Weleens van een vraagprijs gehoord?quote:
geen 230M maar wel een 320Mquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:33 schreef frankpaul1 het volgende:
Dit is de versie met 230M? Zo ja, 375 geboden.
Tuurlijk heb ik alles er nog bij...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:41 schreef Zwolsboy het volgende:
Heb je de doos en aankoopbon nog allemaal?
Waarom doe je hem na een maand al weg ? (gejat?)
wel verdacht hoor zo snel verkopen.
Ja die inderdaad. Is misschien wat laag, maar dit is niet zomaar een beschadiging. Ziet er best ernstig uit, verder claim je dat alles naar behoren lijkt te werken. Dat is ook niet echt heel geruststellend. Succes met de verkoop, iig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef HellRaver het volgende:
[..]
geen 230M maar wel een 320M![]()
Bod genoteerd maar natuurlijk veel te weinig, voor dat geld gebruik ik hem liever zelf.
Tja ik ben helaas niet helderziend anders had ik wel op de markt gestaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:46 schreef frankpaul1 het volgende:
[..]
Ja die inderdaad. Is misschien wat laag, maar dit is niet zomaar een beschadiging. Ziet er best ernstig uit, verder claim je dat alles naar behoren lijkt te werken. Dat is ook niet echt heel geruststellend. Succes met de verkoop, iig.
Daarom twijfel ik dus ook nogquote:Op zondag 27 juni 2010 02:04 schreef RichardHammond het volgende:
Waarom fix je hem zelf dan niet i.p.v. zo veel geld verliezen en veel extra toeleggen op een nieuwe?
Vind het zelf een beetje een raar/vaag verhaal en daarom ook niet echt geintresseerd.
Omdat ik geen zin heb om hem uit elkaar te halen?quote:Op zondag 27 juni 2010 02:04 schreef RichardHammond het volgende:
Waarom fix je hem zelf dan niet i.p.v. zo veel geld verliezen en veel extra toeleggen op een nieuwe?
Vind het zelf een beetje een raar/vaag verhaal en daarom ook niet echt geintresseerd.
Je wilt niet weten wat Apple durft te vragen voor het vervangen van de behuizing...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef dirkmeister het volgende:
laat hem dan maken, en als je max 250 wil kwijt zijn is 750 dus ook niet genoeg.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:33 schreef frankpaul1 het volgende:
Neuhj meer om onderstaand soort reacties die tegenwoordig op Fok! meer regel dan uitzondering zijn...quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:33 schreef frankpaul1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |