Dit dus, post gewoon onder je originele account.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat maakt het in hemelsnaam uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:16 schreef sig000 het volgende:
Statistisch gezien heb je ongeveer 2 a 3 maanden voordat je vervangen word.
Oh, ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
Als ze toch op FOK zit, dan herkent ze deze feiten heus wel
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef Zuuger het volgende:
Voor de duidelijkheid, dit niet mijn eigen account. Mijn vriendin leest mee op Fok en ben ook redelijk bekend hier op Fok...
Ik zit al een tijdje met een probleem. Ik kan niet goed omgaan met het aantal sexpartners die mijn vriendin heeft gehad. Ze is nu 19 en staat al op de 10, waarvan slechts 1 een ex is. Daarnaast heeft ze met meer dan 50 jongens gezoend. Zelf heb ik ook niet stilgezeten de laatste jaren. Ik ben nu 22 en sta op 4 bedpartners. Toch is dit een heel groot verschil. Wat is ongeveer normaal rond deze leeftijd? En iemand dezelfde ervaringen en hoe ermee om gegaan?
TS kan er niet mee omgaan(die grap is ook gemaakt)
GGD en zo... Kan geen kwaad bij risicogevallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
GGD en zo... Kan geen kwaad bij risicogevallen.
TS zelf: 1 of 2 bedpartners...
Vraag ik me ook eigenlijk afquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Tenzij.. Ze gisteren zijn vriendin geworden is en eergister die tien man achter elkaar gehad heeft en zich in de tussentijd niet gewassen heeft wat resulteert in een megaplakmuts.. Mja die kans is natuurlijk erug kleinquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef Cue_ het volgende:
Deze details zijn zeker niet een 'owja' momentje voor de vrouwelijke fokker
Maar BOEIE!! het gaat toch om het hier en nu! Zolang ze jou maar trouw is
Daaromquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:02 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Tenzij.. Ze gisteren zijn vriendin geworden is en eergister die tien man achter elkaar gehad heeft en zich in de tussentijd niet gewassen heeft wat resulteert in een megaplakmuts.. Mja die kans is natuurlijk erug klein
Weet ik niet, de sexpartners zeggen niks in ieder gevalquote:
He wat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef Zuuger het volgende:
Voor de duidelijkheid, dit niet mijn eigen account. Mijn vriendin leest mee op Fok en ben ook redelijk bekend hier op Fok...
Ik zit al een tijdje met een probleem. Ik kan niet goed omgaan met het aantal sexpartners die mijn vriendin heeft gehad. Ze is nu 19 en staat al op de 10, **waarvan slechts 1 een ex is**. Daarnaast heeft ze met meer dan 50 jongens gezoend. Zelf heb ik ook niet stilgezeten de laatste jaren. Ik ben nu 22 en sta op 4 bedpartners. Toch is dit een heel groot verschil. Wat is ongeveer normaal rond deze leeftijd? En iemand dezelfde ervaringen en hoe ermee om gegaan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef machtpen het volgende:
22 en 4 bedpartners is een veel groter probleem, dus maak je er niet druk over.
quote:
Wat doe je dan als je partner er naar vraagt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit waarom stelletjes elkaar tot in detail moeten vertellen wat ze allemaal hebben uitgevreten voordat ze elkaar tegenkwamen. Komt alleen maar ellende van, dat zie je maar weerHoud je vroegere bedpartners lekker voor jezelf en geniet van elkaar. Is dat nou zo moeilijk?
Liegen of grapje makenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je partner er naar vraagt?
zeggen dat daar alleen maar gezeur van kan komen, en ik zelf ook totaal niet wil weten wat haar ´getallen´ zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je partner er naar vraagt?
Onzekere vriend dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:34 schreef Chowi het volgende:
Wel verdraaid, TS lijkt mijn vriend wel.
De avdocaat van de duivel zou zeggen: "als je in een gezonde relatie zit, dan kun je het ook gewoon vertellen"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
zeggen dat daar alleen maar gezeur van kan komen, en ik zelf ook totaal niet wil weten wat haar ´getallen´ zijn.
als je in een gezonde relatie zit, zou ze het laten gaan en het respecteren dat dat iets heel persoonlijks is. )waar dus eigenlijk alleen maar gezeur van kan komen)
Dit. Of de deur uitschoppenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef JohnDorian het volgende:
zeggen dat daar alleen maar gezeur van kan komen, en ik zelf ook totaal niet wil weten wat haar ´getallen´ zijn.
als je in een gezonde relatie zit, zou ze het laten gaan en het respecteren dat dat iets heel persoonlijks is. )waar dus eigenlijk alleen maar gezeur van kan komen)
Nou ja, ik hoef ook geen gratis hoer slash een ontzettende slet als vriendin. Net zo min als dat ik een maagd wil. Heb wel een maximum, maar dat maximum ligt wel een stuk hoger dan bij TS.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat, of een vriend die geen afgelebberde boterham als vriendin wil.
Bedankt voor deze nuttige toevoeging.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:42 schreef turnazz het volgende:
het is dat ik maagd ben, anders had ik ook kunnen zeggen dat ik TS zijn vriendin heb volgeblaft
Nee. Het betekent alleen dat haar kutje makkelijker te krijgen is dan de gemiddelde meid van haar leeftijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Tja, dus dat betekent dat ze goed kan neuken toch?
Toffe relatie als je alles gaat vermijden waar je eventueel een kutgevoel aan kunt overhouden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hadden jullie het daar maar niet over moeten hebben, zat je nu niet met dat klote gevoel...
onzinquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:04 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee. Het betekent alleen dat haar kutje makkelijker te krijgen is dan de gemiddelde meid van haar leeftijd.
Juist en bij een man gaat precies hetzelfde op. Liever zo dan een relatiehopper, maar dat hoeft uiteindelijk ook niet alles te zeggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:44 schreef ChocolateGiddyUp het volgende:
Zo kun je elke meid die eens genoten heeft van dr vrijgezellenbestaan wel afschrijven i presume?
Iemand die 1x onveilige seks heeft bedreven, kan ook al een soa hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Tja, dus dat betekent dat ze goed kan neuken toch? Geen SOA's verder?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:21 schreef mirved het volgende:
Volgende keer als je met haar tongt bedenk je dan dat die tong over 10 vreemde piemels heen is gegaan TS
Dus je vind het kut dat je vriendin met meer mannen heeft 'gespeeld' dan jij? Who gives a fuck, als het goed is heb jij met meer vrouwen 'gespeeld' dan haarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef Zuuger het volgende:
Ik zit al een tijdje met een probleem. Ik kan niet goed omgaan met het aantal sexpartners die mijn vriendin heeft gehad. Ze is nu 19 en staat al op de 10, waarvan slechts 1 een ex is. Daarnaast heeft ze met meer dan 50 jongens gezoend. Zelf heb ik ook niet stilgezeten de laatste jaren. Ik ben nu 22 en sta op 4 bedpartners. Toch is dit een heel groot verschil. Wat is ongeveer normaal rond deze leeftijd? En iemand dezelfde ervaringen en hoe ermee om gegaan?
Denk niet dat er een 'norm' is wat betreft bedpartners. Het gaat erom wat jij acceptabel vindt. Vindt je 10 te veel, nou dan maak je er een eind aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef Zuuger het volgende:
Lulkoek, ik (jongen) heb met ongeveer 35 dames gezoend en heb met 3 meisjes geneukt. Ben zelf 19 overigens. Veel mensen zoenen hoeft niet gelijk te betekenen dat je alles neukt wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:14 schreef Flashwin het volgende:
Op je 19de met meer dan 50 jongens gezoend?
En jij gelooft dat ze niet meer dan 10 jongens heeft geneukt? Die slet heeft zich laten gangbangen door 8 man tegelijk waarschijnlijk. Meerdere malen.
precies, lopen hier ook (mooie) vrouwen rond die voor slet uitgemaakt worden, 50+(!) jongens gezoend, maar nog maagd zijn.. serieusquote:Op maandag 21 juni 2010 00:58 schreef Rewiinded het volgende:
[..]
Lulkoek, ik (jongen) heb met ongeveer 35 dames gezoend en heb met 3 meisjes geneukt. Ben zelf 19 overigens. Veel mensen zoenen hoeft niet gelijk te betekenen dat je alles neukt wat los en vast zit.
Onzin dat er alleen maar ellende van komt. Er bestaat ook nog zoiets als accepteren zoals het is. Ik kan dat, dus ik zou ook graag een vriend willen die dat kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp nooit waarom stelletjes elkaar tot in detail moeten vertellen wat ze allemaal hebben uitgevreten voordat ze elkaar tegenkwamen. Komt alleen maar ellende van, dat zie je maar weerHoud je vroegere bedpartners lekker voor jezelf en geniet van elkaar. Is dat nou zo moeilijk?
Hoezo? Heb je gefaald in het leven als je niet elke goedkope hoer die zich aanbod hebt geneukt voor een nachtje?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef machtpen het volgende:
22 en 4 bedpartners is een veel groter probleem, dus maak je er niet druk over.
En maar janken als vrouwen hetzelfde doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:13 schreef Sapstengel het volgende:
Veel bedpartners hebben gehad omdat men denkt "neuken is neuken" ook. Lekker van die breezerhoeren die je vervolgens nooit meer ziet en het de volgende dag weer met iemand anders doen.
Inderdaad want dan zijn het ineens hoeren en zijn ze viesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En maar janken als vrouwen hetzelfde doen
En weer iemand die dequote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Onzin dat er alleen maar ellende van komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Op zich zijn het wel leuke verhalen om een hete avond op te starten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar er komt toch alleen ellende van!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef sig000 het volgende:
Op zich zijn het wel leuke verhalen om een hete avond op te starten.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar er komt toch alleen ellende van!![]()
![]()
Dat zie je toch wel aan TS!
![]()
![]()
dat hoeft het natuurlijk helemaal niet te betekenen he.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Tja, dus dat betekent dat ze goed kan neuken toch? Geen SOA's verder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |