Oh daar heb ik geen last van, hij was voor dit punt pas 2x vastgelopen en dat ging heel anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar in RDR zitten daar wel de fouten bij. Net als je op je map een blauw puntje hebt die met je meerdijt, die gaat constant rechtdoor terwijl die dat in het 'echt' niet doet.
oeh jij ondeugende stouterikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik belde net iemand terwijl ik keihard http://www.vuvuzela.fm/ aan had staan
I really don´t give a shit, ik heb al 1000 keer gezegd dat ik ging kappen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Cared iemand als ik post? Ik heb mn doei nu toch al gebroken en ik verveel me en ik ben zwak.
25. Wat een fagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ben je fucking scare ofzo. Heb je 19 posts per pagina ofzo.
Bij mij op de ps3 is die trouwens ook een keer vastgelopen. Flipte hem de pan uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van, hij was voor dit punt pas 2x vastgelopen en dat ging heel anders.
25 vriendquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ben je fucking scare ofzo. Heb je 19 posts per pagina ofzo.
Niks mis mee. Maar serieus, probeer wat te regelen om te gaan doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Cared iemand als ik post? Ik heb mn doei nu toch al gebroken en ik verveel me en ik ben zwak.
Want? Mag iedereen toch zelf weten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar serieus, probeer wat te regelen om te gaan doen.
Rustig, het is alleen maar een suggestie/tip.quote:
Hoezo zeg je dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Rustig, het is alleen maar een suggestie/tip.
Is alleen maar gezellig en het is wel zo fijn om een goed sociaal leven op te bouwen.
Ik ben autist, dus dat klopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja je doet net of wd geen sociaal leven heeft
Wow, je leven zal maar zo leeg zijn dat je niet zonder FOK! kunt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wow, je leven zal maar zo leeg zijn dat je niet zonder FOK! kunt.
Zegt iemand die vrijdagavond op fok zit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wow, je leven zal maar zo leeg zijn dat je niet zonder FOK! kunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |