders is het nog voor niks. Dan maar hopen dat de maan goed staat.
P&P?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
Die Klazien toch, gewoon P&P promoten via een omweg
Ja, staat al zijn kopfhaar overeind.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dat het goede deel van de vacht van de kat omhoog staat.
Dat is Tinkebell.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, staat al zijn kopfhaar overeind.Neem dan gauw een foto en slacht hem daarna bruut af.
Maak er dan een handtas van en voor je het weet zit je bij Pauw en Witteman aan tafel en vraagt Bram Moszkowicz of het beestje ziek was. True story, wat een gestoord mokkel en lelijk. Ieks!
Dat van het rauwe vlees en de kattenbak (risico ivm toxoplasmose) wist ik in 1991 ook al, daarbij heb ik nooit katten gehad, en de kans dat er hier ooit een kat komt lijkt me kleiner dan 1 promillequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, van je babykamer ik las zoiets maar wist niet of je hem al had staan.
geniet je er nu meer van dan bij je 1e, of vind je alles eng erom heen, er is zoveel veranderd, je mag geen rauw vlees of een kattebak verschonen en hoorde van andere zwangere je moet iets slikken (folium of zoiets) er is zoveel veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |