abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83281390
Dracu, ja hij stond kwart voor 9 op de stoep zo ongeveer was nog op Fok aanwezig haha.. Nee ik zat in Zuid bij Adelaarsplein, later Dok zuid.. Vond ze vreselijk.. Bemoeials... Ze vonden het nodig om geregeld te vertellen dat wij maar niet nog een kindje moesten nemen want Shenaya leek niet goed te groeien..
Shenaya groeit hardstikke goed maar ze vergaten dat ze ook 3 weken te vroeg geboren is.. En dat Papa en Mama beide ook erg slank zijn

Hopelijk is nu het probleem met internet hier opgelost! Tot nu toe heb ik nog steeds verbinding.. Ik ga zo even boekje lezen in de tuin en wachten tot manlief thuis komt..
Altijd blijven lachen... :)
pi_83282315
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:26 schreef ymme het volgende:
Mart slaapt niet meer zo goed als dat hij dat alitjd gedaan heeft.
Voordat hij slaapt, ben je tegenwoordig z'n half uur verder. Terwijl hij wel gewoon echt moe is.
We leggen hem in bed als hij moe is, maar dan begint het. Huilen/schreeuwen. Moeten we echt naast hem gaan zitten en zingen/zachtjes praten totdat hij gaat slapen. Terwijl het eerder in bed was, 5 min mopperen en slapen. En lang achter elkaar slapen is er ook niet meer bij, hij wordt regelmatig wakker om de speen. Soms wel elk uur. Ik weet dat we nog steeds in de handen mogen klappen enzo qua slaap gedrag van Mart. Maar wil gewoon even horen dat dit normaal is. En dat hij ooit wel weer uit zichzelf gaat slapen en zonder steeds wakker te worden gaat slapen enzo...

En stiekem hoop ik dat dit ook met een sprongetje te maken heeft, dat het met een aantal weken weer over is. Ook overdag moet je hem steeds meer bezig houden terwijl hij zich eerder tussen de voedingen en slaapjes door, zelf kon bezig houden. Als hij op bed ligt en slaapt, weet ik dat ik mijn ding kan gaan doen. Maar ben dan ook vaak moe. Nu werkt dit weer ook niet mee hoor. Heb een hekel aan warmte kan er ook gewoon niet tegen

Zo, sorry voor de ego/zeik post. Maar soms moet dat ff.
Robin word ook regelmatig wakker s'nachts, speen erin en ze slaapt weer lekker door

We zijn nu al aan het leren dat ze zelf haar speen in de mond kan stoppen maar dat lukt nog niet helemaal ze moet de speen nog leren omdraaien

Gisteren met de hitte was Robin steeds erg koud (36,3 - 36,6 graden) en huilerig pas vannacht rond 5 uur was ze weer rond de 37 graden. Oorzaak????
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:22:24 #178
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83282687
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef Co_OL het volgende:

[..]
We zijn nu al aan het leren dat ze zelf haar speen in de mond kan stoppen maar dat lukt nog niet helemaal ze moet de speen nog leren omdraaien
Dat heeft Daan nu ook, de speen er heel gericht uithalen is dan weer geen probleem
quote:
Gisteren met de hitte was Robin steeds erg koud (36,3 - 36,6 graden) en huilerig pas vannacht rond 5 uur was ze weer rond de 37 graden. Oorzaak????
Misschien was Robin te hard tegen de warmte aan het werken dat het wat doorsloeg. Soms werkt hun kacheltje nog niet helemaal zoals het hoort. Zovaak hebben ze die warmte natuurlijk nog niet meegemaakt.
pi_83284278
En speen uit mond halen/trekken *check*
Het liefst dan ook die speen heel ver weg smijten, zodat ik deze kan gaan zoeken.
pi_83286110
lol heerlijk herkenbaar, dan naar een speen zoeken (natuurlijk altijd in de nacht) halve bed op de kop en nog geen speen... intussen wel een vrolijk meisje die vol plezier naar je kijkt....gelukkig slaapt robin zo weer in!

zou goed kunnen happy dat robin nog ff moet wennen aan de warmte, we wachten maar weer af .met dit weer letten nu ff wat beter op dr lich. temp. te warm zie je bij haar duidelijk maar te koud dus niet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:48:05 #181
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83286817
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef Co_OL het volgende:
lol heerlijk herkenbaar, dan naar een speen zoeken (natuurlijk altijd in de nacht) halve bed op de kop en nog geen speen... intussen wel een vrolijk meisje die vol plezier naar je kijkt....gelukkig slaapt robin zo weer in!
Dat geluk hebben wij dan weer, dat hij 's nachts niet met speen slaapt. Ja even inslapen en na 5 minuten is het *floep* en dan is het prima. Hij ligt dan altijd netjes naast zijn hoofdje. Hij heeft 'm geloof ik 1 keer op de grond gegooid, maar dan was hij nog niet echt moe en lag hij meer te spelen en te brabbelen.

Daan heeft gister trouwens bijna anderhalf uur heerlijk op een speelkleed liggen spelen. Hij had het echt super naar zijn zin. Lijkt wel of hij de box wat klein vindt worden. Dat die speilen 'm beklemmen ofzo. Op de grond is hij veel bewegelijker, rollend op zijn zij, trappelend en draaiend dat hele kleed in de rondte.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:01:09 #182
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83287395
asy, harry is niet de enige die niet huilt bij honger/ te weinig eten. aviva deed het ook niet de eerste week, en florian ook niet. tsja, tis ffopletten dat je sabbels niet verkeerd interpreteert, maar ach. dat lukt wel
is het nog steeds fijn om terug aan het werk te zijn? gaat het fysiek goed om te werken?

zo leuk om deverhalen van minibaby's te lezen! het lijkt zo lang geleden, maar tis maar een paar maanden. [OUDwijfmodus]Het gaat zo snel...[/OUDwijfmodus]

wie was er dan van 31-dec? ik dacht dat isa de laatste was van 2009... (zometeen maar ff update-topic terugbladeren)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:19:58 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83288181
ja, isa was de laatste 2009baby hier
leuk om dat topic terug te lezen. en demajoor zo gepikeerd dat de mensen alleen op mij enn faja reageerden leuk! zo, weer glimlach op mn gezicht, bekken doet weer normaal, op naar deel 2 van de werkdag
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:26:56 #184
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83288471
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef DaviniaHR het volgende:
zo leuk om deverhalen van minibaby's te lezen! het lijkt zo lang geleden, maar tis maar een paar maanden. [OUDwijfmodus]Het gaat zo snel...[/OUDwijfmodus]
Herkenbaar. Daan was gister al weer 4 !! maanden, da's nog steeds klein natuurlijk maar het lijkt al weer zolang geleden dat ie geboren is. Het wordt al echt een karaktertje.
pi_83292763
Claire is ook van 30 december
en dus bijna een grote baby, ik zit nog in de ontkenningsfase...
pi_83293130
Ik wou het net zeggen Sidn3y! Ik zat het topic ook al terug te lezen, leuk is dat he! Hoe is het met Claire verder?

Isa is zo'n heerlijke lachebek! Net ook bij het verschonen van haar luier. Dan hoef ik haar soms maar aan te kijken en dan schiet ze al in de schaterlach! Zoo leuk!
pi_83295635
Ik vind het altijd grappig je berichtjes te lezen, wetende dat ze even oud zijn.
Claire is echt een schatje, net als Isa een heerlijke lachebek (meer dan d'r zus toen was). Ze heeft al een tijdje 2 tandjes, dus dat ziet er erg grappig uit. Ze rolt al een hele tijd, ook met slaapzak, dus we vinden haar nog weleens op haar zij te slapen of op d'r buik als ze wakker wordt. Ze slaapt ook redelijk veel, 3 slaapjes op een dag is normaal en dan op tijd naar bed en ook nog eens mama lekker laten uitslapen
Buiten het rollen is ze druk bezig met op d'r knietjes zitten. Ze wil graag vooruit, maar gaat meestal achteruit. Of draait rondjes, veeeeeel rondjes. Vandaag is ze overigens maar lui, ligt vooral op d'r rug te spelen. Volgens mij vind ze het te warm.
En nu mag ze bijna wat anders dan alleen bij mama drinken. Ik heb al een paar keer wat dingen uit d'r knuistjes moeten redden, nu mag het eindelijk wel richting d'r mondje. Ik ben er blij om dat ze straks wat anders mag, want de borstvoedingsperiode is niet erg soepel verlopen. Heb verschillende borstontstekingen en bijna-borstontstekingen gehad en pas met 4 en een halve maand liep het zoals het lopen moet. Maar nog is het een vraag wat ze altijd binnen krijgt, aangezien ze met 3 minuten klaar is met drinken en ik het dan nog wel wat probeer te rekken maar dat lukt niet echt. Maar ze is vrolijk, dus het zal wel.
Het is wel erg jammer dat het geen klein baby'tje meer is, maar ik zie er erg naar uit wat ze dit jaar en de volgende jaren allemaal nog gaat leren. Ze probeert nu al bij de knopjes te komen van de versterker/hd recorder etc, dus ik houd m'n hart vast vast
pi_83295705
Wat een leuk (en herkenbaar) stukje om te lezen, Sidn3y

fijn dat het zo goed gaat!
pi_83295735
Weet je trouwens zeker dat ze je niet keihard uitlacht, als ze gaat schaterlachen als je d'r luier gaat doen? Zo iets van ik weet lekker wat daar in zit
Caire schaterlacht vooral als ze naar d'r zus kijkt die wat leuks doet in haar ogen (springen is favoriet). Of als we d'r kietelen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:38:17 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83304723
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, harry is niet de enige die niet huilt bij honger/ te weinig eten. aviva deed het ook niet de eerste week, en florian ook niet. tsja, tis ffopletten dat je sabbels niet verkeerd interpreteert, maar ach. dat lukt wel
is het nog steeds fijn om terug aan het werk te zijn? gaat het fysiek goed om te werken?

Ik vind het super om terug aan het werk te zijn. Lekker 3 dagen even niet alleen maar mama maar ook gewoon Asyniur die wat te vertelen heeft! En ze hebben me gemist op het werk dus dat is extra fijn. Fysiek gaat het prima.

Hoe gaat het nu met jouw bekken?
pi_83305627
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef Sidn3y het volgende:
Weet je trouwens zeker dat ze je niet keihard uitlacht, als ze gaat schaterlachen als je d'r luier gaat doen? Zo iets van ik weet lekker wat daar in zit
Caire schaterlacht vooral als ze naar d'r zus kijkt die wat leuks doet in haar ogen (springen is favoriet). Of als we d'r kietelen
Haha dat zou ook nog kunnen, maar er zat niets geks in de luier! Maar heerlijk is dat he, dat lachen! Fijn dat het verder zo goed gaat met Claire, zo te lezen is het een beweeglijk kindje! Isa heeft trouwens nog geen tandjes.
pi_83317606
Mijn kleine baby wordt ook al groot
Mart heeft geslapen van 19:30 tot 07:30 uur. Met om 5 en 6 uur een keertje speen ploppen

Hij zit nu dus op 4 flessen.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 08:42:59 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83317826
Wat fijn ymme, dus het slechte slapen is over? Zo zie je maar dat het meestal vanzelf weer overgaat.

Daan krijgt nu de hele week 4 flessen en gaat rond 7 uur naar bed (hij krijgt de 4e fles dan om 22.00 uur slapend) en dan maak ik 'm op werkdagen de volgende ochtend om half 7 wakker. Gelukkig hoeven we eigenlijk nooit te speenploppen al had hij het van de week ineens 1 keer om 5 uur ofzo.

Oh en op je zij liggen spelen is het helemaal momenteel, maar doordraaien ho maar

Het gaat zo lekker hier met Daan, dat ik eigenlijk weinig te vertellen heb. We genieten volop van ons mannetje.

Leuk om ook weer een update van Claire te lezen. Fijn dat het zo lekker gaat met jullie Sidn3y.
pi_83317918
Mart kreeg eerder ook nog om 22:00 uur de fles. Maar nu dus niet meer.
En moet eerlijk bekennen dat ik dat best fijn vind. Nu kan ik heerlijk vroeg naar bed, boek lezen en in slaap vallen als ik moe ben
En 2 x speen ploppen vind ik niet erg hoor Maar elk uur is echt te veel. Gelukkig komt dit niet zo heel vaak voor

En wat fijn dat het zo gaat met Daan.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:05:34 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83318033
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 08:56 schreef ymme het volgende:
Mart kreeg eerder ook nog om 22:00 uur de fles. Maar nu dus niet meer.
Daan heeft echt maar om de 5 uur trek dus ik moet wel later op de avond nog een fles geven, anders redt hij de 4 flessen nieteens en laat hij gewoon de helft staan. (nu 7, 12, 16.30 en 22.00 uur)

Wij gaan eigenlijk nooit voor 23.00 uur naar bed, dus lastig is het niet, maar ik vraag me wel af hoe we ooit moeten vervroegen zonder naar 3 flessen te gaan, want dat zal nog wel een maand of 2/3 duren voor hij daar voldoende aan heeft.

Iemand ervaringsverhalen? Ga je op een gegeven moment weer kleinere flesjes geven?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:34:02 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83318371
Wat drinken jullie kids weinig! (of de mijne veel )
Harry kwam de laatste week ongeveer elke 4 uur behalve 's nachts, dan laat hij er wel eens 5 uur tussen maar nu het zo warm is wil hij toch wel graag elke 3 uur wat drinken.
Het stoort me niet hoor. Ik geef hem gewoon als hij wil. Vind het alleen grappig zo al die verschillen...

happy, is het niet zo dat ze over een tijdje meer gaan mee-eten en dat je dan gewoon de avondfles eerder kan geven? Dus dat je bijvoorbeeld om 6 uur warm eet en dan om 21:00 (of 20:00) de laatste fles?
Maar ik weet het ook niet hoor. Was maar een gedachte van mij...
pi_83318463
Asy, wat lekker om weer aan het werk te zijn

Hier gewoon 5x 200 en meneer is niet van plan daar enige verandering in te brengen Dus geen tips van mij.

Hij klooit wel met zijn ritme trouwens.... echt al 3 dagen 's avonds niet slapen, 's morgens om half 6 een fles en dan een uur teuten om vervolgens als een blok in slaap te vallen tot na achten

Volgens mij heeft hij het gewoon te warm. Hij voelt ook steeds klam aan. Dus het zal wel weer goedkomen als het wat koeler wordt
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:50:44 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83318606
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Asyniur het volgende:
happy, is het niet zo dat ze over een tijdje meer gaan mee-eten en dat je dan gewoon de avondfles eerder kan geven? Dus dat je bijvoorbeeld om 6 uur warm eet en dan om 21:00 (of 20:00) de laatste fles?
Maar ik weet het ook niet hoor. Was maar een gedachte van mij...
Hmm ja, maar ik dacht juist, als hij straks bijvoeding krijgt heeft hij nog minder trek, dus nu drink hij al amper 4 flessen leeg, dus hoe gaat dat dan? Geen idee ook wanneer ze naar 3 flessen terug zouden mogen.

Daan is al ruiim 7 kilo, dus hij heeft de spekkies ook niet extra nodig ofzo

Overigens scheelt het wel denk Asy, of een kind borstvoeding of flesvoeding krijgt. Van flesvoeding zijn ze veel langer verzadigd volgens mij.
pi_83319106
Mart is 8 kilo
En toen voorheen dronk hij elke dag 1000 cc schoon leeg. Maar zo ineens ging het moeizamer. Meer spugen.
Dus ik maar iets minder gegeven. En dat gaat stukken beter En moesten hem al wéken wakker maken voor de fles van 22:00 uur, dus gisteren maar eens niet gedaan. En dat gaat goed
Wel voor het slapen (19:00 uur) dus een groter fles dan normaal. Met rijstebloem erin.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:35:33 #200
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83319230
Freecell, volgens mij heb ik een meisjes-Florian!
Emma doet precies hetzelde!

Behalve het eten dan, ze krijgt nog iets minder per dag. Ze begint wel weer steeds harder en sneller te gillen om meer eten dus ik ga het maar weer ophogen denk ik. Met die hoeveelheden die ze van de dokter mag wordt ze nooit groter.
Ze mag nu 7x95 per dag.
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')