Hopelijk doet Wilders vlug wat aan deze negatieve invloeden van buitenaf!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ging toeteren. Zoals een echte Nederlander hoort te doen.
En waarom wil je dat niet op het WO doen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:45 schreef DatASS het volgende:
[..]
Omdat ik eerst wil rondkijken, ben nog niet zeker van m'n keuze
Doe dan meteen universiteitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:45 schreef DatASS het volgende:
[..]
Omdat ik eerst wil rondkijken, ben nog niet zeker van m'n keuze
Israel (L) PKKquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef MrChill007 het volgende:
kaznker keorden
kanker pkk aanganherss
naar hellmetjullie
ja maar wat voor 1 heb jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik lees je bericht wel hoormaar ik heb die niet
ik ga even kijken of ik het snapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:24 schreef Gratau het volgende:
[..]
ok kun je me even helpen met som 49 h8?
Je hebt hem al zo lang en tóch vroeg je steeds hoe je dingen moest doen aan mij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
altijd al TI gehad. In de eerste vond iedereen mijn rekenmachine raar.
Bij eindexamenopgaven gebruiken ze bij uitwerkingen een TI en hij is ook sneller dan Casioquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
altijd al TI gehad. In de eerste vond iedereen mijn rekenmachine raar.
casio mooi dan kun jij mij even helpen!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij eindexamenopgaven gebruiken ze bij uitwerkingen een TI en hij is ook sneller dan Casio
Ik had een casio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |