quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:25 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een quote was voldoende om alles te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem-Jan van Puffelen![]()
O nou ja maar toch dan hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:26 schreef gomi het volgende:
[..]
een droomvrouw is niet leeftijdsgebonden he
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een quote was voldoende om alles te lezen![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat hoeft niet aan het persen te liggen
![]()
Maar vertel, waar kan het nog meer aan liggen? Ik ben er niet zo'n expert in.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'![]()
fuck... die is best slim eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een quote was voldoende om alles te lezen
nooit aan gedacht![]()
![]()
Dat wil je on topic ter sprake brengenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet.![]()
Maar vertel, waar kan het nog meer aan liggen? Ik ben er niet zo'n expert in.![]()
Navelstreng 2 x om de nek, dan kun je persen wat je wilt maar dan wordt hij niet uitgepoept
Nee dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ok. daar kan ik dan niets tegenin brengen he
Kally, het lijkt mij zo kut om als vrouw zijnde ( wat ik dus niet weet hoe dat voelt en ook nooit zal weten ) in het uitpers-gedeelte te zitten en bij momenten voelt dat je écht niet verder kan en toch verder moet.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'![]()
eh maar dat is toch sowieso gevaarlijk?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wil je on topic ter sprake brengen![]()
Navelstreng 2 x om de nek, dan kun je persen wat je wilt maar dan wordt hij niet uitgepoept
![]()
dan is er die hulp van die tang geloof ik toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kally, het lijkt mij zo kut om als vrouw zijnde ( wat ik dus niet weet hoe dat voelt en ook nooit zal weten ) in het uitpers-gedeelte te zitten en bij momenten voelt dat je écht niet verder kan en toch verder moet.
![]()
Met de nieuwe lay-out is FOK! zó veel leuker geworden! Ik hoef alleen nog maar zinnige posts te lezen
![]()
!
Willem-Jan van Puffelen![]()
Dat blijkt dat ik dat wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Moet je wel een lange navelstreng hebben.![]()
Vandaar dat vrouwen niet/weinig poepen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
als ze het doen komt er een baby uit
Dankjewel Kally, ik snap het nu helemaal![]()
![]()
Nee dat is juist het fijne gedeeltequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kally, het lijkt mij zo kut om als vrouw zijnde ( wat ik dus niet weet hoe dat voelt en ook nooit zal weten ) in het uitpers-gedeelte te zitten en bij momenten voelt dat je écht niet verder kan en toch verder moet.![]()
Dan weet je dat er een eind aan komt
Ja klopt hij heeft dan ook nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef gomi het volgende:
[..]
eh maar dat is toch sowieso gevaarlijk?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef Rauzer het volgende:
Met de nieuwe lay-out is FOK! zó veel leuker geworden! Ik hoef alleen nog maar zinnige posts te lezen
![]()
!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat vrouwen niet/weinig poepen...
Dankjewel Kally, ik snap het nu helemaal
Ik prefereer invoeren over uitvoerenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is juist het fijne gedeelte![]()
![]()
![]()
Zie je wel, ik wist het, je vind me liefquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef Rauzer het volgende:
![]()
!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is juist het fijne gedeelte![]()
![]()
![]()
ah jij hebt dat met 1 van jouw kinderen gehadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja klopt hij heeft dan ook nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen
maar weer gezond naar huis toch?![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat vrouwen niet/weinig poepen...
Dankjewel Kally, ik snap het nu helemaal
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer invoeren over uitvoeren
Ja wie nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer invoeren over uitvoeren
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist het, je vind me lief![]()
Hij heeft wat van je nodig![]()
![]()
eh niet obsessed?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist het, je vind me lief![]()
![]()
![]()
Dat niet natuurlijk, maar ik dacht dat ik je had weggejaagd met mijn gezeur.quote:Willem-Jan van Puffelen![]()
Ja is oudstequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jij hebt dat met 1 van jouw kinderen gehad
maar weer gezond naar huis toch?
Jij hebt het begrepen. Die tang met die zachte lipjes. Dat herkent een vrouw vast bij het vingeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef gomi het volgende:
[..]
dan is er die hulp van die tang geloof ik toch?
![]()
Vast jaquote:
quote:![]()
Zou het?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen. Die tang met die zachte lipjes. Dat herkent een vrouw vast bij het vingeren.![]()
![]()
Je weet hoe zo'n tang eruit ziet?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Is vreselijk ja, maar hij is helemaal gezondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:36 schreef gomi het volgende:
[..]
k, lijkt me best wel eng om mee te maken als ouder
Die tang die ik noem is een tang die ik zelf verzin. Ik moet toch wat als het om dit onderwerp gaat als man zijnde?quote:![]()
![]()
![]()
beters dan hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Is vreselijk ja, maar hij is helemaal gezond
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen. Die tang met die zachte lipjes. Dat herkent een vrouw vast bij het vingeren.![]()
![]()
![]()
Nee dat heb ik niet zo gauwquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe als ik zoiets zie, zou mijn eerste gedachte run like the wind zijn
Dat mag, ik was alleen even die tang met een vinger aan het vergelijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Die tang die ik noem is een tang die ik zelf verzin. Ik moet toch wat als het om dit onderwerp gaat als man zijnde?![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Je bent een geweldige lieve en snoezige meid, dat kan gewoonweg niet anders Kally.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag, ik was alleen even die tang met een vinger aan het vergelijken
![]()
Je praat telkens zo lief, ja, ik kan het moeilijk anders zeggen.Kally
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: