Tjoh.... Bomen en planten hebben geen recht meer tot leven. Daarnaast wordt je nog gedwongen tot belasting betalen voor het mogen ademen.quote:Obama Plans To Sneak Through Carbon Tax By Stealth
President Obama is planning to sneak through his job-killing, economy wrecking carbon tax by stealth according to the Washington Post, by passing a weakened bill and then adding in cap and trade provisions after the heat is off following the November elections.
bron
BNW.quote:
Recycle bin?quote:
Van Lambiekje dan wel.quote:
Verbrandingsoven.quote:
quote:
Welnee, het slaat nergens op.quote:
quote:
I don't carequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:40 schreef RitseB het volgende:
Hoi Yvonne, wat vind jij nou van het idee?
Ze kijken zo lief.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
I don't care![]()
Ik vind Obama's oortjes zo schattig
Ik roep altijd voor ik de deur uit ga kei hard 'yes we can' tegen mezelf in de spiegel, telt dat ook?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
I don't care![]()
Ik vind Obama's oortjes zo schattig
En nu inhoudelijk.quote:
TS begint.quote:
Nee nee nee, het zit 'm in die oren!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik roep altijd voor ik de deur uit ga kei hard 'yes we can' tegen mezelf in de spiegel, telt dat ook?
Kweenie,quote:
Mijn oren zijn zo episch dat ze binnenkort in plexiglas worden gegoten en tentoon worden gesteld in het Louvre. Om het epischer te maken... ik zit vast aan het plexiglas.quote:
Ik las Einderectie Games.... bevalt dat?quote:
Eindredactie bevalt goed.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik las Einderectie Games.... bevalt dat?
Kun jij eens uitvinden of je in Fallout: New Vegas eindelijk weer eens de kinderen kunt doodmaken?quote:
Jij bent een Ferengi?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mijn oren zijn zo episch dat ze binnenkort in plexiglas worden gegoten en tentoon worden gesteld in het Louvre. Om het epischer te maken... ik zit vast aan het plexiglas.
Kan niet, durf ik nu al te zeggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kun jij eens uitvinden of je in Fallout: New Vegas eindelijk weer eens de kinderen kunt doodmaken?
Nee als ik Ferengi was dan betaalden mensen een fortuin aan Latinum om mijn perfecte goddelijke lichaam te mogen aanschouwen. Uit het hele universum zouden buitenaardse rassen toestromen om een glimp van mijn DNA op te mogen vangen. Wereld vrede zou geen fictie meer zijn, galactische vrede zou een realiteit worden mocht mijn lichaam openbaar worden gemaakt. Iedereen zou streven om ook maar in de buurt te komen van mijn genialiteit. Goden zouden de historie laten herschrijven aangezien ze niet kunnen wedijveren aan mijn fysieke postuur!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee als ik Ferengi was dan betaalden mensen een fortuin aan Latinum om mijn perfecte goddelijke lichaam te mogen aanschouwen. Uit het hele universum zouden buitenaardse rassen toestromen om een glimp van mijn DNA op te mogen vangen. Wereld vrede zou geen fictie meer zijn, galactische vrede zou een realiteit worden mocht mijn lichaam openbaar worden gemaakt. Iedereen zou streven om ook maar in de buurt te komen van mijn genialiteit. Goden zouden de historie laten herschrijven aangezien ze niet kunnen wedijveren aan mijn fysieke postuur!
De zondvloed is door God gestuurd nadat hij erachter kwam dat Adam en Eva inferieur geschapen waren na zijn evenbeeld nadat hij mij zag. God zag zijn fout in en herschiep de mensheid met mij als blauwdruk.
Worden eigenlijk na mijn weten niet meer gemaakt. Genre is achterhaald door point and' click adventures.quote:
- Ik slik niks behalve Havanna club 7yquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat slik jij?!
Wie is die langhaar in je fobo?
En wie is je favo metalband?
Alles na de klote.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
- Ik slik niks behalve Havanna club 7y
- Die langhaar is een vriend van me
- Slayer!!!
Het was subliemvermaakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Worden eigenlijk na mijn weten niet meer gemaakt. Genre is achterhaald door point and' click adventures.
Achterhaald?? Het is een complot!! Hitleriaans, zeg ik je!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Worden eigenlijk na mijn weten niet meer gemaakt. Genre is achterhaald door point and' click adventures.
Hmmz,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
- Ik slik niks behalve Havanna club 7y
- Die langhaar is een vriend van me
- Slayer!!!
Vallen Larry 1,2 en 3 ook onder tekst adventures?quote:
Zork wel, de oude Larry's volgens mij ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Vallen Larry 1,2 en 3 ook onder tekst adventures?
Nee, dacht het niet. Had al iets grafisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Vallen Larry 1,2 en 3 ook onder tekst adventures?
Ken sent me.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet. Had al iets grafisch.
Correct, maar ik moest alles wel in typenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet. Had al iets grafisch.
Ligt er maar net aan hoe je text-adventures definieert. Zork had bijvoorbeeld totaal geen grafisch gedeelte.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Correct, maar ik moest alles wel in typen
"ken sent me"
Ga je schamen, en ga iig 1,2,3 spelenquote:
Kijk.. daar wordt een man hard vanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:37 schreef yvonne het volgende:
http://www.allowe.com/download/audio/midi/LSL1%20Theme%20SCI.mid
Staat nog op mijn to-do lijstje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je schamen, en ga iig 1,2,3 spelen
Foei, driewerf foei.
6.48, dat kan er wel vanaf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.abandonia.com/(...)nge+Lizards+VGA.html
Ik ben de demo aan het downloaden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:46 schreef yvonne het volgende:
Hier was ik pas echt zoet en braaf mee
http://www.logler.com/gazillionaire-3
Dat was ook niet echt een adventure game. Maar wel cool.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:52 schreef Zokunen het volgende:
commander keen was toch echt koning, al was dat al grafisch
Valt the 7th quest wel onder adventure dan? (ook grafischquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt een adventure game. Maar wel cool.Heb daar menig uurtje aan besteed, Die slakken! De sound effects!
Het valt niet mee neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Lastig, eerste potje al meteen 90000 in de min.
Dat hoeft tegenwoordig dus niet meer met games.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het valt niet mee nee
Je moet er iet of wat bij nadenken
Ik ga even slapen
Eindelijk een nachttopic van niveauquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:54 schreef Heatseeker het volgende:
Jullie hebben het topic gered.
Bravo en hulde.
Nog welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:19 schreef marcel-o het volgende:
Nu is´t alleen de zon nog die voor niks opgaat
Ja, appels ende peren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
En dan lopen ze op sommige users te zeiken dat men topics verneukt..
Ik die andere 2 ook!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:44 schreef RitseB het volgende:
Policequest heb ik wel gespeeld als jochie van 6.
Met vermindering van CO2 hebben dus bomen minder rechten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:58 schreef ToT het volgende:
Kom op gosert; bomen en planten hebben geen recht te bestaan?
Belastingen op ademen?
Leg ff uit waar je dat allemaal vandaan haalt s.v.p..
Dus in principe zijn de bomen de vervuilers want die hebben ervoor gezorgd dat de co2 concentratie omhoog gegaan is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met vermindering van CO2 hebben dus bomen minder rechten.
Het gehele CO2 verhaal is quatsch. En puur en alleen bedacht om belastingen te kunnen heffen.
Mooi topic geworden toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:41 schreef ToT het volgende:
Ja goftedomme zeg, wat doet dit in BNW?
Een slowchattopic met een TT en OP die kant noch wal raken. En bedankt, Yvonne!
.....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met vermindering van CO2 hebben dus bomen minder rechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |