quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat mag ook.
Even een reactie op die laatste post in het vorige topic. Misschien dat ik volgende keer nog een standje korter doe maar ik vind dit prima om mee te beginnen. Vind het bij mezelf niet mooi als je echt die huid erdoorheen ziet.
Foto van mijn 12 mm.
[ afbeelding ]
Is natuurlijk ook wel even wennen want ik had best lang haar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:57 schreef Brandwacht het volgende:
Dat vond ik eerst ook, maar als je langzaam iedere keer een standje korter gaat wen je er vanzelf aan.
Ik vind zelf 12 mm niet mooi meer staan bij mezelf, dan vind ik mijn haar te pluizig.
In de zomer doe ik meestal 3 mm en in de winter als het echt koud is wat langer, meestal 6 mm, maar veel langer doe ik het niet meer.
Maar je moet doen wat je zelf het lekkerste vindt.
Staat je volgens mij trouwens niet verkeerd dat gemillimeterde haar.
* eNGine10 haar weer laat groeienquote:
ohja en pics van je kaalgeschoren huidquote:
Misschien staat het je wel puik, maar dat weet ik niet want je gezicht is niet in beeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat mag ook.
Even een reactie op die laatste post in het vorige topic. Misschien dat ik volgende keer nog een standje korter doe maar ik vind dit prima om mee te beginnen. Vind het bij mezelf niet mooi als je echt die huid erdoorheen ziet.
Foto van mijn 12 mm.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef JAY-T het volgende:
Hehe komt me bekend voor, toen ik van +-10cm naar 3mm ging kreeg ik namelijk van mn moeder dit tegeltje;
[ afbeelding ]
![]()
Je kijkt niet echt vrolijk...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben vandaag van lang haar naar 9mm gegaan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:44 schreef Hubs het volgende:
vandaag van 5cm naar 3mm gegaan. Ik ben helemaal blij..![]()
toen ik effe op bezoek ging bij ons mam was ze minder enthousiast
Je hebt er wel het hoofd voor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Moeders/oudere vrouwen vinden het nooit mooi, die van mij liep ook al te zeuren toen ik zei dat ik m'n haar er binnenkort af wou.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:44 schreef Hubs het volgende:
vandaag van 5cm naar 3mm gegaan. Ik ben helemaal blij..![]()
toen ik effe op bezoek ging bij ons mam was ze minder enthousiast
Haha gast, je bent die zoon Rachid van slager Achmed (Raymann Is Laat)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
jah ons mam en me zusje waren not amused. Paar andere vriendinnen wel weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moeders/oudere vrouwen vinden het nooit mooi, die van mij liep ook al te zeuren toen ik zei dat ik m'n haar er binnenkort af wou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |