quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef Ayca het volgende:
Boeiuhhh we hebben gewonnenwat altijd beter is dan verliezen zoals onze oosterburen
Alsof je iets anders nuttigs te doen hadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:29 schreef DatASS het volgende:
Ja maar heb er wel 90 minuten aan verneukt, die krijg ik dus niet terug
Nederland gaat toch geen kampioen worden met dit voetbal
Je hebt zomervakantie...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:29 schreef DatASS het volgende:
Ja maar heb er wel 90 minuten aan verneukt, die krijg ik dus niet terug
Nederland gaat toch geen kampioen worden met dit voetbal
Nee maar ok...Had beter niet kunnen kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alsof je iets anders nuttigs te doen had
Je zit duidelijk op een goeie school.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:57 schreef Ayca het volgende:
Trouwens had ik al verteld dat ong. 27% niet naar klas 6 gaat![]()
![]()
En ik verwacht dat er nog wat zullen sneuvelen met de laatste toetsen
We hebben wel altijd hoge slagingspercentagesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zit duidelijk op een goeie school.
Inderdaad wat een faalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zit duidelijk op een goeie school.
Leerlingen worden gewoon dommer en luier! Kinderen vandaag de dag weten niet wat werken is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:00 schreef Ayca het volgende:
Het is wel opmerkelijk veel dit jaarnormaal ligt het rond de 15%
Je moet ook niet allemaal luie gymnasiasten in 1 school proppenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leerlingen worden gewoon dommer en luier! Kinderen vandaag de dag weten niet wat werken is.
Nee, goede genen, want m'n lichaam ontwikkelt geen mannelijke spieren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Slechte genen, bilmi, sorry. Je had nu al een echte bodybuilder moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |