Goede garp he!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HAHA EEN GRAPPIG PLAATJE !11111!!!!!!!!!!!!!!11
en lang haar is voor hippies?quote:
Wat heeft Belgie ermee te maken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:33 schreef kaalkop het volgende:
@chocolatebear: knap werk! mijn haar is al een hele tijd idem dito, iets korter. ik wil er graag met het scheermes over heen om echt zo'n gladde kop te krijgen maar zie dit zelf niet zitten. Is iemand daarin bedreven? (België)
Dat zei je ook al in je vorige reactie. Je mag gerust zeggen dat je zo stoned als een garnaal bent hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Chocolatebear het volgende:
...excuses voor de vermoeide blik...![]()
Je hebt me door!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zei je ook al in je vorige reactie. Je mag gerust zeggen dat je zo stoned als een garnaal bent hoor.
Hi adhemar25,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:15 schreef adhemar25 het volgende:
Hi dutchkr, hoe zijn de reacties geweest? Van jouw partner en van de rest? Tov een paar centimer is direct helemaal glad natuurlijk een groot verschil. Scheer je nu elke dag?
Gewoon een keer met de tondeuse er over heen gaan, begin gewoon met 6 of 9 mm en als het bevalt kan je altijd de volgende keer korter gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik zit er ook over te denken. Niet kaal, maar wel gecentimeterd. Maar stiekem durf ik het niet.
Mja, dat lijkt mij nou juist net te kort. Ik heb een fors hoofdquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:36 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
Gewoon een keer met de tondeuse er over heen gaan, begin gewoon met 6 of 9 mm en als het bevalt kan je altijd de volgende keer korter gaan.
Bevalt het je niet, dan is het met een paar weken weer aangegroeid.
Ik heb mijn haar nu al een paar jaar gemillimeterd, en wil echt niet anders, bevalt me heel erg goed.
Doen! Ik heb hetzelfde 'probleem'quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:43 schreef Compomotive155 het volgende:
Eigenlijk wil ik dit ook gaan doen .
Daar mijn haar ook behoorlijk dun aan het worden is![]()
Je kan tegenwoordig zelfs tondeuses in de winkel kopen! Kan je het thuis zelf doen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Doen! Ik heb hetzelfde 'probleem'en zat er voorheen best wel mee. Vorige maand besloten om gewoon naar de kapper te gaan
en gezegd dat alles er af moest...
Tis eerst ff wennen, maar wat is het fijn zeg. Tis nu flink gegroeid, maar zou alles er meteen weer afwillen hebben! Oh en daarnaast zie je nu dus nog duidelijker dat ik kalend ben, maar dat boeit me ineens niet meer
Nu durf ik niet meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:14 schreef grazz het volgende:
Oh en daarnaast zie je nu dus nog duidelijker dat ik kalend ben, maar dat boeit me ineens niet meer
Owjaquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig zelfs tondeuses in de winkel kopen! Kan je het thuis zelf doen!
hehe, maar ik heb dan ook erg donker haar...als je blond bent bijv. dan valt het wel mee. En het staat veel stoerder dan wanneer je de kalende plekken probeert te bedekken. Bij mij zag je het nooit zo erg, maar in het licht zag je dat het wat dunner begon te worden. Wanneer ik dan met mensen praatte zag ik hun ogen wat naar boven afdwalen.. dan dacht ik; zeg nou maar gewoon dat je ziet dat ik kaal word b*tchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |