abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84802149
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 00:40 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
HAHA EEN GRAPPIG PLAATJE !11111 :D !!!!!!!!!!!!!!11
U MAD?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:38:18 #52
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_84810217
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 08:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

HAHA EEN GRAPPIG PLAATJE !11111 :D !!!!!!!!!!!!!!11
Goede garp he! :D
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_84810439
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:39 schreef clockcable het volgende:
Kort haar is voor bazen ^O^
en lang haar is voor hippies? }) :')
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84853031
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:43 schreef rubje het volgende:

[..]

en lang haar is voor hippies?
ja.
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:47:33 #55
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_84974910
Vandaag ben ik er met de tondeuse op standje 1 er overheen gegaan, excuses voor de vermoeide blik en slechte fotokwaliteit. ;(

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_85048309
Even een praktische vraag, hoe vangen jullie 't haar op? Gewoon op de grond laten vallen en dan stofzuigen?
pi_85052939
Ik zit gewoon lekker in de badkuip en spoel de prut gewoon door het putje... :')
pi_85053225
In de zomer in de tuin, in de winter in de badkamer boven de wastafel.
pi_85124328
@chocolatebear: knap werk! mijn haar is al een hele tijd idem dito, iets korter. ik wil er graag met het scheermes over heen om echt zo'n gladde kop te krijgen maar zie dit zelf niet zitten. Is iemand daarin bedreven?

[ Bericht 2% gewijzigd door kaalkop op 11-08-2010 23:43:13 ]
pi_85142858
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:33 schreef kaalkop het volgende:
@chocolatebear: knap werk! mijn haar is al een hele tijd idem dito, iets korter. ik wil er graag met het scheermes over heen om echt zo'n gladde kop te krijgen maar zie dit zelf niet zitten. Is iemand daarin bedreven? (België)
Wat heeft Belgie ermee te maken?
U MAD?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:56:02 #61
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_85184873
Misschien een vaak gestelde vraag: wat is een goede tondeuse om je hoofd te scheren (indien je ook een tondeuse gebruikt uiteraard).
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_85224257
choco probeer eens standje 0 , zal je goed staan
pi_85232726
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Chocolatebear het volgende:
...excuses voor de vermoeide blik... ;(
Dat zei je ook al in je vorige reactie. Je mag gerust zeggen dat je zo stoned als een garnaal bent hoor. :7
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:18:35 #64
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_85262151
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Dat zei je ook al in je vorige reactie. Je mag gerust zeggen dat je zo stoned als een garnaal bent hoor. :7
Je hebt me door!
pi_85590119
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:15 schreef adhemar25 het volgende:
Hi dutchkr, hoe zijn de reacties geweest? Van jouw partner en van de rest? Tov een paar centimer is direct helemaal glad natuurlijk een groot verschil. Scheer je nu elke dag?
Hi adhemar25,
Het was inderdaar een groot verschil van enkele cm naar helemaal glad. Wel een super ervaring. Vooral om het zelf te doen. Mijn partner vond het helemaal niets... Zij was altijd tegen kort haar. Maar nu mag ik het ineens wel kort houden, als het maar niet glad is. Zo heeft ieder nadeel zij voordeel. Ik heb het twee weken laten groeien. Daarna de zijkanten laten millimeteren. Jawel door mijn partner. We zijn net terug van drie weken vakantie. Dus lekker gebruinde kop. Morgen mag ze bovenop standje #3 en zijkanten #1. Het blijft kort. En kaal gaat het zeker opnieuw komende zomer...

PS. Ik zal me nu na mijn vakantie eens verdiepen in hoe ik een foto kan plaatsen. Ben geen regelmatige poster. Maar mijn ervaringen wilde ik met jullie delen.
pi_85680622
Wat is een goed apparaatje om je hoofd en baard in een keer door te kunnen scheren? Ik wil met een apparaat, dus helemaal glad zal het niet worden. Maar het mag best korter dan de 3 mm doe ik nu heb op m'n hoofd. En m'n baard scheren met mesjes ben ik klaar mee. Dus het lijkt me handig om dat allemaal in 1 keer door te doen.

Iemand goede ervaringen met een apparaat?
pi_85826612
Hmm, ik zit er ook over te denken. Niet kaal, maar wel gecentimeterd. Maar stiekem durf ik het niet.
Cool story, Hansel.
pi_85827289
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik zit er ook over te denken. Niet kaal, maar wel gecentimeterd. Maar stiekem durf ik het niet.
Gewoon een keer met de tondeuse er over heen gaan, begin gewoon met 6 of 9 mm en als het bevalt kan je altijd de volgende keer korter gaan.
Bevalt het je niet, dan is het met een paar weken weer aangegroeid.

Ik heb mijn haar nu al een paar jaar gemillimeterd, en wil echt niet anders, bevalt me heel erg goed.
pi_85827427
Eigenlijk wil ik dit ook gaan doen .
Daar mijn haar ook behoorlijk dun aan het worden is :r ;(
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_85889545
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:36 schreef Brandwacht het volgende:

[..]

Gewoon een keer met de tondeuse er over heen gaan, begin gewoon met 6 of 9 mm en als het bevalt kan je altijd de volgende keer korter gaan.
Bevalt het je niet, dan is het met een paar weken weer aangegroeid.

Ik heb mijn haar nu al een paar jaar gemillimeterd, en wil echt niet anders, bevalt me heel erg goed.
Mja, dat lijkt mij nou juist net te kort. Ik heb een fors hoofd :').
Cool story, Hansel.
pi_85898720
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:43 schreef Compomotive155 het volgende:
Eigenlijk wil ik dit ook gaan doen .
Daar mijn haar ook behoorlijk dun aan het worden is :r ;(
Doen! Ik heb hetzelfde 'probleem' :') en zat er voorheen best wel mee. Vorige maand besloten om gewoon naar de kapper te gaan :D en gezegd dat alles er af moest...
Tis eerst ff wennen, maar wat is het fijn zeg. Tis nu flink gegroeid, maar zou alles er meteen weer afwillen hebben! Oh en daarnaast zie je nu dus nog duidelijker dat ik kalend ben, maar dat boeit me ineens niet meer :)
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_86281626
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:14 schreef grazz het volgende:

[..]

Doen! Ik heb hetzelfde 'probleem' :') en zat er voorheen best wel mee. Vorige maand besloten om gewoon naar de kapper te gaan :D en gezegd dat alles er af moest...
Tis eerst ff wennen, maar wat is het fijn zeg. Tis nu flink gegroeid, maar zou alles er meteen weer afwillen hebben! Oh en daarnaast zie je nu dus nog duidelijker dat ik kalend ben, maar dat boeit me ineens niet meer :)
Je kan tegenwoordig zelfs tondeuses in de winkel kopen! Kan je het thuis zelf doen!
pi_86287210
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:14 schreef grazz het volgende:

Oh en daarnaast zie je nu dus nog duidelijker dat ik kalend ben, maar dat boeit me ineens niet meer :)
Nu durf ik niet meer _O- :')
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_86305232
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Je kan tegenwoordig zelfs tondeuses in de winkel kopen! Kan je het thuis zelf doen!
Owja :P , maar lijkt me toch lastig ofzo..het idee dat ik een stuk vergeet ofzo. Ja, dat zal vast niet gebeuren, maar ik wil het dan helemaal perfect hebben.
pi_86305261
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:47 schreef Compomotive155 het volgende:

[..]

Nu durf ik niet meer _O- :')
hehe, maar ik heb dan ook erg donker haar...als je blond bent bijv. dan valt het wel mee. En het staat veel stoerder dan wanneer je de kalende plekken probeert te bedekken. Bij mij zag je het nooit zo erg, maar in het licht zag je dat het wat dunner begon te worden. Wanneer ik dan met mensen praatte zag ik hun ogen wat naar boven afdwalen.. dan dacht ik; zeg nou maar gewoon dat je ziet dat ik kaal word b*tch :(

Maar goed, sinds het eraf is ben ik eigenlijk alleen maar zelfverzekerder geworden en tis zo heerlijk om niet meer een half uur voor de spiegel te staan lol :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')