Inderdaad, de PvdA kan écht niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus? GL-D66 moeten sowieso fuseren.
En alles beter dan PVV-CDA-VVD of PvdA-CDA-VVD
Vet man, leuk bandjequote:Op zondag 20 juni 2010 18:57 schreef IHVK het volgende:
Rookert! Ik heb vorig jaar Voicst trouwens live gezien.
Was echt tof.
Ruzies krijg je sowieso welquote:Op zondag 20 juni 2010 19:00 schreef IHVK het volgende:
Niet samen met CDA en VVD.
Dan krijg je die constante ruzies
Ik ga even album luisterenquote:
Het ESF is voor zogeheten sell-outs.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:17 schreef IHVK het volgende:
Misschien moeten we Voicst naar Eurovisie sturen.
Ik denk alleen dat ze het niet willen.
Toppie Emelletje.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb verkeerd hoofdstuk geschiedenis geleerd. Alles voor niets!!!!
Faalhoofdquote:Op zondag 20 juni 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb verkeerd hoofdstuk geschiedenis geleerd. Alles voor niets!!!!
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Faalhoofd
Nu niet kappen, dat is voor losers, gewoon het andere leren en je bent nog beter dan de sukkels uit je klas
Ja, jouw klas is toch welquote:
Gedrag zegt niets....quote:Op zondag 20 juni 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, jouw klas is toch wel^3957346587436 hoor van wat ik heb gehoord, als je naast hun faalt ...
Een leergierige leerling als jij zou daar alleen maar vreugde uit moeten putten!quote:
Nee, want ipv dat kon ik beter dit hoofdstuk 4 uur lang leren?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een leergierige leerling als jij zou daar alleen maar vreugde uit moeten putten!
Ben nou eenmaal gedemotiveerd geboren...quote:Op zondag 20 juni 2010 19:28 schreef Rookert het volgende:
Nee, maar dat gedrag zou mij wel motiveren om niet lager te zijn dan dat zootje boeken uit het raam gooiende sukkels
Vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, want ipv dat kon ik beter dit hoofdstuk 4 uur lang leren?
Het is pas half 8, rot op van FOK! en ga dat doenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, want ipv dat kon ik beter dit hoofdstuk 4 uur lang leren?
Photoshop?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:39 schreef G.Garibaldi het volgende:
Wie weet hoe ik een randje om een foto zet?
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:22 schreef Rookert het volgende:
Beste filmpje van NOS tot nu toe
Wel al paar dagen oud, maar hier nog niet gepost
Ik zal even kijken. Heb hier geen photoshop.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Photoshop?
Photobucket heeft ook wel een handig online-editor waar je het vast wel mee kan. mee kan.
Ja, maar dat zijn lelijke schilderij randen. Die moet ik niet hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Met photobucket kan het dus gewoon online gedaan worden.
Gewoon een zwarte streep. Ga naar decorate/Borders en dan inner border op 0, en de outer border zo dik als je wilt. Wel degene linksboven kiezen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn lelijke schilderij randen. Die moet ik niet hebben.
Papegaai.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gewoon een zwarte streep. Ga naar decorate/Borders en dan inner border op 0, en de outer border zo dik als je wilt. Wel degene linksboven kiezen.
Bij die solid border zit eerst een wit rand en vervolgens een zwart rand. Dat moet ik niet hebben. Gewoon een net klein zwart randje.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga naar decorate/Borders en dan inner border op 0, en de outer border zo dik als je wilt. Wel degene linksboven kiezen: de solid border.
Lees of doe dan eens wat ik zeg... Als je inner border op 0 zet verdwijnt hij. Dan stel je met outer border de dikte van de zwarte rand in. Het resultaat: je hebt alleen een dunne zwarte rand om je plaatje.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:16 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Bij die solid border zit eerst een wit rand en vervolgens een zwart rand. Dat moet ik niet hebben. Gewoon een net klein zwart randje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |