SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk

quote:Op zaterdag 11 september 2010 04:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn eerste keer duurde iets van 3-4 uur. met een klein schaartje knippen en met goedkope 1 euro mesjes scheren.. Nu scheer ik mijn hoofd bij in het donker (coudhe heeft geen licht) en blind op de tast, in een pakweg 30sec.
Maar ik ga het weer laten groeien
Wilkinson scheermesjes, dé choice van gabberswhut? Een hele kale kop in 30 sec?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zeker 20 minuten bezig.

als het eenmaal kaal is is het maar een paar sec. om bij te houden lijkt me.quote:Op zaterdag 11 september 2010 06:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
whut? Een hele kale kop in 30 sec?
Ik ben zeker 20 minuten bezig.

Ik héb een kale kop, maar zelfs dan ben ik nog wel even bezig... maar dat is meer omdat ik voorzichtig ben ivm. een erg gevoelige huid en 'imperfecties'...quote:Op zaterdag 11 september 2010 06:23 schreef Under_Score het volgende:
[..]
als het eenmaal kaal is is het maar een paar sec. om bij te houden lijkt me.
als je een donsje hebt ben je langer bezig.

quote:Neee niet doen!Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mja, dat lijkt mij nou juist net te kort. Ik heb een fors hoofd.

staat je goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Vandaag ben ik er met de tondeuse op standje 1 er overheen gegaan, excuses voor de vermoeide blik en slechte fotokwaliteit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoi Jeremy,quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef jeremy123456789 het volgende:
hey
ik twijfel of ik mijn haar moet millimeteren zo ja hoeveel millimeter
iemand tips
http://jeremy4695bv.hyves(...)cture_ProfileBoxLeft

Nu dan toch eindelijk maar gedaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:43 schreef Compomotive155 het volgende:
Eigenlijk wil ik dit ook gaan doen .
Daar mijn haar ook behoorlijk dun aan het worden is

hey ik ga het volgende week ook doen heb jij nog tips ?? ik ben er nog niet uit hoeveel mmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:51 schreef Tigerr het volgende:
ik ga morgen ook voor het eerst van half lang naar gemillimeterd 9mm

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |