Dat is correctquote:
Stand 1983quote:
Waarom beantwoord je de vraag dan goedquote:Op zondag 20 juni 2010 08:19 schreef romika het volgende:
een trapas
fijne dag iedereeen, ben een poosje weg.![]()
Ti's dat je het zegt want het was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik dacht dat het editten van posts niet mocht? Maar oké
Een pak op je sodemieter mag je krijgenquote:Op zondag 20 juni 2010 10:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Het bis een trapas.mag ik nu het punt?
Het verhaal was eigenlijk helemaal niet zo interessant, er was geen clou en dus is dat een standaard einde, running gag.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga dan weer verder met een volledig random (gok)vraag.
Iemand vertelt in het Engels een willekeurig verhaal of anekdote en aan het eind is als hij klaar is met het verhaal, is het even stil, en dan zegt hij uit het niets 'and then I found 5 dollars.'
Wat bedoelt hij hiermee of hoe zou je dit omschrijven?
Volgens urbandictionary.com...![]()
Echt nog nooit van gehoordquote:Op zondag 20 juni 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja het was Helen Keller, raad toch niemand.
Moet ik een nieuwe stellen? Iemand anders mag het ook doen.
Ik zei al, het zal wel alleen in Amerika zijn.quote:
Ja, en probeer eens wat normalere vragen te stellen. Het gaat hier tenslotte over algemene kennisquote:Op zondag 20 juni 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja het was Helen Keller, raad toch niemand.
Moet ik een nieuwe stellen? Iemand anders mag het ook doen.
Ga toch weg, ik heb hier vragen gezien die echt nergens over gaan, de mijne was dan nog niet zo moeilijk/.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, en probeer eens wat normalere vragen te stellen. Het gaat hier tenslotte over algemene kennis
Voor jou misschien niet nee, omdat je er gisteren toevallig eens iets hebt over gehoordquote:Op zondag 20 juni 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik heb hier vragen gezien die echt nergens over gaan, de mijne was dan nog niet zo moeilijk/.
Ik heb in Amerika gewoond, en daar is ze heel bekend. Ik dacht dat dat hier ook was, maar blijkbaar niet. Nou goed toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet nee, omdat je er gisteren toevallig eens iets hebt over gehoord
Stel nu maar gewoon een nieuwe vraag i.p.v. te beginnen slowchatten.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb in Amerika gewoond, en daar is ze heel bekend. Ik dacht dat dat hier ook was, maar blijkbaar niet. Nou goed toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |