Ik snap ook niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Brad lukt het zelfs bij Rockband nog :s Mij echt nietquote:Op zondag 20 juni 2010 21:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bedankt man![]()
combinatie spelen en zingen gaat me wat minder goed af
lol geef ze een arm moeten ze metéén een fimpjequote:
dan richt je de cam niet op je gezichtquote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol geef ze een arm moeten ze metéén een fimpje
dan word ik aangetast in m'n anonimiteit
Kwestie van oefenen. Net zoals armen en benen tegelijk bewegen. Op den duur wordt het een automatisme.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Brad lukt het zelfs bij Rockband nog :s Mij echt niet
no ablo olandesquote:Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan richt je de cam niet op je gezicht
Ik vind oefenen stom, ik wil iets meteen kunnenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen. Net zoals armen en benen tegelijk bewegen. Op den duur wordt het een automatisme.
Voor niets gaat de zon op, tenzij je een natuurtalent bentquote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind oefenen stom, ik wil iets meteen kunnen
QFT. Ik hoop nog ooit een talent te ontdekken. Iets wat ik gewoon "kan". Tot nu toe nog niks gevondenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind oefenen stom, ik wil iets meteen kunnen
Ik kan alles alleen maar een beetje of redelijk, dat is irritant.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
QFT. Ik hoop nog ooit een talent te ontdekken. Iets wat ik gewoon "kan". Tot nu toe nog niks gevonden.
Da's ook een talent! Net als uit de maat dansenquote:
Ik kan heel veel dingen slecht, een aantal kan ik wel aardig, maar niets echt ongelofelijk goed. Denk ikquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan alles alleen maar een beetje of redelijk, dat is irritant.
Een beetje dansen, een beetje zingen, een beetje tekenen, een beetje schrijven.
Ik wil gvd ergens in uitblinken
Ik ook nietquote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan heel veel dingen slecht, een aantal kan ik wel aardig, maar niets echt ongelofelijk goed. Denk ik.
quote:
You're pretty, dat is al iets!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |