Eh ja welke stad anders, alles gebeurd in New York.quote:
Parijs.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:14 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Eh ja welke stad anders, alles gebeurd in New York.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waar is New York de hoofdstad van?
Van de staat New York.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waar is New York de hoofdstad van?
Dat is in Flevoland. Dan kan je nog net zo goed zeggen we maken Groningen hoofdstadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van de staat New York.
Verder kan er maar één antwoord uit dit topic komen. Lelystad natuurlijk
beetje jammer. Waarom die nou niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:27 schreef The_Flash het volgende:
OP aangepast, ik bedoel hoofdsteden van landen en niet provincies
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:16 schreef Lastpost het volgende:
Rotterdam zou de hoofdstad van Nederland moeten zijn.
Je faalt anders wel hard met een plaatje van New York, terwijl dat dus niet de hoofdstad is van de USAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:10 schreef The_Flash het volgende:
Wat is volgens jullie de beste hoofdstad in de wereld?
Plaatje om te helpen met kiezen.
[ afbeelding ]
EDIT: Ik bedoel natuurlijk hoofdsteden van landen en niet van provincies e.d.
USA is geen land, het is een werelddeel. New York is de hoofdstad van een staat: new yorkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je faalt anders wel hard met een plaatje van New York, terwijl dat dus niet de hoofdstad is van de USA_!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:16 schreef Lastpost het volgende:
Rotterdam zou de hoofdstad van Nederland moeten zijn.
ik hoop dat je dit niet serieus meentquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je faalt anders wel hard met een plaatje van New York, terwijl dat dus niet de hoofdstad is van de USA_!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
USA is geen land, het is een werelddeel. New York is de hoofdstad van een staat: new york
Washington D.C. is de hoofdstad van de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik hoop dat je dit niet serieus meent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |