zolang we maar winnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik was fussball kijkenNederland
Wat een kutpot
Maar 1-0 gewonnen
Ik geloof je op je woord.quote:
Ik kijk wel naar Zweedse meisjes op NL 2.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Verstandig
Ik ga Fringe verder kijken denk ik
Was het echt zo erg?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Niet verwonderlijk
Maar het is toch 1-0 geworden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:03 schreef Etcetera het volgende:
Er gebeurde niet zo heel bijster veel, veld was te slecht om fatsoenlijk te kunnen rondspelen, Japan had de verdediging uitstekend staan waardoor Oranje er niet doorheen kwam.
Slapen is ook het beste dat je kunt doen tijdens voetbal...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in slaap gevallen tijdens het voetbal
De rust?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat ik een kleine 10 minuten gezien heb
Dus ik heb nog steeds gelijk als ik mensen, die roepen dan NL het WK gaat winnen, gek noem.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in de eerste 3 minuten van de 2e helft was er meer gebeurd dan de hele eerste helft
Ik was even in Utrecht. In de stationshal hadden ze 't op een scherm van vijf meter of zo. Ik ben daar héél hard langs gelopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat ik een kleine 10 minuten gezien heb
inderdaad, geen enkel land blinkt tot nu toe echt uitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee, wat ik zo hoor zijn er nog maar weinig wedstrijden geweest die de moeite van het kijken waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |