Dat mag helemaal niet. je moet het gordijn niet braden of koken. je moet het ook laten hangenquote:
Niet doen hoor. Gewoon een eiland kiezen en daar lekker blijven zitten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:41 schreef MeneerTim het volgende:
EILANDHOPPEN??!!!
Dat is dan wel weer een boek dat ik graag in mijn bezit zou willen hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:13 schreef mane het volgende:
Het doet me een beetje hieraan denken, DO, maar dat geeft niks hoor.
[ afbeelding ]
Jazeker, ik moet van m'nquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:30 schreef DO2 het volgende:
Gaan jullie vandaag wel kijken, mensen?
Ja, en dan Brylcreem in m'n haar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:37 schreef DO2 het volgende:
Ah, jullie werken met de 3 B's, begrijp ik. Bitterballen, beamer, bier.
Toen ik het postte echt niet. Vlak daarna kwam het besef.quote:
Dat brengt mij op het volgende:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, en dan Brylcreem in m'n haar.
Ha! Je moet eraan geloven!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:47 schreef k_man het volgende:
Vanavond een bbq-feestje bij m'n broer (leuk met dit weer...), dus het zal daar wel aangezet worden, vrees ik.
Ik doe het niet vanuit een principe. Voorheen heb ik dat ook gedaan, wat jij beschrijft maar ik merk dat ik er allereerst het geduld niet (meer) voor heb om zo'n voetbalwedstrijd uit te zitten (vooral niet als er amper doelpunten vallen), en de bier en de bitterballen doen het niet voor me. Ach, wellicht als we in de finale komen, dan ga ik me er wel aan overgeven. En dan is het vast gezellig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is wel wat overdreven, mane.
We zijn net mensen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laat ik het zo zeggen: naar SATC2 gaan lijkt me erger, dus zo hebben we allemaal wat.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:03 schreef broer het volgende:
Het wordt tijd voor de kloon 'wk_man'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |