quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:17 schreef NieuweUser het volgende:
Precies een half jaar geleden, om 7.58 uur, werd Isa geboren!!![]()
![]()
Wat gaat de tijd snel, en wat een ontwikkeling heeft ze doorgemaakt in een half jaar! Isa is een heerlijk vrolijk, tevreden en beweeglijk meisje. Ze rolt al alle kanten op, en probeert al haar beentjes onder haar kontje te krijgen. Schaterlachen kan ze als de beste, vooral als we kiekeboe spelen!!Kortom, we genieten volop van haar! Je hoort altijd verhalen over hoe geweldig het is om een kleintje te hebben, maar dat het zó geweldig is had ik mij nooit voor kunnen stellen!!
![]()
Omdat het volgens mij al traditie is, even twee foto'tjes.
Ongeveer een week oud:
[ afbeelding ]
En vorige week:
[ afbeelding ]
Tot in het volgende topic!!
Ja dat gebeurt hier ook wel eens. Soms hoor ik het niet eens maar vertelt mijn man het de volgende morgenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:58 schreef simmu het volgende:
oh, en ravi heeft ook standaard rond half 5 een wakker momentje. maar die negeer ik en dan gaat hij zo weer slapen
Nou, die mis ik ook helemaal niet trouwens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef simmu het volgende:
de krampjes zijn trouwens al wel helemaal over
Yayquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef simmu het volgende:
de krampjes zijn trouwens al wel helemaal over
Bij ons, maar hij kan ons niet zien.... Mijn moeder zei al 'gooi hem op z'n eigen kamer!' maar dan toetert hij door de babyfoon...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef simmu het volgende:
freecell, slaapt hij op zijn eigen kamer of bij jullie?
kan je die niet instellen? de onze kan je op gevoeligheid instellen. dan kan je dus zo instellen dat die babyfoon enkel 'afgaat' als hij echt hard huilt, en niet als hij dus ligt te spelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij ons, maar hij kan ons niet zien.... Mijn moeder zei al 'gooi hem op z'n eigen kamer!' maar dan toetert hij door de babyfoon...
Wauw al 5 tanden, de mijne heeft er nog geen 1. Aan de ene kant ben ik daar ook wel blij om hoor, ik weet niet hoe ik borstvoeding moet geven als hij zou bijten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Vlindur het volgende:
Freecell, wij hebben op onze kamer niet de babyfoon staan, die staat standaard beneden wat we horen Rienk zo ook wel. Alleen als hij ziek is of als ik wat ongerust ben gaat hij mee naar bed.
Fijn dat het beter gaat met hem!![]()
En Faja!Wat knap van Dijon!
![]()
Ik zat helemaal verbaasd te kijken, hij zit!![]()
![]()
![]()
Rienk rolt nog steeds niet. Heeft wel 5 tanden
En weer een kleine baby'tje wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef Sidn3y het volgende:
Wow Rienk 5 tandenMaar Rienk is dan natuurlijk ook allang een grote baby, dan mag dat.
Dijon wat goed!! Ik kan me niet eens herinneren dat ik dat bij Elise wel eens gezien heb, het zelf gaan zitten. Wist niet dat dat zo snel al kon.
En NieuweUser wat doe je me aan, als Isa een grote baby is dan is Claire dat ook. Wat een mooi meisje is Isa trouwens![]()
Claire slaapt de afgelopen 2 dagen alleen nog maar op d'r buik. Omdraaien heeft geen nut, ze draait zich in d'r slaap zo weer om en tukt verder.
Dag lieve kleine baby'tjes, tot snel allemaal...
Claire bijt (2 tanden) alleen als ze in slaap valt aan de borst, helemaal perongeluk dus (niet minder pijnlijk). Ik zou er niet al te huiverig voor zijn, voor de drinktechniek zijn die tandjes geen probleem. Zonder tandjes met alleen d'r kaken kon ze ook al flink pijnlijk 'bijten' overigens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wauw al 5 tanden, de mijne heeft er nog geen 1. Aan de ene kant ben ik daar ook wel blij om hoor, ik weet niet hoe ik borstvoeding moet geven als hij zou bijten bijvoorbeeld.
Dankje!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef Sidn3y het volgende:
En NieuweUser wat doe je me aan, als Isa een grote baby is dan is Claire dat ook. Wat een mooi meisje is Isa trouwens![]()
Claire slaapt de afgelopen 2 dagen alleen nog maar op d'r buik. Omdraaien heeft geen nut, ze draait zich in d'r slaap zo weer om en tukt verder.
Dag lieve kleine baby'tjes, tot snel allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |