Hoe lang ga je op vakantie, L_V, een paar maanden, of bestaan je dagen op vakantie grotendeels uit lezen?quote:
Ik heet karmozijn. Tof boek!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:42 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik ga naar Istanbul en neem mee:
Orhan Pamuk - Istanbul, herinneringen en de stad
" " - ik heet Karmozijn
" " - Het zwarte boek
Jason Goodwin - De Brand van Istanbul (jaren geleden gelezen, heb deel 2 ook maar die was meh)
John Freely - De geschiedenis van Istanbul (al gelezen, maar achterin staan beschrijvingen van de sights van Istanbul)
Niet dat ik ze allemaal daar lees, maar ter voorbereiding. Verder ben ik nu bezig in Naam van de Roos van Eco, en daarna heb ik de Slinger van Foucault en Alles wat ik verzwegen heb (Azar Nafisi) nog.
Wordt een drukke zomerGelukkig lees ik snel.
3 wekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoe lang ga je op vakantie, L_V, een paar maanden,
quote:of bestaan je dagen op vakantie grotendeels uit lezen?
Ah Baudolino! Heb je al eerder Eco gelezen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef Meursault het volgende:
Het lijstje is geworden:
Umberto Eco - Baudolino
L. Ron Hubbard - Battlefield Earth
Albert Camus - De mens in opstand
Renate Dorrestein - Het geheim van de schrijver Ja, ach.. Best interessant.
Het nieuwe testament (Telos - Herziene Voorhoeve vertaling) Voor de zekerheid.
Vannacht op vakantie..
Lijst was niet compleet, heb even de krat omgekeerd, dus hierbij een aanvullingquote:Op zondag 4 juli 2010 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zo nog het een en ander wat ik wel al binnen had, maar nog niet (goed of helemaal) heb gelezen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:Vakantie is er voor rust en ontspanning. Op vakantie heb ik geen Internet en zo, dus kan ik eindelijk, zonder afleiding, weer eens lekker lezen. In het zonnetje.
Precies. Ik zoek een camping waar een paar leuke stadjes in de buurt liggen met kastelen en zo, ga een paar keer op excursie, wandel elke dag een uurtje of zo in de omgeving en voor de rest doe ik helemaal geen fluit. De laptop gaat mee voor de films, voor mail gebruik ik mijn telefoon, 1x per paar dagen en verder is het rest and relaxation.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
zo ongeveer denk ik ook over vakantie...
Vind het altijd zo belachelijk als je hoort dat een groot deel van de Nederlanders gestresster (?) terug komt van vakantie dan dat ze gingen...
Is dat niet een beetje zware kost voor vakantie? Zijn nou niet de meest opwekkende (en opgewekte) schrijvers die je noemtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik neem vaak dezelfde boeken mee, gek genoeg.
Ingmar Heytze, stuk of 7 boeken,
Jane Austen, Bronte, Tolstoj. En ik denk dat ik Oliver Sachs Musicofilia ook meezeul.
Ik weet niet. Is moeilijk uitleggen, maar mij maakt het gelukkig. Ik heb vorig jaar in mijn vakantie in een week tijd Stieg gelezen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zware kost voor vakantie? Zijn nou niet de meest opwekkende (en opgewekte) schrijvers die je noemt
Nou ja, vooral doen dan, maar ik zie mezelf in het zonnetje nog niet 'Jane Eyre' of 'Oorlog en Vrede' lezen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet niet. Is moeilijk uitleggen, maar mij maakt het gelukkig. Ik heb vorig jaar in mijn vakantie in een week tijd Stieg gelezen.Alle 3. Ik ben nogal een snellezer.
Ik vind het heerlijk. Geeft mijn hoofd juist rust.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou ja, vooral doen dan, maar ik zie mezelf in het zonnetje nog niet 'Jane Eyre' of 'Oorlog en Vrede' lezen...
Ik zie mezelf op vakantie dat niet lezen eerlijk gezegd! (maar dat is persoonlijk natuurlijk).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou ja, vooral doen dan, maar ik zie mezelf in het zonnetje nog niet 'Jane Eyre' of 'Oorlog en Vrede' lezen...
Zegt iemand die Decline and Fall meeneemt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zware kost voor vakantie? Zijn nou niet de meest opwekkende (en opgewekte) schrijvers die je noemt
Ja, maar dat is er maar één. Ik neem niet alleen maar Gibbon en dergelijke mee. Ik denk dat 'The Art of Discworld' het evenwicht aardig hersteltquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zegt iemand die Decline and Fall meeneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |