Robin word ook regelmatig wakker s'nachts, speen erin en ze slaapt weer lekker doorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:26 schreef ymme het volgende:
Mart slaapt niet meer zo goed als dat hij dat alitjd gedaan heeft.
Voordat hij slaapt, ben je tegenwoordig z'n half uur verder. Terwijl hij wel gewoon echt moe is.
We leggen hem in bed als hij moe is, maar dan begint het. Huilen/schreeuwen. Moeten we echt naast hem gaan zitten en zingen/zachtjes praten totdat hij gaat slapen. Terwijl het eerder in bed was, 5 min mopperen en slapen. En lang achter elkaar slapen is er ook niet meer bij, hij wordt regelmatig wakker om de speen. Soms wel elk uur. Ik weet dat we nog steeds in de handen mogen klappen enzo qua slaap gedrag van Mart. Maar wil gewoon even horen dat dit normaal is. En dat hij ooit wel weer uit zichzelf gaat slapen en zonder steeds wakker te worden gaat slapen enzo...
En stiekem hoop ik dat dit ook met een sprongetje te maken heeft, dat het met een aantal weken weer over is. Ook overdag moet je hem steeds meer bezig houden terwijl hij zich eerder tussen de voedingen en slaapjes door, zelf kon bezig houden. Als hij op bed ligt en slaapt, weet ik dat ik mijn ding kan gaan doen. Maar ben dan ook vaak moe. Nu werkt dit weer ook niet mee hoor. Heb een hekel aan warmte kan er ook gewoon niet tegen![]()
Zo, sorry voor de ego/zeik post. Maar soms moet dat ff.
Dat heeft Daan nu ook, de speen er heel gericht uithalen is dan weer geen probleemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef Co_OL het volgende:
[..]
We zijn nu al aan het leren dat ze zelf haar speen in de mond kan stoppen maar dat lukt nog niet helemaalze moet de speen nog leren omdraaien
![]()
Misschien was Robin te hard tegen de warmte aan het werken dat het wat doorsloeg. Soms werkt hun kacheltje nog niet helemaal zoals het hoort. Zovaak hebben ze die warmte natuurlijk nog niet meegemaakt.quote:Gisteren met de hitte was Robin steeds erg koud (36,3 - 36,6 graden) en huilerigpas vannacht rond 5 uur was ze weer rond de 37 graden. Oorzaak????
Dat geluk hebben wij dan weer, dat hij 's nachts niet met speen slaapt. Ja even inslapen en na 5 minuten is het *floep* en dan is het prima. Hij ligt dan altijd netjes naast zijn hoofdje. Hij heeft 'm geloof ik 1 keer op de grond gegooid, maar dan was hij nog niet echt moe en lag hij meer te spelen en te brabbelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef Co_OL het volgende:
lol heerlijk herkenbaar, dan naar een speen zoeken (natuurlijk altijd in de nacht) halve bed op de kop en nog geen speen... intussen wel een vrolijk meisje die vol plezier naar je kijkt....gelukkig slaapt robin zo weer in!
Herkenbaar. Daan was gister al weer 4 !! maanden, da's nog steeds klein natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef DaviniaHR het volgende:
zo leuk om deverhalen van minibaby's te lezen!het lijkt zo lang geleden, maar tis maar een paar maanden. [OUDwijfmodus]Het gaat zo snel...[/OUDwijfmodus]
Ik vind het super om terug aan het werk te zijn. Lekker 3 dagen even niet alleen maar mama maar ook gewoon Asyniur die wat te vertelen heeft! En ze hebben me gemist op het werk dus dat is extra fijn. Fysiek gaat het prima.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, harry is niet de enige die niet huilt bij honger/ te weinig eten. aviva deed het ook niet de eerste week, en florian ook niet. tsja, tis ffopletten dat je sabbels niet verkeerd interpreteert, maar ach. dat lukt wel
is het nog steeds fijn om terug aan het werk te zijn? gaat het fysiek goed om te werken?
Haha dat zou ook nog kunnen, maar er zat niets geks in de luier!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef Sidn3y het volgende:
Weet je trouwens zeker dat ze je niet keihard uitlacht, als ze gaat schaterlachen als je d'r luier gaat doen? Zo iets van ik weet lekker wat daar in zit
Caire schaterlacht vooral als ze naar d'r zus kijkt die wat leuks doet in haar ogen (springen is favoriet). Of als we d'r kietelen
Daan heeft echt maar om de 5 uur trek dus ik moet wel later op de avond nog een fles geven, anders redt hij de 4 flessen nieteens en laat hij gewoon de helft staan. (nu 7, 12, 16.30 en 22.00 uur)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:56 schreef ymme het volgende:
Mart kreeg eerder ook nog om 22:00 uur de fles. Maar nu dus niet meer.
Hmm ja, maar ik dacht juist, als hij straks bijvoeding krijgt heeft hij nog minder trek, dus nu drink hij al amper 4 flessen leeg, dus hoe gaat dat dan? Geen idee ook wanneer ze naar 3 flessen terug zouden mogen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Asyniur het volgende:
happy, is het niet zo dat ze over een tijdje meer gaan mee-eten en dat je dan gewoon de avondfles eerder kan geven? Dus dat je bijvoorbeeld om 6 uur warm eet en dan om 21:00 (of 20:00) de laatste fles?
Maar ik weet het ook niet hoor. Was maar een gedachte van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |